Citat:
Ursprungligen postat av
Gusselby
Du får visa mig att det är samma utredare här som där. Att det skulle vara Lars Johansson har påståtts tidigare och jag har sökt få reda på om det är så utan att få svar.
Eftersom du vet så skulle jag gärna se svart på vitt på det. Om han har suttit med i den utredningen under senare tid gills det inte som jag ser det då fallet är 23 år gammalt och om det sköttes mindre bra så var det i början av fallet enligt vad som sägs av dem som vet (om man ska tro LGWP). Senare generations utredare kan knappast lastas för det som gjordes och inte kan göras ogjort eller utföra det som eventuellt inte gjordes då i form av ex vis bättre spårsäkring, bättre eftersökning direkt, förhör av vittnen osv osv.
Hur menar man att en utredning ska utföras i alla de distrikt där utredare misslyckats i (uppmärksammat) fall och därför enligt somliga inte är att lita på? Vem ska utreda då?
Ojdå !!! Att du reagerar så starkt först nu trots det att det har diskuterats tidigare i tråden
Vilket väckte min nyfikenhet att se på programmet , and yes, with Mr LGWP!
Tycker du att han ljuger? Då får du konfrontera honom
Du och jag kan bara diskutera om hur vi själva ser på detta då jag skrev att alla kan dra egna slutsatser
Faktum är att vi människor påverkar varandra med det vi säger gör och tänker
Vem ska utreda då ? Har jag inget ansvar för