Citat:
Ursprungligen postat av
Moretex
Jag var tvungen att ta en titt på Stardoll men det såg ganska harmlöst ut. Skumt intresse men har han inte suttit och haft roligt tillsammans med frugan?
Skrev att jag finner det förunderligt att en man på 35 år intresserar sig för klippdockor ämnade för tonåringar. Harmlöst eller inte så verkar det pucko.
Citat:
Ursprungligen postat av
Moretex
Ja, det har jag varit inne på också men får inte ihop det ändå. En fixering av en kvinna man ser på kanske några sekunder åt gången. Han måste hur som helst då ha väntat varje söndag där utanför cafeet runt klockan sex på en chans till kontakt och fick då tydligen napp ganska omgående (den tredje söndagen).
Jo då - den ena av två varianter angående just stalker blir blixtförälskade av att se ett foto av en idol och sen totalt fast. Det finns sen internet att kolla på foton av Lisa och sitta och fantisera och drömma sig bort.
Citat:
Ursprungligen postat av
Moretex
En oplannerad våldtäkt av en gift man några hundratals meter från hans hem utanför en av hans arbetsplatser på eftermiddagen och han trodde han skulle komma undan? Då borde han ha varit dyngrak och det förklarar övriga dumheter men var han så full i affären dom var i efteråt? Han hade ändå tid att åtgärda en del misstag och då framför allt placeringen av kroppen då han nyktrat till. Han måste ju ha förstått att det bara var en tidsfråga innan polisen skulle hitta kroppen, gjort kopplingar och plockat in familjen. Visste dessutom familjen om detta skulle en snabb flytt varit ännu enklare trots en del poliser och nyfikna i området. Han borde ha flytt eller flyttat kroppen men gjorde det inte. Visst han kan ju ha förträngt hela händelsen.
Att vara gift är ingen livboj. Otrohet, porrsurfande, fixering vid en speciell person kan likaväl ske. Om de sen var superlyckliga i relationen vet vi inte. Tex ofrivillig barnlöshet kan tära på relationer. Det var ett exempel och inte fakta.
Citat:
Ursprungligen postat av
Moretex
En tillfällig dumpningsplats som var mycket illa vald. Som jag var inne på ovan så istället att bara sitta och vänta på polisen borde han ha tagit risken att flytta kroppen. Bara ett dike ett par hundra meter bort hade varit hundra gånger bättre än boden på han arbetsplats. Ingen skulle bry sig om han åkte dit där han ibland jobbade för att "fixa" en del saker. Söken var i många dagar runt cafeet.
Inte alls - om det inte hade varit så skarpt läge direkt och bevakat från polisens håll hade han (de?) kunnat klara sig. Trots detta tog det ända till fredagen innan hon hittas. Så lite mindre MP och aktiv polis 24/7 hade det kanske gått. Även om platsen var tillfällig. Fanns tanken att gömma väl så dumpas det inte i nåt dike.