2015-09-04, 02:47
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hackebeilchen
Vapensidorna är tyvärr ofta scam. Man får leta noga för att hitta vapensidor som inte är scam. "Barnporren" verkar också väldigt ofta vara fejkad. Det som däremot finns äkta och i överflöd är droger.

Förfalskade pengar/sedlar då? Scam eller real? Nån som testat köpt?
Citera
2015-09-04, 11:36
Bannlyst
Vilken är den sjukaste sidan ni besökt?
Citera
2015-09-11, 14:42
Medlem
Kan någon förklara hur man får igång darknet? Har inte handlat sen silkroadtiden.

MVH
Citera
2015-09-11, 17:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mackieman
Kan någon förklara hur man får igång darknet? Har inte handlat sen silkroadtiden.

MVH
En bra start brukar vara att ladda hem TOR bundle tool.....
Citera
2015-09-13, 19:57
Medlem
Xhaoss avatar
Tja, inte läst kommentarerna här så tänkte bara ställa ett par frågor som ni gärna får svara på;
Är det olagligt att vara inne där, eller på vissa sidor?
Kan folk få reda på ens info etc även om man aldrig skriver något där utan bara tittar på de olika sidorna?
Sen undrar jag lite hur man gör för att sätta igång, men gissar att de finns bland kommentarerna så får leta upp det sen
Tack iaf ^_^
Citera
2015-09-20, 01:03
Medlem
DaddyD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xhaos
Tja, inte läst kommentarerna här så tänkte bara ställa ett par frågor som ni gärna får svara på;
Är det olagligt att vara inne där, eller på vissa sidor?
Kan folk få reda på ens info etc även om man aldrig skriver något där utan bara tittar på de olika sidorna?
Sen undrar jag lite hur man gör för att sätta igång, men gissar att de finns bland kommentarerna så får leta upp det sen
Tack iaf ^_^
Om du bara går in på en .Onion sida så gör du inget kriminellt. Det är heller inte olagligt att besöka sidor som säljer droger, horor, vapen osv, utan det som är olagligt är att köpa dessa tjänster. Jämför det med hur det är IRL. Om du se någon langa droger på gatan så är det ju inte du som begår ett brott, eller hur? Det enda som jag på rak arm kan garantera dig är olagligt att besöka är sidor med barnporr. Här kan du åka dit som bara den. Och det har också hänt att de som står för Tor-noderna (där trafiken flödar igenom) har åkt dit för att folk har tittat på barnporr.

Det finns en hel del malware på Deep Web, så din identitet är aldrig 100% skyddad. Är man dock smart nog så ser man till att blockera skript och ger dessutom fan i att ladda ner saker till datorn. Är man försiktig så är man relativt trygg, men det gäller för det mesta även när man surfar via Clearnet

Om du vill komma igång så ladda bara ner Tor, installera och starta. Sen söker du på "The Hidden Wiki" i sökfältet. Detta brukar vara en bra mjukstart. Sen när du börjar komma in i forum och hamnar djupare i Deep Web så kan du hamna på sidor som kommer ge dig mardrömmar.

Läs det här också innan du börjar använda Tor.
https://www.torproject.org/download/download-easy.html.en#warning

Och kom ihåg, lita inte på någon
Citera
2015-09-21, 00:02
Medlem
Varit något år sedan jag var på deep web nu så jag undrar finns det någon svenska sidor där nu för tiden? Jag hade några forum för men de är offline
Citera
2015-09-25, 17:26
Medlem
Koddmongots avatar
Någon som vet någon market på I2P, förutom Hansa då? Andra intressanta sidor på I2P uppskattas också.
Citera
2015-09-26, 23:36
Medlem
Koddmongots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av singanddance
hej!

finns det någon här som kan hjälpa mig hacka ett facebookkonto samt emailadress?

pma mig!
Vad är du för en färsking?
Citera
2015-09-29, 18:29
Medlem
WangHaos avatar
Någon som säljer stulna/blanka kort?
Citera
2015-10-03, 12:19
Medlem
Är nybörjare på det här. Hur får man igång det på mobilen? Nån som har lust att hjälpa lite?
Citera
2015-10-03, 23:21
Medlem
Någon här som har erfarenhet av att beställa resor genom Deepweb? Ser att det är rätt många som säljer reser för ca 20-30%. Även någon som säljer liknande på hushboards. Skulle vara rätt intressant att pröva detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in