2015-09-09, 11:11
Medlem
Landsknechts avatar
Jag tror inte att de flesta män vill smeka kvinnan i evigheter och slicka fitta i timmar, utan det är nog något många säger för att sexkulturen i Väst ser ut på det sättet. Jag vill i.a.f. få ut något av sexet själv, och intresserar mig inte för att agera som en tjänare. Romantik och mys tycker jag om, men jag brukar också slita av min kvinna byxorna och trosorna när jag är kåt.

Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Du sötnos, hur går det till när sex är lömskt? Älskar att du svarar i en tråd om mogna mäns sexpreferenser.

Att man slinker in medan hon sover kanske ?
Senast redigerad av Landsknecht 2015-09-09 kl. 11:23.
Citera
2015-09-09, 11:18
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Landsknecht

Ja!

Men eftersom det är Ratad det är fråga om, som nu dessutom lagt sig till med epitetet mogen, så är det nog snarare så att han vill ha en påslinkning när han sover.
Citera
2015-09-09, 11:21
Medlem
ChristianXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
TS, hur många svar får du ifrån män på ditt sök? Hur många svar tror du männen får i snitt? I denna värld kan kvinnorna välja och vraka efter mannen med stort M. Förmodligen går du efter utseendet i första hand och sorterar snabbt bort efter hand. Dagen efter kommer en ny skörd osv. Hur ska du hitta ditt guldkorn? Den som ser bäst ut, den som skriver bäst erotik eller hur gör du dina val och presterar de inte direkt så hej och iväg?
Där är nog en rätt så viktig punkt.

På alla ställen där kvinnor och män möts för att hitta någon så är det ju så att männen måste jaga och göra sig tillgängliga och kvinnorna väljer. Om en kvinna får hundra reaktioner på en dejtingsajt får en man en. Detta forcerar nog fram vissa beteenden hos männen, dvs att de försöker framstå och vara som det som de flesta kvinnor efterfrågar. Man matas ständigt som man med att man är okänslig och egoistisk vilket då gör att dessa män som söker någon försöker avvika från detta för att skilja ur sig (vilket då alla gör och ge motsatt effekt...)
Citera
2015-09-09, 11:34
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Exakt. Å andra sidan är det bra att förmedla vad man tycker om. Och vad man inte tycker om. Dock kan det göras på ett så mycket bättre sätt.

Och som du säger, att snubben själv gillar fina pattar är okej. Men att en kvinna är intresserad av stora kukar går inte för sig. Ridå.

I vanlig ordning håller jag med dig. Vad i hela friden ska man svara på något sådant?

Hans ordval och sättet att formulera sig är för mig direkt avtändande faktiskt. Men det beror givetvis helt på vad man som kvinna gillar. Jag är en sucker för män(niskor) som behandlar språket väl. En del bryr sig antagligen mindre om sådant.

Jo det är klart, fast då kan man väl skriva just om saker man tycker om mer än om sånt man inte tycker om.

Undrar vad han skulle tycka om ett liknande meddelande själv.

"Hej, jag söker efter en kille som är lite manlig,mjuk, ömsint, smart och som verkligen vill träffa en kvinna. Tyvärr har ju män helt orimliga krav på kvinnor idag. Jag letar efter någon som också har en stor kuk...jag tänder faktiskt på stora kukar och också formen av en stor kuk när den syns under kläderna. Är det för banalt? Jag är i alla fall ärlig.

Jag hoppas att du vill ha mig, en fin och trevlig kvinna, också ömsint, kärleksfull, som njuter av kel, hångel och tycker om att mysa framför en bra film med lite fredagsmys.

Letar du bara efter fina bröst, vackert välvårdat hår och tom skalle....så förlåt att jag frågade just dig.

Hoppas att du vill höra av dig, kanske vi dricker en kopp kaffe tillsammans någon dag och vem vet...
Kram NN."

Vad säger ni killar, börjar byxorna sitta obekvämt om ni får detta meddelande?
Citera
2015-09-09, 12:27
Medlem
mainstreaminfluents avatar
[quote=Naturalbornsinner|54629579]
Citat:
Fast det är ju så att jag skulle föredra en man som du beskriver.
Efter år av såsande är jag beredd för lite action.

Fast jag vill inte slampa runt och provköra en massa män.
Man kan inte äta kakan och ha den kvar. Förresten är kvinnor inga förbrukningsvaror som blir slampor om de byter kille när killen inte funkar med dem. 2015 behöver vi kanske inte anse att vi måste ta vad än vi får. Utöver det blir du på det viset faktiskt just slampa själv om du är ute efter action.
Citat:
Ja det kan man lugnt säga. I början hade jag inget att jämföra med och sedan tappade jag självförtroendet, så det är lätt att bli kvar för länge.
Hur dåligt det var har jag inte förstått förrän efteråt då jag fått nåt att jämföra med.

Ja det är många yngre som tar kontakt. Och jag har haft en yngre älskare, men det är ju inget att satsa på i längden, för få vill ha en relation med en gammal tant.
Om du inte har något att jämföra med kan du knappast veta att inte yngre killar kan tänka sig att träffa någon kring femtio seriöst. Nuförtiden är inte åldersskillnader något extremt, finns säkerligen killar som är en femton-tjugo år yngre som visst kan tänka sig en äldre. Oseriösa är killarna oavsett hur gamla de är och likväl seriösa.
Citat:
Fast det är ju det som är problemet, jämnåriga är väldigt konstiga på nätet, det är därför jag frågar vad de/ni egentligen vill. För som de presenterar sig så älskar de alla långa förspel, de vill massera en så länge så man somnar, de vill ge oralsex i timmar. Och de vill utforska ens kropp (som om man vore en kontinent att ta i besittning? ) De skriver att "din njutning" är min njutning, och att de bryr sig om sin partner. (men hallå är inte sex ett samspel då?) Borde de inte fråga vad jag gillar istället för att måla upp ett scenario som är som en mall - där jag inte passar in.
Det verkar mest vara ett egorace där de skall spela på min kropp som om den vore ett instrument och så ska de ge mig orgasm för då har de vart duktiga.
Men handlar det inte om vad man tänder på?
Och passionen då? Hettan? - kåtheten, fan jag vill inte vara en drottning som skall bli serverad- jag vill få släppa loss och träffa en man som släpper loss och vågar vara kåt och inte servil och sleezy.
Min fråga är alltså. Är det enligt ovan som äldre vill ha sex- eller är det vad ni tror vi vill höra?
Just det, de har en mall i huvudet. Du är objektet. Det saknas samspel med objekt. Återigen ingen åldersgrej utan hur det ser ut iom att kvinnor och tjejer fått den "fria" sexualiteten, dvs de får tycka om sex och vara sexuella varelser även de, men fortfarande på män och killars villkor. Överlag vet inte män vad samspel är, de läser inte böcker om hur de bygger upp sexuell spänning, skapar stämning och läser av kvinnor. De ser på porrfilm istället, antingen får du själv börja glo på porr för att hamna på samma nivå eller vara otillfredställd.

Citat:
Jag vill som sagt inte slampa runt, och inga fulla människor.
Ett par glas vin kommer få dig att slappna av så pass att du inte bryr dig om att killen inte är i fas med dig. Helt ditt eget val.
Citera
2015-09-09, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spacetime.
Jag förstår mig inte på dessa kvinnor som klagar på sexet. Av alla kåta män på denna planet lyckas ni hitta riktiga bottennapp/dåliga ligg. Hur lyckas ni?

Om du är mer spännande så varför har du inte hittat mig?

Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Jag vill ha mitt sex lömskt och knulligt.

Visserligen tror jag du driver, men det låter ju lekfullt i alla fall
Citera
2015-09-09, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Landsknecht
Jag tror inte att de flesta män vill smeka kvinnan i evigheter och slicka fitta i timmar, utan det är nog något många säger för att sexkulturen i Väst ser ut på det sättet. Jag vill i.a.f. få ut något av sexet själv, och intresserar mig inte för att agera som en tjänare. Romantik och mys tycker jag om, men jag brukar också slita av min kvinna byxorna och trosorna när jag är kåt.

Det där låter som nåt för mig absolut.
Jag tycker det är avtändande med fjäsket. Lite som att:
"om jag smeker dig i timmar.
Om jag lapar efteråt.
Vill du ligga med mig då?
Om sanningen ska fram"
Citera
2015-09-09, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naturalbornsinner
Detta var tänkvärt.

Kan du utveckla? De flesta verkar vara överens om att jag kanske är lite för tydlig.
Men det känns lite som om tråden inte hjälper mig så jättemycket i just sakfrågan. Vad gillar män i min ålder egentligen? Vad drömmer ni om?

Jag tror att de män i din egen ålder som du träffat har en föreställning om vad kvinnor vill ha om det rör sig om någon som de kan tänka sig en fortsättning med. Om det snarare är något kortsiktigt så ger man och tar på ett annat sätt, finns liksom ingen morgondag. Nackdelen då är ju att det kan bli lite självcentrerat.

Jag tycker mig ha läst in att du inte vill "knulla" runt utan hitta någon på längre sikt. Kanske du ska ge det lite tid men föra in tydligheten allt eftersom vad du tänder på och hur du vill ha det. Första gångerna känner man lite på varandra och det är lättare att vara försiktig initialt och addera vad man tänder på allt eftersom. Svårare att backa bandet om du förstår vad jag menar (om man gått ut för hårt innan man känner varandra). Men generellt tror jag män tänder på det du beskriver och vikten att ganska tidigt ta upp vad man önskar så man inte fastnar i mönster som är knepiga att ta sig ur. Lite balansgång men det behöver inte vara så knepigt tror jag.
Citera
2015-09-09, 16:06
Medlem
Citat:
Detta var tänkvärt.
Kan du utveckla? De flesta verkar vara överens om att jag kanske är lite för tydlig.
Men det känns lite som om tråden inte hjälper mig så jättemycket i just sakfrågan. Vad gillar män i min ålder egentligen? Vad drömmer ni om?

Det finns nog lika många drömmar som det finns män, men jag tror definitivt att de män som är intresserade av sex drömmer om en sexuell kvinna som kanske är lite öppen för fantasi i sängen. Precis som du har ett bagage (sex med din fd) så har många män det också på liknande vis och att hamna i ett levande förhållande där sex är en viktig ingrediens är nog en dröm för många.
Citera
2015-09-09, 16:17
Bannlyst
Citat:
Om du är mer spännande så varför har du inte hittat mig?

Att finna en sexintresserad kvinna i min smak är betydligt svårare. I stort sett alla män är sexintresserade. Det är bara att välja bland de attraktiva. Kvinnor som är sexintresserade tenderar att vara oattraktiva. 90-95% av kvinnorna är överviktiga eller oattraktiva på Bodycontact.
Citera
2015-09-09, 16:58
Medlem
Sveamusselands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spacetime.
Att finna en sexintresserad kvinna i min smak är betydligt svårare. I stort sett alla män är sexintresserade. Det är bara att välja bland de attraktiva. Kvinnor som är sexintresserade tenderar att vara oattraktiva. 90-95% av kvinnorna är överviktiga eller oattraktiva på Bodycontact.
Naturalbornsinner, som hör till 'restandelen', la nog inte ut sin bild som visar att hon är normalviktig och attraktiv. Hade hon gjort det hade du kanske hittat henne...
Citera
2015-09-09, 17:04
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Jo det är klart, fast då kan man väl skriva just om saker man tycker om mer än om sånt man inte tycker om.

Undrar vad han skulle tycka om ett liknande meddelande själv.

"Hej, jag söker efter en kille som är lite manlig,mjuk, ömsint, smart och som verkligen vill träffa en kvinna. Tyvärr har ju män helt orimliga krav på kvinnor idag. Jag letar efter någon som också har en stor kuk...jag tänder faktiskt på stora kukar och också formen av en stor kuk när den syns under kläderna. Är det för banalt? Jag är i alla fall ärlig.

Jag hoppas att du vill ha mig, en fin och trevlig kvinna, också ömsint, kärleksfull, som njuter av kel, hångel och tycker om att mysa framför en bra film med lite fredagsmys.

Letar du bara efter fina bröst, vackert välvårdat hår och tom skalle....så förlåt att jag frågade just dig.

Hoppas att du vill höra av dig, kanske vi dricker en kopp kaffe tillsammans någon dag och vem vet...
Kram NN."

Vad säger ni killar, börjar byxorna sitta obekvämt om ni får detta meddelande?

Visst är det så. Även om jag egentligen inte ser något större problem med att tala om vad man inte söker så är givetvis inte bättre att fokusera på det man söker.

Snubben som har författat texten är så intellektuellt grund att han inte ser sitt eget misstag. Han, om någon, har en tom skalle. Och sådana typer är helt ointressanta. Och tomma. På alla sätt och vis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in