2015-09-03, 11:18
Medlem
Alla förstår väl att det inte är direkt seriöst det här med badoo vid det här laget? Inte fasen skulle ju samma kvinnor vara inloggade under längre tidsperioder om de nu faktiskt var ute efter någon kille? De gillar nog bara uppmärksamheten.
Citera
2015-09-03, 19:12
Medlem
Random tjej som konversationen dog ut med, hon skrev

"har tråkigt, vill prata "

Jag tänkte "WTF, HON TOG INITIATIV?"

Jag sa "Jamenvisst, vad vill du prata om? "

"bestäm du"

Jag lacka ur, svarade fan inte.
Citera
2015-09-03, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kampfwurst
Random tjej som konversationen dog ut med, hon skrev

"har tråkigt, vill prata "

Jag tänkte "WTF, HON TOG INITIATIV?"

Jag sa "Jamenvisst, vad vill du prata om? "

"bestäm du"

Helt jävla rätt! Det är så jävla lågt av de kvinnor som säger sig vilja chatta, men som själva inte är beredda att anstränga sig för att hålla en konversation flytande.
Citera
2015-09-04, 17:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kampfwurst
"bestäm du"

Jag snappade inte upp det oförskämda riktigt.
Nog bara för att jag är socialt undernärd
Citera
2015-09-04, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sakrasonto
Jag snappade inte upp det oförskämda riktigt.
Nog bara för att jag är socialt undernärd

När man ständigt måste leda en konversation bara för att man är kille, då ledsnar man.

Dessutom var hon en svag 4, så det var inget att sträva efter ändå, alltså så slösade jag bara tid.

Det är ju som att säga IRL

"Hej jag vill prata med dig "
"Oh, okej, vad vill du prata om?"
"Bestäm du"

Hur fel låter inte det?
Citera
2015-09-05, 13:02
Medlem
zickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrtanke
Helt jävla rätt! Det är så jävla lågt av de kvinnor som säger sig vilja chatta, men som själva inte är beredda att anstränga sig för att hålla en konversation flytande.

Detta är min bild av badoo i ett nötskal. Kvinnorna är ju helt passiviserade och nonchiga på samma gång. Jag frågade en brud varför hon trodde det var så och hon svarade att det går 99 psykfall på varje 100 man vilket gjorde att hon inte orkade anstränga sig med alla.
Citera
2015-09-05, 18:29
Medlem
S-bockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mvk
Intressant.
Har du haft längre förhållanden innan?
Tröttnar du inte på tjejen efter några år?
ALLA tjejer (jag har haft iaf) har velat ha mer sex än mig i ett förhållande.
Det funkar toppen första 6 månaderna när båda är kåta som kaniner men sen börjar hettan lägga sig rejält för mig medan den är kvar för tjejen.
Jag börjar då tröttna på tjejen sexuellt och får knappt upp den, börjar fantisera om andra och dum som man var i ungdomen så var man även otrogen någon gång också.

Jag blir extremt fäst vid tjejer och liksom älskar dom innerligt och vill leva med dom resten av mitt liv men det sexuella svalnar fort och det märker tjejen varpå hon tror att det är något fel på henne vilket det absolut inte är och det gör att även jag känner mig otillräcklig pga att jag inte kan ge henne samma grad av njutning.
För mig är det som om någon serverar pannkakor varje dag i 6 år.
Första året är man som ett barn på julafton men sen får man nog av samma mat.
Funkar inte med sexgungor, terapi, dildos och tantra, har provat allt. Omöjligt att jag tänder på tjejen efter ett tag.

Det jag beskriver ovan slår aldrig fel.
Tjejen kan vara Adriana Lima men ändå är det samma visa för mig.

Preach brother.
Det jag sagt sen tidernas begynnelse.
H U M O R gör dig sexigare än vad du är, är bästa isbrytaren och tjejer älskar att känna sig ur balans en stund när du håller låda och säger oväntade saker.

Du kanske inte har träffat den rätta?
Citera
2015-09-06, 00:45
Medlem
Mvks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S-bocken
Du kanske inte har träffat den rätta?

Jag har träffat den rätta.

Jag älskade mitt ex mer än jag älskade mig själv.
Älskar henne fortfarande. Hon var den bästa människan jag träffat.
Hur snäll och underbar som helst. När jag träffade henne visste och trodde jag tveklöst att vi skulle leva ihop resten av livet men jag trodde fel.
Sex och kärlek är 2 olika saker.

Jag kan älska någon djupt och helhjärtat men jag slutar tända på dom efter ett tag.

Hur vacker tjejen än är så känner jag inget för henne sexuellt efter ett tag.

Jag ser det överallt i samhället.
Kompisar som inte har något emot att ha sex med andra när dom är i förhållande, tappat räkningen på hur många män jag träffat genom jobbet som för länge sen tröttnat på sin tjej och som ligger runt.

Män är inte gjorda att leva med en kvinna i 30-40 år.
Kvinnor kan det, det är deras livsuppgift att hitta en stabil man att få barn med som kan vara där för henne och barnen.
Vad skriver majoriteten av alla tjejer på tinder och badoo?
Jo, "jag vill hitta någon att dela livet med".
"Jag vill ha något seriöst".
Det är genetiskt, kvinnan söker efter trygghet och en man som långvarigt kan stå vid hennes sida genom graviditet och barnuppfostran.

Vad vill majoriteten av alla män göra?
Jo ha sex med så många som möjligt.
Det är inget konstigt, ska vi skämmas för hur vi är skapta?
Om män slutade ha sex med olika kvinnor hur fan hade arten kunnat nå 10 Miljarder?

Varför ge sig in i förhållande och såra sig själv och andra när man redan har erfarenhet av hur det kommer gå?
Jag kommer aldrig att skaffa förhållande igen och att skaffa barn är helt uteslutet.
Varför krångla till livet när man har det bra redan?
Citera
2015-09-06, 16:58
Medlem
S-bockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mvk
Har du haft längre förhållanden innan?
Tröttnar du inte på tjejen efter några år?

ALLA tjejer (jag har haft iaf) har velat ha mer sex än mig i ett förhållande. Det funkar toppen första 6 månaderna när båda är kåta som kaniner men sen börjar hettan lägga sig rejält för mig medan den är kvar för tjejen.
Jag börjar då tröttna på tjejen sexuellt och får knappt upp den, börjar fantisera om andra och dum som man var i ungdomen så var man även otrogen någon gång också.

Jag blir extremt fäst vid tjejer och liksom älskar dom innerligt och vill leva med dom resten av mitt liv men det sexuella svalnar fort och det märker tjejen varpå hon tror att det är något fel på henne vilket det absolut inte är och det gör att även jag känner mig otillräcklig pga att jag inte kan ge henne samma grad av njutning. För mig är det som om någon serverar pannkakor varje dag i 6 år. Första året är man som ett barn på julafton men sen får man nog av samma mat. Funkar inte med sexgungor, terapi, dildos och tantra, har provat allt. Omöjligt att jag tänder på tjejen efter ett tag.

Det jag beskriver ovan slår aldrig fel. Tjejen kan vara Adriana Lima men ändå är det samma visa för mig.

Precis så här har alla mina förhållanden varit.

Det jag fått höra från läkare och psykologer är att jag är psykiskt sjuk.

Det jag fått höra från vänner och bekanta är att jag inte har hittat den rätta.
Citera
2015-09-06, 18:11
Medlem
Har lite kontakt med en kille som har på sin profil att han vill dejta tjejer. Själv har jag på min profil att jag vill träffa nya vänner. Vi har iaf skrivit lite till varandra i tre veckor, dock inte speciellt intensivt utan något meddelande om dagen. Han frågade iaf nyligen om vi kunde träffas, men borde jag fråga om han är ute efter något seriöst? Jag är mest intresserad av att ligga, om jag nu tänder på honom i verkligheten såklart.

Finns det killar som söker seriösa förhållanden på badoo? Våran konversation har inte varit sexinriktad för 5 öre, men den har ju inte varit så deep heller, utan mest kallprat om intressen och sånt. Känns så pinsamt att fråga, för jag vill egentligen inte styra in och prata om sex innan vi träffas, för vem vet, han kanske har värsta gamla bilderna och gått upp 20kg sen dess.
Citera
2015-09-06, 18:39
Medlem
Såhär upptäcker man botprofiler (förutom att de har modellbilder i profilen)
Kolla på Intressen. Ifall de består av helt slumpade saker såsom gamla dåliga spel/filmer då är det nästan garanterat en bot.

Exempel:
http://i.imgur.com/RqLSicE.png

Ingen riktig tjej skulle skriva in White Chicks, Madden NFL 12, Life Saver Gummies, Design this Home och Cadiz Carneval.
Jag menar..ett 3 år gammalt sportspel och en random komedirulle.
Det är uppenbart att det är en botprofil där intressen blivit randomized
Senast redigerad av MarcoBolan 2015-09-06 kl. 18:42.
Citera
2015-09-06, 21:17
Medlem
Crumbzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superklister
Har lite kontakt med en kille som har på sin profil att han vill dejta tjejer. Själv har jag på min profil att jag vill träffa nya vänner. Vi har iaf skrivit lite till varandra i tre veckor, dock inte speciellt intensivt utan något meddelande om dagen. Han frågade iaf nyligen om vi kunde träffas, men borde jag fråga om han är ute efter något seriöst? Jag är mest intresserad av att ligga, om jag nu tänder på honom i verkligheten såklart.

Finns det killar som söker seriösa förhållanden på badoo? Våran konversation har inte varit sexinriktad för 5 öre, men den har ju inte varit så deep heller, utan mest kallprat om intressen och sånt. Känns så pinsamt att fråga, för jag vill egentligen inte styra in och prata om sex innan vi träffas, för vem vet, han kanske har värsta gamla bilderna och gått upp 20kg sen dess.

Jag letar efter ett seriöst förhållande på Badoo så visst finns vi(bland annat såklart) betyder ju inte nödvändigt vis att jag skulle tacka nej till att "bara" ha sex med någon heller.

Du får nog helt enkelt träffa honom sen kan du ju se vad som händer :^)

Eller så struntar du helt i det, eller så frågar du rakt ut. Det är ju upp till dig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in