2015-09-08, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
Det genomgående temat är unga och docksöta tjejer och allt vad därtill hör inkl. (under)kläder och annan rekvisita.Gillar du det här också:
https://www.youtube.com/watch?v=_ANpNqKE2pE
...och vad kan få en 35-årig man få ut av en sådant innehåll? - Har han stannat i sin utveckling, eller..?

Ja, du har helt rätt. Om han var homosexuell så vore det en sak. Då hade exempelvis inte spelen med kvinnor med enorma bröst eller allt barbietemat varit alltför sjukt.
2015-09-08, 23:57
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasselmuz
Håller med. Det kan hon ha gjort reflexmässigt. Och då blev han förbannad. Och tog överhand, även om hon kämpade väl.
Aj, det måste ha gjort ont. Hade han ett blåmärke på arbetsmötet måndag morgon? Det har jag missat.
2015-09-09, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XeniaOnatopp
Aj, det måste ha gjort ont. Hade han ett blåmärke på arbetsmötet måndag morgon? Det har jag missat.

obs! "kan" är det bevismaterial? Nej, snarare spekulation- sluta spela dum.

Och ja, min egen teori är att då de kände varandra någorlunda så kunde GM lätt lura iväg Lisa, med att be om hjälp eller visa en sak.
2015-09-09, 00:01
Medlem
Shrinks avatar
Citat:
Snillen spekulerar.

Det är "konstigt" att NB skulle ha kunnat gjort detta. Men i er iver att hitta ett motiv för NB så spekulerar ni stort.

Tänk om någon annan är GM? Passar han inte lika bra in i er spekulation? Vem passar inte in?

Du har väl hängt i den här tråden sedan start och borde väl inse att han är skyldig. Betraktar inte denna lågpanne balt som MGM utan GM. Det finns inga tvivel hos mig att han gjort detta vansinnesdåd.
Den som spekulerat och tjafsar mest är väl du vill jag se. Är du bara här annars som djävulens advokat eller motvalls käring?
2015-09-09, 00:04
Medlem
Citat:

Det vet vi inte, eftersom vi omöjligt kan visa var ev slaget tog och med vilken kraft.
2015-09-09, 00:07
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebop
Det vet vi inte, eftersom vi omöjligt kan visa var ev slaget tog och med vilken kraft.
Om hon kände sig hotad bör ansiktet ha träffats, och slaget bör inte ha varit hårt för att lämna märken.
2015-09-09, 00:11
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
Det är hans egna "gilla"-länkar på fb + en videokanal han prenumererar på... Det genomgående temat är unga och docksöta tjejer och allt vad därtill hör inkl. (under)kläder och annan rekvisita.

Källa på att det faktiskt förhåller sig så, att han gillar detta? Skulle inte tro det...

Citat:
Gillar du det här också?

https://www.youtube.com/watch?v=_ANpNqKE2pE

Nej, givetvis inte!

Citat:
...och vad kan en 35-årig man få ut av en sådant innehåll? - Har han stannat i sin utveckling, eller..?

Fortfarande har du inte presenterat något som helst konkret bevis, för att NB "gillat" någon av de sajter du länkar till...
Nä, bättre kan du nog - eller ej
Senast redigerad av A1HORNYLAD 2015-09-09 kl. 00:20.
2015-09-09, 00:14
Medlem
hasselmuzs avatar
Citat:

Ja, han hade en bula under sitt tjocka hår på vänster sida som gjorde jätteont.
2015-09-09, 00:17
Medlem
Reviewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebop
Kan så vara. Men frågan är om detta verkligen var anledningen för MGM att mörda LH ?
Många i ett förhållande tittar sej hungriga ute, men äter sej mätta hemma.
Mgm har en fru som kunde mätta hans behov av sex.
Men hur gjorde MGMs lillebror med sina behov ?

Finns det möjligen anledning att trots Dna från MGM titta lite extra på om Mgm hjälpt lillebror med ev transport ??

Vad valet av sidor skulle kunna antyda är att NB´s inre liv står i viss kontrast till vad han visar utåt. Hade NB arbetat som modedesigner och haft en feminin framtoning skulle intresset för klippdockor, nagellack och babykläder kunna gå hand i hand med personligheten.
Sen så har vi ju kontrasten; sidor där råheten tar över.

Hur lillebror gjorde? Som män brukar göra, antar jag.
2015-09-09, 00:17
Medlem
Egentligen borde vi alla luta oss tillbaka och hoppas att man funnit DNA från blod, hårrötter, saliv, eller spermier med samma DNA-profil.
För i så fall blir det mer än enormt svårt för MGM att klara sej ur detta.
2015-09-09, 00:19
Medlem
är som Reviews säger.

Exempelvis:

https://www.google.se/search?q=League+of+Angels&espv=2&biw=1920&bih=979& source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIlKe D8LvoxwIVg5FyCh39dwqz

detta spel är okej om du spelat det som 12-årig pojke... men när du är misstänkt för mord (... kanske t om våldtäkt) så blir det ytterst obehagligt.
2015-09-09, 00:19
Medlem
katws avatar
Citat:

Ingen här kan veta om han hade det. Fåna dig inte.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in