Citat:
Ursprungligen postat av
Harry_
Hur bra skulle det se ut ifall han dumpade? Ett eventuellt åtal väntar och media är väldigt på nu, ger nog inga pluspoäng för ett besök i rätten. (
Alltså sannolikheten säger väl grovt emot en försäljning )
Det är nog inte bara jag som känner att det placerats en bombmatta här och att media bara väntar på att få minsta lilla negativa händelsen för att detonera den, bear is in the air och jag förvånas ej ifall Pontus läckt information om vad åtalet kan komma att handla om...
Pontus gav mig den känslan när han skrev att journalister legat på som iglar och nu läggs en väldigt detaljerad artikel ut om just JCs handel( Tillfälligheter? Möjligt )
http://www.ladda-upp.se/bilder/fgciacfwtqdmtt/
Glöm ej heller att Journalister är i samma yrke och säkerligen planerar saker ihop och får även veta saker före de "dumma", och vad tror ni Hemberg skulle börja göra när Åtal läggs? Knappast sitter han tyst efter hagelstormen som skett nu utan önskar alla ägare en förlust for sure.
Personligen så tror jag att jag lärt mig en läxa efter förra September, så den här gången går jag inte i fällan igen pga att jag stirrade för noga på bolaget och inte utomstående risker runtom.