Citat:
Ursprungligen postat av
letsdoit
Framgår inte det av hans favoritkontakter och hela sitens inriktning: sex, trekanter, öl och partnerbyten, inslag av BDSM, exponering av kroppar i alla möjliga poser, osv. - Vad gör en gift kille på en sådan site?
Även om en del av hans fb-bilder kan anses roliga, om än med en dragning åt det groteska hållet, balanserar andra på gränsen till det sjuka och osunda. Och det är inte bara en ”gilla”-site vi pratar om; det är åtskilliga som NB har som favoriter; alla lika tvetydiga i sin framtoning.
Han är långtifrån ensam om att titta på tjejer, eller att ”gilla” den här sortens bilder, men nu har mina varningslampor så smått satt i gång att blinka.Ja, det kan man kanske säga - särskilt om man driver siten. - Verkar annars mest handla om sex och business.
Du har ändrat åsikt om hans Facebook nu då. När några andra ( däribland jag) påpekade hans intresse för söta små blondiner, rumpor, bröst , tejpade flickor och sex tyckte du visst att det var humor om jag inte minns fel.
Men som sagt, jag tycker också att en gift man inte vanligtvis gillar dessa sajter.