Citat:
Ursprungligen postat av
KamratBlue
TS, hur många svar får du ifrån män på ditt sök? Hur många svar tror du männen får i snitt? I denna värld kan kvinnorna välja och vraka efter mannen med stort M. Förmodligen går du efter utseendet i första hand och sorterar snabbt bort efter hand. Dagen efter kommer en ny skörd osv. Hur ska du hitta ditt guldkorn? Den som ser bäst ut, den som skriver bäst erotik eller hur gör du dina val och presterar de inte direkt så hej och iväg?
Vilka många antaganden du gör om mig.
Precis som du säger så är utbudet enormt. Men i min åldersgrupp går 90 procent bort för att de inte kan uppföra sig. De saknar social kompetens och det är väl därför de blir över. De är riktigt gnälliga otrevliga och vulgära och ser en som ett hål, så tack men nej tack. Man mår rätt dåligt av att ha kontakt med dem, det börjar bra, sedan börjar de låta som en porrtidning från 70 talet.
Jag börjar med att försöka sålla bort de som inte är mental friska.
Ni män tror att vi kvinnor är så utseendefixerade men det ska jag säga dig att män som ser bra ut som fotomodeller är lika kräsna som kvinnor som ser ut som fotomodeller. Och de tror också att det bara är att dyka upp så blir sexet bra. Så efter att sålla bort dårarna vilka är 90 procent, så har vi de som är dryga som är borta.
I ärlighetens namn så är det skitsvårt att sålla. Är folk trevliga så är jag trevlig tillbaka. Väldigt många män börjar spåra ur efter ett tag. Jag gissar att de är upphetsade eller har druckit, oförskämda är de i alla fall.
På en normal dejtingsite så är 98 procent av konversationerna bestående av enstaka meningar, där det tydligt framgår att man är vald pga sitt utseende men att personen inte har något att säga den andra. Ungefär; Hej Nu har man fått sig en god kopp kaffe" Och annat totalt meningslöst. Jag är socialt kompetent och upptäcker ofta att jag helt ensam är den som skapar konversationen.
Mitt fel som jag gör är att jag ger för många en chans till konversation, vilket medför att jag i perioder tuggar fradga och drar mitt hår.
Jag är väldigt dålig på att sålla, jag hittar inget mönster alls. Eller jo, gemensamt med de som varit bra är att de varit drivande framåt i långsam takt.
Ingen har *presterat* dåligt. De som jag inte tyckt om är de som varit helt ovilliga att ändra något när jag berättat om vad jag tycker om, så enkla saker som en kudde under rumpan, och benen i en annan position. Jag har inte bett någon hänga i taket och vråla som Tarzan.
Citat:
Guldkorn har man oftast rakt framför sig men man ser dem sällan. Den tjejen jag har haft absolut bäst sex med var en katastrof första gången. Det var en väns vän och vi träffades på en fest. Det mesta blev fel och stämningen blev dålig flera gånger om. Hon bad mig gå men jag gick inte.
Vi pratade mycket med varandra dagen efter och jag var fortfarande kvar mot kvällningen. Det fanns något med henne som jag tyckte om förutom att hon var vacker. Sedan hade vi väldigt bra sex. Natt tre var den super och fortsatte så under hela förhållandet.
Några år efter vårt förhållande tog slut blev vi KK och hade även då alltid extremt bra sex. Hon är mitt guldkorn och det var väldigt nära att vi inte ens kommit igång. Om vi bara gett varandra en chans så skulle vi aldrig funnit fram till detta underbara älskog vi hade tillsammans!
Varför har ni så svårt att utveckla vad som är extremt bra sex?
Det är ju det jag frågar och undrar över.