2011-02-13, 15:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av leosundberg
Jag tycker det är en fattig attityd att killar stämplar tjejer som horor, men gör inte andra tjejer också det då? Det är just det jag menar, man ska inte döma andra för att de gör det de vill.

Sen om du inte vill ha sex så är det väl upp till dig. Tycker det är trist att du gör det för någon guds skull dock. Varför skulle gud bli ledsen för det?

Jag är själv ateist och har också tackat nej när det har kännts fel. Men att tacka nej när det känns rätt vore meningslöst för mig. Det är inte alls svårt att avstå från sex, däremot tycker jag det kan vara onödigt många gånger.

Väntar du med sex tills äktenskapet?

Gud blir inte ledsen, men det finns en god anledning till varför jag ska följa min guds råd.

Jag väntar tills jag har träffat min rätte man.
2011-02-13, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lampara
Gud blir inte ledsen, men det finns en god anledning till varför jag ska följa min guds råd.

Jag väntar tills jag har träffat min rätte man.
Hehe, tänk om han är dålig på sex? Jamenar, är ju inte så att du kan testköra honom innan du gifter dig Du vet, sex är ingenting som är automatiskt, det funkar olika bra mellan olika människor.
Och tänk om du aldrig träffar din rätte man? Då dör du som en bitter gammal nucka.

Jag antar att det smartaste du kan göra är att gifta dig med den kille du känner till som har satt på flest tjejer, då är ju chansen ganska stor att han vet vad han gör. Om ni nu funkar ihop. Fast kanske känns litet jobbigt att bli jämförd med 400 andra tjejer varje gång ni sexar? När du varken vet eller kan någonting själv menar jag?

Nu kanske jag är taskig men det är faktiskt du som började sitta på höga hästar och fördöma alla andra som horor och slampor i den här tråden. Så du förtjänar faktiskt inte bättre.
Senast redigerad av kanulus 2011-02-13 kl. 17:14.
2011-02-13, 17:50
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leosundberg
Det är precis såna här kommentarer som era som gör att tjejer vill hålla på sig, fattar ni inte det eller?

Jag har inga problem med om en tjej vill hålla på sig till sitt giftermål. Alla ska göra vad som känns rätt för dem.

Men jag tyckte dock att det var en stor diskrepans mellan hennes sexiga avatar och hennes textbudskap... Speciellt efter att jag läst att hon är muslim...
2011-02-13, 17:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kanulus
Hehe, tänk om han är dålig på sex? Jamenar, är ju inte så att du kan testköra honom innan du gifter dig Du vet, sex är ingenting som är automatiskt, det funkar olika bra mellan olika människor.
Och tänk om du aldrig träffar din rätte man? Då dör du som en bitter gammal nucka.

Jag antar att det smartaste du kan göra är att gifta dig med den kille du känner till som har satt på flest tjejer, då är ju chansen ganska stor att han vet vad han gör. Om ni nu funkar ihop. Fast kanske känns litet jobbigt att bli jämförd med 400 andra tjejer varje gång ni sexar? När du varken vet eller kan någonting själv menar jag?

Nu kanske jag är taskig men det är faktiskt du som började sitta på höga hästar och fördöma alla andra som horor och slampor i den här tråden. Så du förtjänar faktiskt inte bättre.

Så du menar att jag ska lega med så många killar som möjligt tills jag hittat någon kille som tillfredställer mig med sin FB-dase? Nej, tack.

Du krossa mitt hjärta ordentligt, det kändes.

2011-02-13, 18:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Jag har inga problem med om en tjej vill hålla på sig till sitt giftermål. Alla ska göra vad som känns rätt för dem.

Men jag tyckte dock att det var en stor diskrepans mellan hennes sexiga avatar och hennes textbudskap... Speciellt efter att jag läst att hon är muslim...

Man förför sådana som du som sedan slutar väldigt illa i livet. Fråga mig inte mig mer, det är hemligt. Kommer inte avslöja mer än så.
2011-02-13, 20:25
Medlem
Caine.Atrebatums avatar
Citat:
Jag gör det för min egen skull och för att inte bli stämplad som en hora som killar gör i dagens samhälle, tyvärr. Det är inte så svårt att avstå från sex när man lyder sin gud.

Kontroll handlar om att motstå njutningar till en viss del. Det är självklart okej att ta del av njutningar, men inte för mycket!

Att avstå sex och ett liberalt och fritt leverne, utifrån guds dogmer, är ju ännu värre. Och dessutom onödigt. Jag är kristen ortodox men doppar förstås min korv hur mycket jag vill - det skall inte min gud lägga sig i. Sex är naturligt och ingen synd. Men är du muslim, vilket jag misstänker, är det förstås naturligt för dig att underkasta dig din guds autokratiska väglinjer.

Kom igen nu, ligg med killar om du vill.
2011-02-13, 20:33
Medlem
Citat:
Så du menar att jag ska lega med så många killar som möjligt tills jag hittat någon kille som tillfredställer mig med sin FB-dase? Nej, tack.

Du krossa mitt hjärta ordentligt, det kändes.

Det är ditt liv att sabba. Och din arrogans och dina fördömanden av andra gör dig lättare att ignorera.
2011-02-13, 21:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Caine.Atrebatum
Att avstå sex och ett liberalt och fritt leverne, utifrån guds dogmer, är ju ännu värre. Och dessutom onödigt. Jag är kristen ortodox men doppar förstås min korv hur mycket jag vill - det skall inte min gud lägga sig i. Sex är naturligt och ingen synd. Men är du muslim, vilket jag misstänker, är det förstås naturligt för dig att underkasta dig din guds autokratiska väglinjer.

Kom igen nu, ligg med killar om du vill.

Haha, roligaste jag har hört på länge. Jag vill inte öppna min vagina som man så fint säger för någon kille. Jag har självrespekt, vet du om det?

Doppa din korv med hur många flickor du vill, kul för dig alla fall.
2011-02-13, 21:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kanulus
Det är ditt liv att sabba. Och din arrogans och dina fördömanden av andra gör dig lättare att ignorera.

Jag sabbar mitt liv? Det är ju mitt val och det är jag nöjd med. Så, det är lungt gubben.
2011-02-13, 21:06
Medlem
Caine.Atrebatums avatar
Citat:
Haha, roligaste jag har hört på länge. Jag vill inte öppna min vagina som man så fint säger för någon kille. Jag har självrespekt, vet du om det?

Doppa din korv med hur många flickor du vill, kul för dig alla fall.

Du säger ju att det är din Guds ord som stoppar dig (eller?). Det har inget med "självrespekt" att göra , eftersom du då hade avstått just för att du själv, utan guds hjälp, valt att göra det. Nu låter du din gud bestämma. Du är svag, med andra ord. Däremot skall man förstås inte hora sig. Men att ha sex, på egna villkor och på en ömsesidig nivå, två människor emellan, är naturligt och något Gud inte kan stoppa. Det jag menar är att du kan ha sex om du vill, utan att blanda in din gud i frågan.

Du ska förstås inte erbjuda din fitta till vem som helst.
2011-02-13, 21:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Caine.Atrebatum
Du säger ju att det är din Guds ord som stoppar dig (eller?). Det har inget med "självrespekt" att göra , eftersom du då hade avstått just för att du själv, utan guds hjälp, valt att göra det. Nu låter du din gud bestämma. Du är svag, med andra ord. Däremot skall man förstås inte hora sig. Men att ha sex, på egna villkor och på en ömsesidig nivå, två människor emellan, är naturligt och något Gud inte kan stoppa. Det jag menar är att du kan ha sex om du vill, utan att blanda in din gud i frågan.

Du ska förstås inte erbjuda din fitta till vem som helst.

Gubben, jag är inte svag om jag gör vad min skapare har sagt åt mig att göra. Det gör mig starkare som människa. Jag har starkare självkänsla också när jag får respekt för vem jag är och inte för min kropp eller fitta.

Jag håller med dig om att sex är något naturligt och jag är en människa. Jag kommer att ha sex med någon kille, men det blir min man i sådana fall.
2011-02-13, 21:30
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Fråga mig inte mig mer, det är hemligt. Kommer inte avslöja mer än så.

Nu fick jag något att fundera över inatt...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in