2015-08-24, 10:08
Medlem
AHAHAHHAHA FINNS DEN KVAR? JAG MÅSTE SE DEN!!!!! Hjalmar pmar mig o skriver en massa hemska grejer o hotar hahaha Vilken jävla fjant han är. Fast självklart är det inte han som PMar utan det är hans omtänksamma vänner som gör det åt honom. Alla vet ju att Hjalmar har inte tid för han är kändis LOL.

Citat:
Ursprungligen postat av KellyHeron
Knappast.

Negroiden stod ju livrädd med tårarna rinnandes på kinderna.
- jag erkänner att jag Hjalmar HÖgberg är en riktigt jävla bögjävel, och jag ska omedelbart sluta med detta. Jag ber så hemsk mycket om ursäkt. Han var så rädd att han skakade.
Han blatten som filmade stod och garva medans Hjalmar Högberg vart bortgjort för all framtid.

Hhahhahahha. Vilken dum jävla neger.
Hjalmar Högberg lade ju sedan ut en egen video där han berätta att han gjort en polisanmälan vilket ledde till att han får ännu större problem med blatten.
Citera
2015-08-27, 19:41
Medlem
Varför ljuger du? blatten som filma fick stora problem och stryk så han var inte så kaxig

du verkar fantisera fritt utan fakta på ditt bord lilla tönt

Dessutom fick jag se hjalle på vimmel-bild på en stor kändisfest så
de verkar nog som om han vann kriget

Citat:
Ursprungligen postat av KellyHeron
Knappast.

Negroiden stod ju livrädd med tårarna rinnandes på kinderna.
- jag erkänner att jag Hjalmar HÖgberg är en riktigt jävla bögjävel, och jag ska omedelbart sluta med detta. Jag ber så hemsk mycket om ursäkt. Han var så rädd att han skakade.
Han blatten som filmade stod och garva medans Hjalmar Högberg vart bortgjort för all framtid.

Hhahhahahha. Vilken dum jävla neger.
Hjalmar Högberg lade ju sedan ut en egen video där han berätta att han gjort en polisanmälan vilket ledde till att han får ännu större problem med blatten.
Citera
2015-08-28, 08:20
Medlem
Hunden007s avatar
vart är ens filmen?
Citera
2015-08-29, 00:30
Medlem
Du ser! bara bullshit från avundsjuka töntar som sitter och tokrunkar hemma framför datorn

om Hjalle nu är så fake varför finns då bevis för att han både är kändis och artist

tror inte expressen och nöjesbladet är så slarviga att dom skriver någon är artist
som inte är det

se själv

http://www.bilddump.se/bilder/20150827194435-81.226.236.189.jpg

http://www.bilddump.se/bilder/20150827194554-81.226.236.189.png

http://www.bilddump.se/bilder/20150827194643-81.226.236.189.png

dessutom är de lågt att kalla någon jävla neger
Citera
2015-08-29, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
vart är ens filmen?

Vekar borttagen, Hjalmar spammar väll google hårt.
Citera
2015-09-16, 10:16
Medlem
azas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nyttskvaller
Varför ljuger du? blatten som filma fick stora problem och stryk så han var inte så kaxig

du verkar fantisera fritt utan fakta på ditt bord lilla tönt

Dessutom fick jag se hjalle på vimmel-bild på en stor kändisfest så
de verkar nog som om han vann kriget

Jasså jag har fått stryk? sluta ljug snälla nån. för er som vill se videon som är spontant filmat då jag stötte på fanskapet kan skicka pm. filmen ligger fortfarande på min facebook sida HAHAHAHA!
folk hyllar mig för att jag gjorde detta varför skulle någon slå mig?

PS det finns många anledningar att slå mig men att jag filmade stalkern Johan är inte en av dem.
Senast redigerad av aza 2015-09-16 kl. 10:24.
Citera
2015-09-16, 10:29
Medlem
azas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilltre
Vekar borttagen, Hjalmar spammar väll google hårt.

Korrekt.
Citera
2015-09-25, 07:44
Medlem
Om ni även googlar hans namn så kommer ni att personen är dömd i hovrätten för utnyttjande av barn för sexuell posering. Finns via lexbase, men domen finns som pdf om man letar igenom träffarna som man får via google. Skulle tippa på att det handlar om personer som råkat för det Alexander (i metro-reportaget) råkade ut för när han var tonåring.
Citera
2015-09-25, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sodergrottan
Om ni även googlar hans namn så kommer ni att personen är dömd i hovrätten för utnyttjande av barn för sexuell posering. Finns via lexbase, men domen finns som pdf om man letar igenom träffarna som man får via google. Skulle tippa på att det handlar om personer som råkat för det Alexander (i metro-reportaget) råkade ut för när han var tonåring.

Edit:
Här är länken till domen: http://kriminellt.com/wp-content/uploads/2015/07/B5675-14.pdf
Citera
2015-09-26, 11:47
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Edit:
Här är länken till domen: http://kriminellt.com/wp-content/uploads/2015/07/B5675-14.pdf
Citat:
Genom utredningen är det klarlagt att sekretess A förmåtts posera halvnaken inför en
webbkamera. Av utredningen framgår vidare att de aktuella konversationerna har skett
från Hjalmar Högbergs dator

I sedvanlig stil försöker Hjalmar skylla på någon annan - "Sandra", en person som
polisen inte hittat, vilket beror på att vederbörande inte existerar.

Dom: Tingsrätten bedömer att straffvärdet är 1 månads fängelse men anser att
psykiatrisk vård via frivården räcker för den här gången.
Citera
2015-10-04, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aza
Jasså jag har fått stryk? sluta ljug snälla nån. för er som vill se videon som är spontant filmat då jag stötte på fanskapet kan skicka pm. filmen ligger fortfarande på min facebook sida HAHAHAHA!
folk hyllar mig för att jag gjorde detta varför skulle någon slå mig?

PS det finns många anledningar att slå mig men att jag filmade stalkern Johan är inte en av dem.

Alla vet du blev polisanmäld och att vi som sett videon vet att de ser ut som om hjalle spelar för att han inte orkat med ditt tjat

du kanske stod och visa ballen för honom som hot haha
Citera
2015-10-04, 14:36
Medlem
Citat:
Edit:

domen blev överklagad och friad fick jag veta för flera månader sedan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in