Citat:
Ursprungligen postat av
Utomhus123
Kör varmluftsugn med bra cirkulation på 50 grader i 7 minuters omgångar och låt det vila svalt i 10 minuter mellan varje gång, blanda noga och vänd på dem också. Och dela budsen på längden, längs stjälken, helst med en vass sax.
Det blir aldrig ugnstorkat igen. Förmodligen bor min kompanjon i egen lya till nästa säsong. Då blir det fler plantor och torkat och kurerat på bästa och kortast möjliga tid. Att det blev snustorrt gör mig inte så mycket, tycker faktiskt inte smaken eller rivigheten är farlig alls. Värre med att röka brunt i bong i så fall.
Måste hålla med dig "Andrizzle". Highet är helt annorlunda, jag blir klartänkt och får snabba reaktioner. Idag till exempel, innan jobbet (jobbar kväll), vann jag 4 raka matcher, med en jolle mellan matcherna på CS GO. (För er som gibbar CS så är jag i DMG, så motståndet är ändå ganska högt, iaf för mig). Jag hörde så tydligt och reagerade så mycket mer kontrollerat och kände hur jag hade kontroll över allt. När jag röker av det de lokala langarna har känner jag tvärtom. Det var fantastiskt. Jag var ändå i Amsterdam i somras, men detta highet är så annorlunda från allt annat jag rökt. Det kanske är all den kärleken jag har/hade till mina plantor, vem vet?