Citat:
Ursprungligen postat av
kakburk
Menar du att outbildade och kriminellt överrepresenterade människor från U-länderna och arabstaterna kan lösa "65+problemet"?
Finns det något som tyder på det?
Citat:
Ursprungligen postat av
Mackan52
Får jag fråga. Hur känns det att vara så blind för hur världen ser ut?
Citat:
Ursprungligen postat av
victortich
Japanerna med en fertilitet på typ 1.27 per kvinna (detta har vart i 40 år) grejar ju ändå att ha världens
lägsta arbetslöshet (kring 3.5) och vara världens 4:e största ekonomiska makt... Hur komma Ola?
Vill göra en edit ang. fertiliteten...vet att det varit 1.27 för nåt år sen, sen kan det vara både högre eller lägre anno 2015. Men tror nog min poäng ända sitter....
Det är ni som inte har en susning om hur världen egentligen ser ut. I bästa fall så tror ni att den ser ut som år 1970, i sämsta fall tror ni att den ser ut som den gjorde år 1770.
Läs mina tidigare inlägg och lär er lite istället!
Det japanska folket och dess kultur kommer att
utplånas och det är
helt oundvikligt.
På närmare håll så kommer det finska folket och deras kultur, (finlandssvenskarna kommer ändå att flytta till Sverige), med väldigt stor sannolikhet, gå samma väg som det japanska folket och den japanska kulturen, dvs utplånas. Finlands enda räddning är att man tar in över 200000 invandrare i år och fortsätter sedan med det varje år framöver. Japan har inte den valmöjligheten pga den lilla yta som, på de japanska öarna, lämpar sig för mänsklig bosättning, för att inte tala om jordbruk.