Glider in på nytt ställe i Sthlm som jag spanat på ett tag men inte fått tillfälle föränn nu. Vet att en goding jobbar där men att hon har kille,barn osv.. Men det brukar ju inte vara något hinder
kommer in men får en lite större madam, väljer att behålla kallingarna då jag inte är sugen på extra av henne, det brukar ge en vink om att man ej är intresserad. Massagen börjar och den är riktigt bra, hård med bra långsamma rörelser. Efter ryggen så kommer hon ner mot kallingarna som hon drar ner lite över skinkorna, det är väll ok så slipper jag få olja på dem. Efter några minuter så frågar hon om vi kan ta av dem, hmm okay då. Självklart så blir det en intim massage när hon kommer mellan skinkorna mot pung o anus. Jaha jag skulle ju inte ha något extra. Försöker stå emot men det är tufft. Vid vändning så får jag ändå lite handduk över paketet men hon kan sin sak så soldaten vaknar och han kan inte stå pall.
jag bara njuter tills hon frågar om han också vill ha massage, hon berömmer min kuk att den är så fin, vadå fin? hon säger då att många andra kukar ser ut som skit, krokiga osv..kul med komplimanger

det blir ett HJ väldigt bra sådant för 200:- lätt förhandlat var det, tror hon va lite sugen på mig, frågade om jag var gift osv... Satt sedan o snackade med godingen som jag var sugen på från första början, får boka henne nästa gång.....