Citat:
Ursprungligen postat av
bodybag1
tror inte jag kan fixa röka förresten, finns det bärts där inne eller får man kröka innan?
tänkte köra på det istället för röka, så hur är reglerna kringgående det
Tycker det låter bra att skippa rökat. Visst kan det vara soft om du sitter på en gräsmatta med något sjysst reggaeband som spelar, men att mosha till Prodigy... Ingen höjdare, i alla fall inte om du frågar mig...
Öl, cider och ibland vin brukar finnas att köpa. Tänk dock på att inte dricka alltför mycket, det är inte kul att stå längst fram och vara pinknödig, tro mig...
Tänk också på att inte vara alltför berusad när du går in, för då säger vakterna glatt "stopp". Du får inte heller ta med dig alkohol in.
Citat:
Ursprungligen postat av
T.H.F.C.
Glöm inte öronproppar!
Mycket klokt beslut. Vissa idioter menar att öronproppar är töntigt, men de är som sagt idioter.
Finns att köpa i ditt apotek, av tusen snubbar utanför arenorna samt inuti arenan.
Ta med kontanter. Det underlättar vid köp av t.ex. öronproppar samt inlämning av ytterkläder i garderob (du vill inte släpa med dig en jacka på parkett...).
Tänk också på att all merch (kläder etc.) som säljs utanför arenorna oftast är rent skräp. Visst är det bara halv priset men a) trycket lossnar väldigt snabbt och b) du stödjer "pirater" istället för artisten.
Men men, det är svårt att motivera köp av en t-shirt för 400 spänn...