Citat:
Ursprungligen postat av
CrispyKreem
Skulle säga att det är media och 08or som inte har koll. Folk på orter där mottagandet sker har egna ögon.
Flashback vacklar ibland, många trodde på nedgång efter järnrören, Åkessons sjukskrivning och några uttalanden från Söder. Inte heller denna gång blir det något ras. Inget av det som driver SD:s ökning har förändrats.
Jag har tidigare skrivit att vi kanske är
mitt i en ketchupeffekt och att mer finns att hämta, men att ökningstakten avtar i synnerhet efter senaste veckans PK-offensiv.
Någon annan menade att PKs massiva offensiv kanske snarare ökar draget till SD eftersom det blir än mer tydligt att man vill importera mera kaos. Så kan det mycket väl vara. Budgeten läggs väl om en á två veckor och ponera att SD får 35% under hösten, tänk vilken kalabalik det blir på moderatstämman då.
Att MSM dessutom tidigare gett folket tillgång till
hat-siterna avpixlat, friatider, exponerat, flashback, samtiden osv genom att försöka svartmåla dem och nu begår samma misstag ännu en gång med Julia Caesar och snaphanen är helt otroligt. Jag uppfattar JC krönikor som något av det bästa och mest objektiva i kritiken mot 7K/MSM och PK och den förda politiken.