2015-10-04, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas0120s
Någon här som har erfarenhet av att beställa resor genom Deepweb? Ser att det är rätt många som säljer reser för ca 20-30%. Även någon som säljer liknande på hushboards. Skulle vara rätt intressant att pröva detta.
Vad är detta för resor? Låter misstänksamt billigt enligt devisen - låter något för bra för att vara sant så är det förmodligen också det.
Citera
2015-10-09, 00:13
Medlem
Pixm0s avatar
Tjenare! Är väldigt ny darknet-användare, kör med Tor. Har en fråga angående näthandel via dessa .onion sidor. Om jag får för mig att inhandla något mindre lagligt hur ser riskerna ut? Närmare bestämt, jag vill inte lägga x antal tusen kronor för en postlåda bara för att testa en gång. Vad finns det för alternativ och vad kan hända om jag skickar hem till mig själv?

Är jag i helt fel tråd? Var god omdirigera mig till rätt plats att ställa min fråga, tack.
Citera
2015-10-09, 00:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pixm0
Tjenare! Är väldigt ny darknet-användare, kör med Tor. Har en fråga angående näthandel via dessa .onion sidor. Om jag får för mig att inhandla något mindre lagligt hur ser riskerna ut? Närmare bestämt, jag vill inte lägga x antal tusen kronor för en postlåda bara för att testa en gång. Vad finns det för alternativ och vad kan hända om jag skickar hem till mig själv?

Är jag i helt fel tråd? Var god omdirigera mig till rätt plats att ställa min fråga, tack.
Vad är det du vill handla?
Citera
2015-10-09, 00:31
Medlem
Pixm0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MySpace
Vad är det du vill handla?

Medicin som är receptbelagd i Sverige exempelvis: smärtstillande.
Senast redigerad av Pixm0 2015-10-09 kl. 00:57.
Citera
2015-10-10, 10:14
Medlem
Är sugen på att surfa runt lite på dw och undrar om det bara är att tanka tor bundle tool och köra eller behöver jag något annat för att vara så säker som möjligt? :d sry för noobfråga
Citera
2015-10-10, 10:39
Medlem
Red-Pandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suxess
Är sugen på att surfa runt lite på dw och undrar om det bara är att tanka tor bundle tool och köra eller behöver jag något annat för att vara så säker som möjligt? :d sry för noobfråga

Stäng av scripts globally, hade för mig script var på som default för mig. En VPN hade ju inte skadat heller.
Citera
2015-10-12, 22:46
Medlem
cykelsadels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suxess

Ta en titt i (FB) Guide/Frågor/Tips/Support om tjänsten Tor och se andras tips nedan

Citat:
Ursprungligen postat av Red-Panda
Stäng av scripts globally, hade för mig script var på som default för mig. En VPN hade ju inte skadat heller.
Citera
2015-10-17, 19:01
Medlem
smellyproofs avatar
Vilken stora utländska handels sida är det som gäller nu?
Citera
2015-10-19, 13:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av smellyproof
Vilken stora utländska handels sida är det som gäller nu?
Ska du köpa mjölk eller jeans? Finns ju hur manga ställen som hellst att handla på på Onion.
Citera
2015-10-19, 17:35
Medlem
smellyproofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MySpace
Ska du köpa mjölk eller jeans? Finns ju hur manga ställen som hellst att handla på på Onion.
Ja vem handlar mjölk på darknet? Jag letar efter kreditkort/betalkort om jag måste vara specifik.
Citera
2015-10-19, 17:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av smellyproof
Ja vem handlar mjölk på darknet? Jag letar efter kreditkort/betalkort om jag måste vara specifik.

alphabay är väl ganska stort. Pålitliga vendors samt admins. Har haft problem flera gånger och disputat och fått tillbaka stora summor pengar. Däremot är utbudet jävligt dåligt. Verkar va kort som gäller.
Finns dock många scammare så håll dig till dom med topsales på typ level 5 minnst.

Skulle själv vilja svenska fejksedlar samt bra gaspumpskimmer
Senast redigerad av trunan 2015-10-19 kl. 17:58.
Citera
2015-10-19, 18:24
Bannlyst
undraar också hur lätt western union är att casha ut ifrån? Har dom säkerhet som paypal t.e.x? Annars ska jag nog köpa lite konton och dra ut lite pengar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in