2011-02-13, 21:39
Medlem
Caine.Atrebatums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lampara
Gubben, jag är inte svag om jag gör vad min skapare har sagt åt mig att göra. Det gör mig starkare som människa. Jag har starkare självkänsla också när jag får respekt för vem jag är och inte för min kropp eller fitta.

Jag håller med dig om att sex är något naturligt och jag är en människa. Jag kommer att ha sex med någon kille, men det blir min man i sådana fall.

Skillnaden är att din "Gud", eller snarare h*ns regelverk och dogmer, innehåller autokratiska krav som krävs att följas. Du har inget val som troende. Din "guideline" består av totalitära och diktatoriska element. Du är inte stark för att du följer din Guds ord - du är troende och således utan egna rättigheter för din egen frihet. Det är bara din Gud som har betydelse, varken du eller din man. Jag förstår dig, men hade förstås haft mer respekt för dig om du gjorde detta för dig själv, och inte din Gud.

Men det är förstås berömvärt. Tjejer bör inte hora sig, men däremot bestämma själva om de vill ha sex eller inte.
2011-02-13, 21:42
Medlem
KlisterKarlsons avatar
Invandrartjejer är väl kanske att generalisera med tanke på att det finns europeiska och andra vita invandrare. I vilket fall som helst så är det nog så att det finns alla typer.

En riktig unghucklekärring knullar ju inte runt och finner sig i att bara ha dålig sex med en smutsig kusin som knullat runt och våldtagit massor med svenska flickor innan klanledaren bestämde att de skulle gifta sig. Insha'Allah.

Sedan finns det alla dessa fjortisar som hålls hårt hemma av föräldrar som aldrig besöker det svenska samhället utan håller sig med sina landsmän. När sedan fjortisen kommer några 100m utanför hemmet så byter hon kläder och uppförande och sminkar sig så att hon ser ut som ett riktigt öststatsluder.

Anledningen att hon vill visa så mycket som möjligt av sin skabbiga bruna hy är sannolikt av ren frustration över sin situation. Dels frustrationen över att föräldrarna kommer att gifta bort henne med en 20 år äldre kusin innan hon fått möta kärleken, och dels frustrationen över att de pojkar av hennes egen ras som hon suktar efter hellre förgriper sig på svenska flickor. Självklart vill hon ju helst ge sin avkomma DNA från pojkar av samma ras, men för pojkarnas del spelar det ju ingen roll var de sprider sin säd. Det är ju precis som i djurriket, en hane tar vilken hona som helst medan en hona noga väljer sin hane.

Själv väljer jag dock noga min hona. Det är till och med så att jag hellre låter bli att ha sex än att ha sex med en kvinna av en annan ras. Jag blir äcklad av att tänka på att ha sex med t.ex. en negress eller en kroknäsa. Usch. Dessutom undviker jag helst sverigefientliga kvinnor. Visst, det blir ett tag mellan glädjestunderna men det är det värt.

/KK
2011-02-14, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sune.banan
Jag undrar vilken generation ni tillhör ni som utgår ifrån olika regler som tjej/kille? Trodde faktiskt att det inte spelade ngn roll om man gillar att knulla oavsett kön? En hora är enligt mitt vokabulär någon som kan köpas för pengar och inte någon som bara gillar att knulla runt? Knulla är väl skönt oavsett om man är tjej eller kille? Gör man något som är skönt kan väl inte det vara horigt? Det verkar som att det är ngn slags nymoral påverkat av religiöst trams som hoppat upp här? verkligen sorgligt om den "nya" generationen tänker enligt gamla förlegade sexistiska värden. Vissa grejer gillar jag att läsa här på FB- andra grejer som det här blir man bara deppad av.

Det är skönt att skita, betyder det att jag kan dra ner brallorna mitt på gatan och göra det bara för att jag känner för det? Nej, jag har nått som heter moral. Det är en rätt diffus och svårdefinierad egenskap hos många människor men det är det som skiljer oss från djuren. Så det är varken sexistiskt eller förlegat utan värden som helt enkelt är nödvändiga för ett samhälle att fungera. Äktenskap är heller inget religiöst påfund. Dina horteorier om att det skulle vara fel att vara återhållsam och rätt att gå runt som känsloavrubbade sexrobotar som drar ner brallorna och kan göka med vad som helst utan några som helst förpliktelser, anledningar eller konsekvenser inblandade är alltid vad som föregått dekadenta en gång stora civilisationer som gett upp och fallit ned i historiens dammiga annaler och glömts bort.

Flytta till babianerna i afrika om du vill känna på hur "samhällen" som skiter i vem som knullar vad "fungerar".
2011-02-14, 01:57
Medlem
Dogdylans avatar
Hur svårt är det att leta fram statistik.

Från USA då

Citat:
•Six percent of blacks abstained from sex until age 21 or older, fewer than Mexican-Americans (17 percent) or non-Hispanic whites (15 percent).

•Black men and women were more likely to report having 15 or more partners in a lifetime (46 percent and 13 percent, respectively) than other racial or ethnic groups.

http://www.msnbc.msn.com/id/19374216/ns/health-sexual_health/

Detta har vi sett i många sociologiska rapporter om sexuell aktivitet - så fort vi räknar in etnicitet som en variabel så ser vi en tydlig stratifiering - där svarta män och kvinnor har många sexpartners, sedan Hispanics, sedan vita och sist asiater. Boken "The Bell Curve - IQ and social stratification in America" pekar ju på samma sak - där menar de att IQ driver vår utbildning, hur många partners vi har osv.

Jag har läst akademiska rapporter från Afrika, Asien och Latin-amerika hur "sexaktiviteten" ser ut och den är riktigt hög. Du vill inte ha människor som går runt och knullar med varandra eftersom HIV sprids. Där har du problemet i Afrika. Man neglegerar preventivmedel och så har män och kvinnor betydligt mer sex än andra och så blir det som det blir. Det är inte konstigt att samhällen med stabila äktenskap och där sex är socialt kontrollerad har mindre problem med könssjukdomar. Titta på de homosexuella - de har så pass hög sannolikhet att sprida HIV på grund av sexpartners att de inte får ge blod i Sverige. Nu vill ju RFSL och den här äckliga HBTQ-lobbyn riva upp detta. Vems liv är viktigast? Våra liv eller att bögarna inte skall behöva känna sig stöta. De får ju ändå blod av heterosexuella så vad fan gnäller de på.

Att Svenska flickor är billiga och ligger runt är inte sant. Men vår sexualpolitik var verkligen helt sjuk på 1960-1980-talet. Folkpartiet, Vänsterpartiet och Socialdemokraterna gjorde ordentlig skada genom att mer eller mindre lobba för pedofili. Ja, det är sant. På 1980-talet kunde man köpa barnporr från Danmark som också hade en skadad sexmoral.

Egentligen är det ju fan bara att titta. Vilka har få sexpartners? Högutbildade, höginkomstagare osv. Vilka har många sexpartners? Lågutbildade och låginkomstagare. Titta på statistiken om skillsmässor. Samma sak där. IQ driver mycket av vårt beteende - låg IQ ökar sannolikheten för risktagande.

Varför tror ni vi hade eugenics en gång i tiden!
2011-02-14, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lampara
Gubben, jag är inte svag om jag gör vad min skapare har sagt åt mig att göra. Det gör mig starkare som människa. Jag har starkare självkänsla också när jag får respekt för vem jag är och inte för min kropp eller fitta.

Jag håller med dig om att sex är något naturligt och jag är en människa. Jag kommer att ha sex med någon kille, men det blir min man i sådana fall.

Här måste jag faktiskt hålla med dig för en gångs skull, att sex är naturligt är det väl få som motsätter sig men på grund av det vill alltså vissa få det till ett självändamål i sig och knulla så mycket man själv behagar. För att ett land ska vara hamroniskt krävs sunda värderingar och en högstående moral, till att börja med.
Herrn ovan, som ser sin snopp som en verktyg, kan gott gå och lägga sig på liberalismens sophög som förhoppningsvis kommer skjuta i höjden i framtiden.
2011-02-14, 21:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Karldiel
Här måste jag faktiskt hålla med dig för en gångs skull, att sex är naturligt är det väl få som motsätter sig men på grund av det vill alltså vissa få det till ett självändamål i sig och knulla så mycket man själv behagar. För att ett land ska vara hamroniskt krävs sunda värderingar och en högstående moral, till att börja med.
Herrn ovan, som ser sin snopp som en verktyg, kan gott gå och lägga sig på liberalismens sophög som förhoppningsvis kommer skjuta i höjden i framtiden.

Det där ser man sällan i dagens samhälle. Idag handlar det om vem som får flest kuk i sig eller får flest fitta. Tyvärr, men så är det. Tragiskt.
2011-03-05, 16:03
Medlem
Fan vad löjligt snackhär.

Vi lever i 2000talet det finns inte någon som inte gör saker o ting!

Svenska tjejer knullar för att dom VILL vara fria är ständigt kåta samtidigt snygga Problemet är att svenskorna i princip blir sönder knullade av blattar fram till 30 sedan återvänder hon till sin trygga,tråkiga svensson

Invandrar tjejer är också fria i ett fritt Sverige och självfallet kåta som fan då blir det knulla runt.

Av erfarenhet så är nog dom horigaste invandrartjejerna i nummer ordning:
1.Iranska riktiga Persier
2.Assyrier/Syrianer
3.Kurdiskor/Arabiskor/Albanskor/Bosniskor/Serbiskor
4.Turkiskor/Ziegenskor
5.Somaliskor/Eritranskor mm fl/ iom sönder klippta fittor så är horeri inte gynnsma för dessa
2011-05-28, 02:15
Medlem
strandeds avatar
Till er Invandrare som inte förstår. I ett Modernt samhälle är kvinnan och mannen likvärdig och har lika rätt att uppfylla sina sexuella behov. Det finns inga Horor annat än den benämningen för just de som köper sex.

En kvinna i europa får knulla lika mycket som en man och det är inte olagligt skamligt eller något fult i det alls. däremot är ni Invandrare enormt irriterande som kommer hit med ert snack som hör hemma i ett samhälle minst fyra tusen år tillbaks!

Vi Svenskar tycker ni är enormt korkade och efterblivna som har den här synen och dessa påståenden
och tror ni förolämpar någon bara för ni säger HORA. Ingen bryr sig!

De invandrartejer jag känner Iranier irakier och andra upplever jag som väldigt Kåta och ´öppna med sin sexualitet. Nästan så att jag tror det kan vara så att de tar igen det som togs ifrån dem och utlever sina behov. De klär sig ofta utmanande med tighta kläder och djupa urringningar.
Jag gick på en skola med en Iranska och hon knullade minst 10 killar på den skolan inom ett år.
Och Hon gjorde alldeles rätt i det. Man har rätt att ligga och njuta hur mycket man vill som kvinna vare sig man är svensk eller iranier. Det finns ingen synd i det eller skam. Det är som att inta en god måltid ungefär. Vilket larv.
2011-05-30, 12:39
Medlem
FakeIDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashback2010
Hahahahahha

rolig tråd
svenska tjejer är gärna små kända över hela världen
de invarndra tjejer ni pratar om är
välig väldig få
då är det oftast kristna, syrianer o annat skitfolk
RIKTIGA mellanöstern tjejer, kan ni bara glömma !
VIRGINS FOR US
De tjejer som går i slöja och inte har sex osv gör det ju knappast för att de är mer moraliska än svenska tjejer, utan för att de är rädda. Rädda för att bli påkomna, och därmed bli utfryst och råka ut för skitsnack, fysiska repressalier och skällsord, eller kanske till och med råkar ut för att bli utknuffad ur sin familj, eller till och med bli utsatta för våld. Men det bryr ni väl inte om, med den för mig fullständigt vidriga kvinnosyn ni mellanöstern-folk har. Att kvinnor är mäns ägodelar.

Precis som många andra här på flashback finns det verkligen inget som stör mig mer än svenska tjejer som ligger med invandrarkillar, de tror att smöreriet och allt snällt som MENA-killen säger kommer från deras hjärta, att de verkligen tycker om dom. Men egentligen känner ju samma killar som ni/dom låter knulla er ett enormt förakt för er. Bakom de svenska tjejernas ryggar snackar araberna skit om horan de knullade, det dumma ludret. Dock tror jag inte ett dugg att de svenska tjejerna som ligger med patrask från äckliga delar av världen har låg självrespekt, jag tror snarare att de är så dumma/blåögda/naiva att de inte förstår att de flesta araber är så pass cyniska att de gärna kallar er för deras sweetheart osv, kanske till och med att de älskar er, men egentligen bara ser er som lättlurade horor som är deras personliga knulleksaker. Jag har väldigt många manliga invandrarkompisar och har fan aldrig träffat en enda liten jävel som tycker något annat om svenska tjejer än att de är dumma horor som de känner extremt starkt förakt för. Men som de ändå beter sig trevligt mot och talar gott om i osäkra miljöer för chansen att få knulla.
2011-05-30, 12:46
Medlem
FakeIDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashback2010
HAHAHAHAHAHHAH
fortsätt och ljug för dig själv
du vet lika bra som jag, att varje dag som går, då blir fler etniska svenskar påsatta invandrare

en och annan bra tjej har haft se med svenskar elr folk som dom inte var avsedda o ha sex med,
de lever inte idag
Hade inte behövt skriva förra inlägget märker jag, du bevisade hela min tes. Du tycker alltså att det är rätt att döda de invandrartjejer som inte låter sig bli förtryckta och följer sin egen vilja och hjärta. Sex är alltså ett brott som, om det begås av en kvinna, förtjänar att bestraffas med döden?

Vad vinner man egentligen på kyska tjejer? För jättemånga svenska killar verkar också tycka att en tjej inte är nåt att ha om hon legat med "för många", en siffra som varierar. Att man inte behöver tänka på alla killar som varit där före en, men det är den enda fördelen va? Big fucking deal, är väl bara att skita i det eller ännu bättre skita i att tänka på det, och har man bra sexuellt självförtroende stör det väldigt mycket mindre än för en nojjig småpittad arab. Finns ju vissa fördelar till och med med tjejer som legat med några olika, att de blir bättre i sängen och har ett ökat sexuellt självförtroende och kanske även självkänsla.
2011-05-30, 18:19
Medlem
DoctorDeaths avatar
Jag upplever att vissa invandrargruppers tjejer är extremt horiga. Till den grad att de nästan bjuder på sig själva direkt de träffar någon.
2015-09-05, 23:32
Moderator
Lobengulas avatar
Gammal tråd som förtjänar vila. Starta ny tråd om det är något som ska diskuteras och som platser i I&I enligt de nya riktlinjerna.

Tråd låst

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in