2011-02-07, 13:41
Medlem
Lyxarsles avatar
Satt och läste i denna tråden:
https://www.flashback.org/t346420
Och kom på att det här med att invandrartjejer skulle vara mindre slampiga än svenskor bara är skitsnack. Själv känner jag knappt nån som inte satt på ett gäng invandrartjejer. Det är ganska vanligt, säkert att dom inte går och skryter inför släkten om det, men när dom är själva på stan då åker slöjan av ganska ofta verkar det som?
2011-02-07, 13:44
Medlem
Jag tror faktiskt att svenska tjejer är betydligt horigare, men att man i dagens Sverige inte lika ofta skryter om det.

Invandrartjejer kanske skryter om det för deras partners, medans svenska tjejer håller det helt för sig själva.
2011-02-07, 13:45
Medlem
MisterDeluXes avatar
Inte du igen...

Ja, dom är definitivt horigare än svenskor, men dock mycket bättre på att dölja det iom att deras familj hade dödat dem om de fick reda på något..
2011-02-07, 13:45
Medlem
Awesomes avatar
Svårt och säga. Varierar nog en hel del inom olika folkgrupper. Svenska tjejer har egentligen ofta legat runt en hel del.
2011-02-07, 15:03
Bannlyst
Tjejer får ligga runt hur mycket dom vill, bara dom inte håller på med invandrare. Då blir hon en HORA!
2011-02-07, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxarsle
Och kom på att det här med att invandrartjejer skulle vara mindre slampiga än svenskor bara är skitsnack. Själv känner jag knappt nån som inte satt på ett gäng invandrartjejer. Det är ganska vanligt, säkert att dom inte går och skryter inför släkten om det, men när dom är själva på stan då åker slöjan av ganska ofta verkar det som?
Beror på ursprunget men det finns helt klart lössläppthet även hos tokreligiösa från mellanöstern.

Citat:
Ursprungligen postat av ratioaktiv
Tjejer får ligga runt hur mycket dom vill, bara dom inte håller på med invandrare. Då blir hon en HORA!
Nja, horigt beteende i allmänhet är inte väl sett.

Hor åt utlänningar är dock så mycket mer. Det är som när norska kvinnor horade åt tyska ockupanter. Än värre blir det när det rör sig om blattar.
2011-02-07, 15:32
Medlem
Vanessa866s avatar
Oavsett vad så sköter dom det mycket snyggare än dom svenska tjejerna iaf.
2011-02-07, 15:35
Medlem
Lyxarsles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanessa866
Oavsett vad så sköter dom det mycket snyggare än dom svenska tjejerna iaf.
Ja jag tror också det, det är en falsk grej med invandrartjejer dom smyger med sitt horeri inför släkt och vänner och spelar fina flickan. Med svenska brudar är det mer raka rör och ärlighet som gäller
2011-02-07, 15:40
Medlem
Teleskopbatongs avatar
Vilka invandrare tänker du på? Tvivlar att ett gäng khattuggande somalier slänger av sig slöjan på fredagarna och åker ut till stan för att supa och knulla Stureplansbrats.
Ser vi däremot kristna syrianer och libaneser kan jag tänka mig att det stämmer.
2011-02-07, 15:44
Medlem
Lyxarsles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teleskopbatong
Vilka invandrare tänker du på? Tvivlar att ett gäng khattuggande somalier slänger av sig slöjan på fredagarna och åker ut till stan för att supa och knulla Stureplansbrats.
Ser vi däremot kristna syrianer och libaneser kan jag tänka mig att det stämmer.
I tråden ovan har t.ex. många kärleksrelationer med tjejer med muslimska föräldrar och liknande. Tänker väl på dom flesta invandrarna. Somalier finns det också rapporter om i den tråden. Tjejerna från dom här kulturerna träffar ofta svenskar i smyg. T.ex. hyrde en man en liten etta brevid min förra lägenhet som han hade bara för att träffa en muslimsk tjej han spände.
Man får ju läsa i tidningen vad som händer om föräldrarna kommer på dom så det är kanske inte så konstigt att så många gör det i smyg och ljuger om det
2011-02-07, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxarsle

Horigare än vilka? Hårigare än alla vita lär dom ju vara. En bra etnisk svensk tjej är ingen hora. Blattebeblandare är ju bevisligen det och de är knappast några heta villebråd för svenska grabbar efter sådana sejourer.

Klart är dock att blattebrudar sminkar sig som horor, trycker i sina feta kroppar i för små kläder(för att inte tala om alla dessa feta och vidriga negerbrudar) hennafärgar sitt hästtagel till hår och syr igen sin söderknullade fittor på närmaste plastikmottagning med grisskin. Blattar är alltså vidriga oavsett kön.

Bra så?
2011-02-07, 16:38
Medlem
Lyxarsles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanessa866
Fast jag tycker att det är äckligare att vara öppen med hur många man ligger med och hur skoj det är.

Men det är bara jag det.
problemet är bara att man aldrig vet om en invandrartjej är ärlig med en om sitt sexliv. man vet inte om det är en invandrartjej som inte knullat mycket eller om det är en invandrartjej som knullat mycket men låtsas som att hon inte gjort det man har att göra med.
Detta blir ju mest ett problem för invandrarkillar eftersom svenska killar mer är sugna på att ligga med invandrartjejerna än att ha dom som en seriös partner/träffa farmor etc
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in