2015-09-09, 17:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sveamusseland
Naturalbornsinner, som hör till 'restandelen', la nog inte ut sin bild som visar att hon är normalviktig och attraktiv. Hade hon gjort det hade du kanske hittat henne...

50-åringar är inte högst på min lista Men misstänkter troll här. 50-åringar får inte kåtslag.
Citera
2015-09-09, 17:21
Medlem
Sveamusselands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spacetime.
50-åringar är inte högst på min lista Men misstänkter troll här. 50-åringar får inte kåtslag.
Vad är det för snack? Kåthet är en individuell sak som inte upphör enligt någon regelbok med viss ålder.
Naturalbornsinners story är hur äkta som helst, troll skriver på ett helt annat sätt.
Citera
2015-09-09, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
TS, hur många svar får du ifrån män på ditt sök? Hur många svar tror du männen får i snitt? I denna värld kan kvinnorna välja och vraka efter mannen med stort M. Förmodligen går du efter utseendet i första hand och sorterar snabbt bort efter hand. Dagen efter kommer en ny skörd osv. Hur ska du hitta ditt guldkorn? Den som ser bäst ut, den som skriver bäst erotik eller hur gör du dina val och presterar de inte direkt så hej och iväg?
Vilka många antaganden du gör om mig.
Precis som du säger så är utbudet enormt. Men i min åldersgrupp går 90 procent bort för att de inte kan uppföra sig. De saknar social kompetens och det är väl därför de blir över. De är riktigt gnälliga otrevliga och vulgära och ser en som ett hål, så tack men nej tack. Man mår rätt dåligt av att ha kontakt med dem, det börjar bra, sedan börjar de låta som en porrtidning från 70 talet.
Jag börjar med att försöka sålla bort de som inte är mental friska.
Ni män tror att vi kvinnor är så utseendefixerade men det ska jag säga dig att män som ser bra ut som fotomodeller är lika kräsna som kvinnor som ser ut som fotomodeller. Och de tror också att det bara är att dyka upp så blir sexet bra. Så efter att sålla bort dårarna vilka är 90 procent, så har vi de som är dryga som är borta.
I ärlighetens namn så är det skitsvårt att sålla. Är folk trevliga så är jag trevlig tillbaka. Väldigt många män börjar spåra ur efter ett tag. Jag gissar att de är upphetsade eller har druckit, oförskämda är de i alla fall.
På en normal dejtingsite så är 98 procent av konversationerna bestående av enstaka meningar, där det tydligt framgår att man är vald pga sitt utseende men att personen inte har något att säga den andra. Ungefär; Hej Nu har man fått sig en god kopp kaffe" Och annat totalt meningslöst. Jag är socialt kompetent och upptäcker ofta att jag helt ensam är den som skapar konversationen.
Mitt fel som jag gör är att jag ger för många en chans till konversation, vilket medför att jag i perioder tuggar fradga och drar mitt hår.
Jag är väldigt dålig på att sålla, jag hittar inget mönster alls. Eller jo, gemensamt med de som varit bra är att de varit drivande framåt i långsam takt.

Ingen har *presterat* dåligt. De som jag inte tyckt om är de som varit helt ovilliga att ändra något när jag berättat om vad jag tycker om, så enkla saker som en kudde under rumpan, och benen i en annan position. Jag har inte bett någon hänga i taket och vråla som Tarzan.

Citat:
Guldkorn har man oftast rakt framför sig men man ser dem sällan. Den tjejen jag har haft absolut bäst sex med var en katastrof första gången. Det var en väns vän och vi träffades på en fest. Det mesta blev fel och stämningen blev dålig flera gånger om. Hon bad mig gå men jag gick inte.

Vi pratade mycket med varandra dagen efter och jag var fortfarande kvar mot kvällningen. Det fanns något med henne som jag tyckte om förutom att hon var vacker. Sedan hade vi väldigt bra sex. Natt tre var den super och fortsatte så under hela förhållandet.

Några år efter vårt förhållande tog slut blev vi KK och hade även då alltid extremt bra sex. Hon är mitt guldkorn och det var väldigt nära att vi inte ens kommit igång. Om vi bara gett varandra en chans så skulle vi aldrig funnit fram till detta underbara älskog vi hade tillsammans!

Varför har ni så svårt att utveckla vad som är extremt bra sex?
Det är ju det jag frågar och undrar över.
Senast redigerad av Naturalbornsinner 2015-09-09 kl. 17:48.
Citera
2015-09-09, 17:25
Bannlyst
Citat:
Vad är det för snack? Kåthet är en individuell sak som inte upphör enligt någon regelbok med viss ålder.
Naturalbornsinners story är hur äkta som helst, troll skriver på ett helt annat sätt.

Hon frågade ju varför jag inte hittat henne. Där avslöjar hon ju redan att hennes ålder är en lögn. Jag är 26 år. Troligt att jag söker 50-åringar
Citera
2015-09-09, 17:27
Medlem
Citat:
Naturalbornsinner, som hör till 'restandelen', la nog inte ut sin bild som visar att hon är normalviktig och attraktiv. Hade hon gjort det hade du kanske hittat henne...

Nu var det ju en retorisk fråga. Vilket tyvärr ingen av er förstod?

Jag skulle aldrig lägga ut en bild på en sexsida. Som jag sa så bor jag på en liten ort. Sedan så vill jag sortera bort människor som Spacetime.
Jag gillar inte människor med så mycket hat i sig. Inte heller gillar jag inskränkta människor. De sållar jag bort rätt tidigt. Helt oavsett om sållningen är ömsesidig eller ej. Man behöver inte ha fyllt 25 för att inse att sexet med en sån inte är spännande. Bra sex kräver värme och öppenhet och nyfikenhet.
Senast redigerad av Naturalbornsinner 2015-09-09 kl. 17:30.
Citera
2015-09-09, 17:36
Medlem
Citat:
Att finna en sexintresserad kvinna i min smak är betydligt svårare. I stort sett alla män är sexintresserade. Det är bara att välja bland de attraktiva. Kvinnor som är sexintresserade tenderar att vara oattraktiva. 90-95% av kvinnorna är överviktiga eller oattraktiva på Bodycontact.

Du verkar inte ha förstått någonting av vad jag skriver. Ja världen är full av sexintresserade män, det är de flesta kvinnor också, men få vågar regga sig på en sexsida om de är singlar. Och av de som gör det så vågar många inte ses. Och väldigt många blir avskräckta av de vulgära slisk som finns i min ålder och de bara osmakliga slisk som du representerar.
Du får väl hoppas att den procent som faller dig i smaken, anser att du faller dem i smaken. Lycka till.
Mitt eget problem är inte att jag inte faller män i smaken. Mitt problem är att jag har svårt att hitta en man i min egen ålder som inte har en väldigt konstlad syn på sex.
Citera
2015-09-09, 17:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Naturalbornsinner
Du verkar inte ha förstått någonting av vad jag skriver. Ja världen är full av sexintresserade män, det är de flesta kvinnor också, men få vågar regga sig på en sexsida om de är singlar. Och av de som gör det så vågar många inte ses. Och väldigt många blir avskräckta av de vulgära slisk som finns i min ålder och de bara osmakliga slisk som du representerar.
Du får väl hoppas att den procent som faller dig i smaken, anser att du faller dem i smaken. Lycka till.
Mitt eget problem är inte att jag inte faller män i smaken. Mitt problem är att jag har svårt att hitta en man i min egen ålder som inte har en väldigt konstlad syn på sex.

Så regga dig på en vanlig sajt, välj och vraka där. Eller gå ut, välj och vraka där. Sicket angenämt problem.
Citera
2015-09-09, 17:51
Medlem
Citat:
Så regga dig på en vanlig sajt, välj och vraka där. Eller gå ut, välj och vraka där. Sicket angenämt problem.
Menar du på fullt allvar att om jag ändrar mitt beteende så kommer männen bli annorlunda?
Om du läser tråden igen så skall du se att jag letat på lite olika sorters siter. Och har problem med jämnåriga mäns syn på sex. Vilken kommer sig rätt mycket av vår uppfostran. Hur ska den bli annorlunda av att jag gör vad jag redan gör.
Pi vilket sätt är det ett angenämt problem att tillhöra en generation som inte riktigt fått tillgång till sin sexualitet?
Citera
2015-09-09, 18:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Naturalbornsinner
Menar du på fullt allvar att om jag ändrar mitt beteende så kommer männen bli annorlunda?
Om du läser tråden igen så skall du se att jag letat på lite olika sorters siter. Och har problem med jämnåriga mäns syn på sex. Vilken kommer sig rätt mycket av vår uppfostran. Hur ska den bli annorlunda av att jag gör vad jag redan gör.
Pi vilket sätt är det ett angenämt problem att tillhöra en generation som inte riktigt fått tillgång till sin sexualitet?

Snälla du, jag vet väl inte hur du ser ut. Kan du inte få någon yngre med mer djurisk syn på sex är det bara att bita i det sura äpplet. Jag är inte direkt chockad att 50+-gubbar inte skakar om din värld
Citera
2015-09-09, 18:08
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Snälla du, jag vet väl inte hur du ser ut. Kan du inte få någon yngre med mer djurisk syn på sex är det bara att bita i det sura äpplet. Jag är inte direkt chockad att 50+-gubbar inte skakar om din värld

Tanken har aldrig slagit dig att TS kanske inte är intresserad av yngre män?

Och hon har inte sagt att män 50+ per se inte skakar om hennes värld. De män i den åldern hon har träffat på har haft en ganska lam inställning till sex. Det är vad hon skriver.

Hur står det till med läsförståelsen?
Citera
2015-09-09, 18:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Tanken har aldrig slagit dig att TS kanske inte är intresserad av yngre män?

Och hon har inte sagt att män 50+ per se inte skakar om hennes värld. De män i den åldern hon har träffat på har haft en ganska lam inställning till sex. Det är vad hon skriver.

Hur står det till med läsförståelsen?

Hon kan inte kräva något som inte stämmer överens med sökningen. Den lama inställningen är en logisk konsekvens av åldern.
Citera
2015-09-09, 18:22
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Hon kan inte kräva något som inte stämmer överens med sökningen. Den lama inställningen är en logisk konsekvens av åldern.

Jag har mycket svårt att tro att samtliga män kring 50 och uppåt har den lama synen på sex. Men det är säkert vanligare där än i yngre åldersgrupper.

Att tro att alla 50+ tänder på sammalika är dock tramsigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in