Citat:
Ursprungligen postat av
empoisonne
Exakt. Å andra sidan är det bra att förmedla vad man tycker om. Och vad man inte tycker om. Dock kan det göras på ett så mycket bättre sätt.
Och som du säger, att snubben själv gillar fina pattar är okej. Men att en kvinna är intresserad av stora kukar går inte för sig. Ridå.
I vanlig ordning håller jag med dig. Vad i hela friden ska man svara på något sådant?
Hans ordval och sättet att formulera sig är för mig direkt avtändande faktiskt. Men det beror givetvis helt på vad man som kvinna gillar. Jag är en sucker för män(niskor) som behandlar språket väl. En del bryr sig antagligen mindre om sådant.
Jo det är klart, fast då kan man väl skriva just om saker man tycker om mer än om sånt man inte tycker om.
Undrar vad han skulle tycka om ett liknande meddelande själv.
"Hej, jag söker efter en kille som är lite manlig,mjuk, ömsint, smart och som verkligen vill träffa en kvinna. Tyvärr har ju män helt orimliga krav på kvinnor idag. Jag letar efter någon som också har en stor kuk...jag tänder faktiskt på stora kukar och också formen av en stor kuk när den syns under kläderna. Är det för banalt? Jag är i alla fall ärlig.
Jag hoppas att du vill ha mig, en fin och trevlig kvinna, också ömsint, kärleksfull, som njuter av kel, hångel och tycker om att mysa framför en bra film med lite fredagsmys.
Letar du bara efter fina bröst, vackert välvårdat hår och tom skalle....så förlåt att jag frågade just dig.
Hoppas att du vill höra av dig, kanske vi dricker en kopp kaffe tillsammans någon dag och vem vet...
Kram NN."
Vad säger ni killar, börjar byxorna sitta obekvämt om ni får detta meddelande?