Citat:
Ursprungligen postat av
nopomil
Förhör.
Svårt att förstå?
Ponera att MGM döms för mord. Kommer du ondgöra dig över bojorna också då? Sen tycker jag du ska visa samma patos för brottsoffret Lisa som du visar för en presumtiv mördare. För min del hade jag inte höjt på ögonbrynen ens åt en munkorg, som den självutnämnde
"juristen" så fantasifullt föreslog. Men jag är varken jurist eller polis.