Citat:
Ursprungligen postat av
bighustler
Bra fråga, skulle vilja veta lite mer om den här idioten, kommer bli ett helvete den här livstidsvoltan för han haha vem vill umgås med en sån idiot? Kommer säkert få stryk med, döda en söt liten 20årig tjej är inte populärt direkt. Hoppas idioten får sitta så länge som möjligt
Han hade en källarlägenhet under en pizzeria eller bar eller liknande (minns inte exakt) i Habo utanför Jönköping. Jag var där med några vänner för några år sen.
Jävligt stort kanske 150 kvadrat och där festade han med allt från 14-åringar som bodde i området till vuxna 30-40-åringar. Hans hem var bland det skabbigaste jag sett i mitt liv, tog 5 minuter innan jag trampade i en skabb-pöl på golvet. Skorna på efter det, köket var värst när man gick in så var det som att gå in i ett moln med massa bananflugor och man rörde definitivt inget där, men man var tvungen att ta den vägen till toaletten. Där inne hade han också en ganska dyr studio där han brukade rappa helt talanglös var han utan att ens försöka vara elak så lät det som skit. Antar att ingen orkat vara ärlig och säga att han är värdelös om det enda han har en passion för. Bättre att han rappar illa än att han gör dumheter kanske man tänkte.
Men som svar på din fråga: Jag vet inte exakt men från vad jag sett av honom har han inte gjort något konstruktivt öht. Samhället som inte vill straffa folk ordentligt verkade ha hittat ett litet hörn i Habo där han kunde vara ifred och lämna andra ifred, ungefär det mesta man kan kräva av en sån människa. Förstör inte allt.