Citat:
Ursprungligen postat av
david-net
Du är så full av hat och rädsla, därför blir du så förbannad. Tror du att stackars flickan kan komma tillbaka i livet om man dödar GM? Är du så efterbliven att du tror att det blir bättre av att man straffar så hårt som möjligt? Det är så otroligt synd om flickans familj och för att hon inte fick leva längre. Det är även synd om GM för att han gör en sån iskall och känslolös gärning mot en oskyldig flicka. OCH det är jävligt synd om DIG för att du är så IQ-befriad och tror att lösningen är våld och hat.

Hat, möjligen - eller insikt och ej PK-fierad som du! Rädsla - ABSOLUT, men inte för min egen del, utan för mina nära och käras. Återfallsprocenten hos grova brottslingar är inget vi kan någonsin acceptera. Det skall vara riktiga livstidsstraff i arbets- och straffläger och/eller dödsstraff. Finns inget annat för egoistiska våldtäktsmän och mördare.
Ja, jag är så smart så att jag vet att om en GM är död eller sitter inspärrad på riktig livstid så kommer denne, om denne inte rymmer, aldrig skada någon oskyldig ute på gator och torg, igen! Enkel logik, som du uppenbarligen inte kan ta in.
Varför synd om GM? Den kroppsliga enheten begick ett ohyggligt brott och skall såklart dömas hårdast möjligt för detta. Nej, lösningen är inte våld och hat - det har GM redan bevisat med ohyggligt resultat, tycker du inte det? Lösningen skall serveras hårt och kallt, samt för hela livet, vid grov brottslighet...