2015-09-02, 20:21
Medlem
Glider in på nytt ställe i Sthlm som jag spanat på ett tag men inte fått tillfälle föränn nu. Vet att en goding jobbar där men att hon har kille,barn osv.. Men det brukar ju inte vara något hinder
kommer in men får en lite större madam, väljer att behålla kallingarna då jag inte är sugen på extra av henne, det brukar ge en vink om att man ej är intresserad. Massagen börjar och den är riktigt bra, hård med bra långsamma rörelser. Efter ryggen så kommer hon ner mot kallingarna som hon drar ner lite över skinkorna, det är väll ok så slipper jag få olja på dem. Efter några minuter så frågar hon om vi kan ta av dem, hmm okay då. Självklart så blir det en intim massage när hon kommer mellan skinkorna mot pung o anus. Jaha jag skulle ju inte ha något extra. Försöker stå emot men det är tufft. Vid vändning så får jag ändå lite handduk över paketet men hon kan sin sak så soldaten vaknar och han kan inte stå pall.

jag bara njuter tills hon frågar om han också vill ha massage, hon berömmer min kuk att den är så fin, vadå fin? hon säger då att många andra kukar ser ut som skit, krokiga osv..kul med komplimanger det blir ett HJ väldigt bra sådant för 200:- lätt förhandlat var det, tror hon va lite sugen på mig, frågade om jag var gift osv... Satt sedan o snackade med godingen som jag var sugen på från första början, får boka henne nästa gång.....
Citera
2015-09-03, 18:37
Medlem
Provade på ett gammalt ställe ute på Hisingen som jag varit på för ett antal år sedan.
Nu har de ny regi och tjejerna som finns på hemsidan verkade lovande.
Kommer dit och möts av en lite äldre kvinna som frågar det sedvanliga om massage?
Tvekar lite eftersom hon inte såg ut som de jag hoppats på på hemsidan men hon var rätt charmig så jag sa ok.
Blev visad ett rum med riktiga dörrar och näckade samt la mig tillrätta.
Efter en kort stund kommer kvinnan in och börjar massera. Riktigt skön massage, med lite subtila tecken på att det kunde vankas mer. Låg och njöt av massagen så en röst på thai säger något och min massös störtar ut.
In kommer en annan kvinna som var mindre vacker och sa att hon masserar 5 minuter så kommer den andra tillbaka sedan. Jag sa ok till det för det var ju en bra massage som påbörjats.
Den andra kvinnan var inte alls lika bra utan var rätt trist.
Tänkte ok, kan väl vänta lite.
Tiden gick och inte kom den andra in inte, hon hade något som var tvungen att lösa sa den som nu masserade mig.
Funderade på vad jag skulle göra men eftersom jag redan fått massage i 40 minuter så fick hon fortsätta.
I slutet av massagen kom frågan om extra som jag vänligt men estämt tackade nej till och hon aslutade massagen med lite huvudmassage.
Jag frågade om de tjejer som var på hemsidan hur de jobbade och fick till svar att den ena hade slutat och den andra godingen endast gick att förboka. Ringer man och bokar henne så kommer hon in och ger massage enligt vad hon sa.
Det är klart att det är relativt vanligt att det finns några snyggingar på hemsidan som sedan inte finns på plats, men så här långt ifrån utseende mässigt har jag inte tidigare råkat ut för.
Lite av bondfångeri, men vi massage kunder går väl på det ett tag.
Tror inte de blir långlivade med den servicen.

Åkte därifrån vidare till ett säkert ställe som blev betydligt bättre på alla vis
Citera
2015-09-04, 14:09
Medlem
Jag undrar verkligen hur många som trollar om sina berättelser här

Sjukt kul läsning så jag klagar inte men ändå!
Citera
2015-09-04, 15:26
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norden123

Testa själv en thaimassage så fårdu se...
Citera
2015-09-04, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Testa själv en thaimassage så fårdu se...
Hehe ja jag tänkte faktist göra det... får väl återkomma med mer info efter besöket
Citera
2015-09-04, 15:50
Medlem
Angående bilder på hemsidan, så stämmer den sällan överens med verkligheten. Dålig uppdatering, och att tjejerna byts ut med jämna mellanrum.
Pratade med en tjej för ett tag sedan och hon sa att hon hade ett visum som gällde sex månader.
Citera
2015-09-05, 14:35
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:

Gissningsvis ganska många skulle jag tro, eftersom det då och då kommer förvånade inägg från "stackars" män som till sin förvåning inte erbjuds sex på massageställen
Citera
2015-09-05, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
Gissningsvis ganska många skulle jag tro, eftersom det då och då kommer förvånade inägg från "stackars" män som till sin förvåning inte erbjuds sex på massageställen

Har då inte läst något som skulle vara helt omöjligt cenario i en salong...och har själv upplevt saker som de flesta skulle tro var fiction om jag berättade...med lite erfarenhet och många besök så skulle du säga det samma...ha lite fingertoppskänsla. .och var inte snål, så får du vara med om det du trodde var omöjligt...det är inte bara Cash som bestämmer...det är tex ödmjukhet, rätt tillfälle, personekemi mm som skall stämma..och det händer inte vare gång.
Citera
2015-09-06, 10:03
Medlem
Citat:

Det finns säkert en del som kryddar sin berättelser och en rena fantasier. Men ingenting som jag läst här verkar osannolikt. Är inte den som letar efter kryddan på massage men har blivit erbjuden både det ena och det andra genom åren. Nu har jag lärt mig vilka salonger som jag ska undvika.
Citera
2015-09-06, 11:54
Medlem
Nytt konto efter en tids upphåll från hobbyn.

Göteborg, på Hisingen. Ett ställe jag varit på en gång tidigare och fick lite extra godis då. Dags för ett nytt försök. Knallar in och beställer massage.

Har ont om tid så jag tar bara 30 min. Visas in i ett rum med låsbar dörr av en något äldre dam som pysslar med saker i rummet medan jag tar av mig kläderna. Klättrar upp på britsen och lägger paketet tillrätta. Struntar i handduken.

Snabb avtvättning med vatten med fokus på fötter och skrev. Sedan en rätt hård massage av ryggen som varvas med skön teasing rätt omgående. Vi fnissar lite tillsammans varje gång hon kommer åt paketet och hon blir allt mer närgången.

Efter 20 minuter blir jag beordrad att vända mig om och jag har en rejäl ribba som pekar rätt upp. Hon runkar den lite och böjer sig fram och ger mig en puss. “What you want?” frågar hon medan handen åker jojo upp och ner längs skaftet. Jag frågar vad jag kan få och svaret är “Everything.” Som väntat. Snabb förhandling om FS som jag förlorar och priset landar på 1000. Blir ombedd att ta fram pengarna och jag klättrar upp från britsen och rafsar åt mig sedlar ur fickan.

Jag lägger mig igen och hon tar fram en kondom och tar snabbt av sig kläderna. Petite, men med bra former och en tight rumpa. Små bröst med långa bröstvårtor. Tatuering på ryggen. Hon grenslar mig och kondomen masseras på med fast hand. Sedan sjunker hon ner över mig, styr in mig i henne och börjar rida. Hon är väldigt trång och rider mig rätt hetsigt. Plötsligt känner jag hur jag sprutar men utan att få en orgasm. En minut max. Jag stönar ett “oh no” och känner hur jag slaknar. Fan. Det var inte så väl investerade slantar.

Vi garvar åt det hela och hon säger “Next time you book two hours…” och blinkar.

Jag duschar, tar på mig, får vatten och går ut. Tycker mig höra lite fniss från de andra tjejerna. Det får jag bjuda på.
Senast redigerad av C-O-D-Y 2015-09-06 kl. 12:08.
Citera
2015-09-07, 11:47
Medlem
Dags igen.

Nytt ställe för mig. Möts av en snygg tjej tippar 28-30 år visar sig vara 38.
Börjar med en mycket kompetent massage av rygg och baksida ben. Efter vändning sätter hon sig ovanför mitt huvud och börjar massera bröst och ner mot mage och ljumskar, varje gång hon sträcker sig ner smiter mitt ansikte in under hennes korta klänning med en mycket behaglig utsikt. Helt plötsligt böjer hon sig fram och börjar slicka och pussa på min vid det här laget hårda kuk. Efter detta en snabb förhandling bestämmer jag mig för fs. Hon glider ur sin tajta klänning och börjar suga mig efter några minuter börjar hon rida mig, jag får uppbåda alla krafter för att inte komma på en gång det är den tajtaste fitta jag någonsin knullat. Efter lite olika ställningar avslutar vi i doggy. Ligger och gosar i säkert 20 minuter efteråt.

Mycket trevligt kommer garanterat att återvända.
Citera
2015-09-10, 12:19
Medlem
Mogrens avatar
Knappast någon tvekan längre om att de flesta Thaimassagesalonger förvandlats till regelrätta bordeller på sistone. Det som särskiljer dessa ställen är de alltid vänliga och uppskattande Thaitjejjerna. De tar verkligen sitt jobb på största allvar och inlevelse. En ren njutning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in