2015-09-04, 20:51
Medlem
Kan inte heller öppna filerna.
Citera
2015-09-04, 23:42
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qurera
Kan inte heller öppna filerna.

Adobe Acrobat Reader

https://acrobat.adobe.com/se/sv/products/pdf-reader.html
Citera
2015-09-05, 09:18
Medlem
Smortins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Adobe Acrobat Reader

https://acrobat.adobe.com/se/sv/products/pdf-reader.html

Jag har redan ett pdf-program att öppna filerna med, så i mitt fall ligger problemet inte där. Jag efterlyste ifall någon kunde lägga upp filerna på websidan https://minfil.org/.
Citera
2015-09-05, 10:25
Medlem
KaninenSnuffes avatar
Synd att filerna inte går att ladda ner. I dagens NWT finns en tidsaxel som avslutas med att BO ringde 112 kl 18:29 och att räddningstjänsten fick larmet kl 18:32. Det dröjde alltså 3 minuter innan räddningstjänsten larmades ut. Anmärkningsvärt tycker jag och kan kanske varaskillnaden på liv o död. Samtalet med 112 varade i 9 minuter.
Citera
2015-09-05, 10:56
Medlem
KaninenSnuffes avatar
har lyckats ladda ner filerna. Sedan zippat ihop till en fil som kan laddas ner
från minfil.org här!
Citera
2015-09-05, 15:34
Medlem
PeterNosters avatar
Alex säger:
-Det var någon vätska i damejeannen, kanske alkohol.
Varför frågar inte FHL varför han inte tömde ut det då Anna ville ha den som blomvas.

Han hade säkert hittat svar på det också men man hade kanske sparat in några meningslösa förhör.

15 liter bensin i en stor glasdamejanne kånkade han på.
Senast redigerad av PeterNoster 2015-09-05 kl. 16:24.
Citera
2015-09-05, 15:46
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2wire
Vad säger gärningsmannens föräldrar om sonen och mordet? Har dom uttalat sig och hur förhåller dom sig till anklagelserna mot sonen?

Modern anmälde sonen direkt.
Citera
2015-09-05, 16:03
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Det verkar ju inte som att denna kvinna var den skarpaste kniven i lådan... Att vara fixerad vid ett band och tatuera in deras texter över hela kroppen, är ju varken begåvat eller moget. Säger naturligtvis inte att någon hade rätt att döda henne för det!

I en annan artikel på Expressen står följande, som en anhörig säger: "– Anna var en solstråle. Anna var aldrig något problem, men det var personerna runt henne som drog in henne i problemen. Det var därför hon hade bestämt sig för att bryta med dem för att kunna få en ljus framtid." Hon hade alltså inget ansvar själv, i vilka hon valde att umgås med..?

Det är ofta så när man kontrollerar sådana här fall: kvinnan uppvisar det typiska trashmönstret.

Anna var diagnostiserad som Asperger och använde inte droger. Ett par självmordsförsök med piller bara.

GMs släkt lider av ärftlig ågren enligt GMs moder.
Senast redigerad av PeterNoster 2015-09-05 kl. 16:05.
Citera
2015-09-05, 16:12
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Anna dog utav de brand och rökskador som hon ådrog sig så man har inte kunnat se någon yttre åverkan enligt den obduktionsrapport som har kommit. Det var för övrigt Anna själv som ringde SOS angående branden. Som jag tror och har hört så har hon blivit drogad eller tagit en överdos innan själva branden.

Ingen överdos men normala doser av ordinerade antidepressiva medel.

Hur fan kan man höra fel på Fältgatan och Fallgatan. Det tog 9 minuter att fatta det. SOS-alarm har gjort det igen.

Citat:
Mä: Det brinner i min lägenhet, det brinner i min lägenhet.
Lo: Ja, vilken adress?
Mä: Fältgatan 8a Arvika.
Lo: Fallgatan?
Mä: Jag brinner inne, jag brinner inne.
Lo: Lyssna, ja Fallgatan sa du?
Mä: Jag brinner inne i sovrummet.
Mä: Fältgatan 8a Arvika.
Lo: Fallgatan?
Mä: Ja, jag får ingen luft nu
Senast redigerad av PeterNoster 2015-09-05 kl. 16:19.
Citera
2015-09-05, 23:44
Medlem
Fajerflajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaninenSnuffe
har lyckats ladda ner filerna. Sedan zippat ihop till en fil som kan laddas ner
från minfil.org här!

Mitt virusprog varnar för att öppna filen, fler som har det problemet? Eller är det bara mitt som är känsligt?
Citera
2015-09-06, 06:27
Medlem
Fajerflajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fajerflaj
Mitt virusprog varnar för att öppna filen, fler som har det problemet? Eller är det bara mitt som är känsligt?

Jag lyckades öppna de första länkarna som delades, så glöm mitt tidigare inlägg.

Är det ngn som vet ifall det var ngn som spelade ngt från InFlames på begravningen?
Citera
2015-09-06, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fajerflaj
Jag lyckades öppna de första länkarna som delades, så glöm mitt tidigare inlägg.

Är det ngn som vet ifall det var ngn som spelade ngt från InFlames på begravningen?

Jag fixar inte att öppna filerna :/ fattar inget av det där.. Vad står det i de där dokumenten? Är det många sidor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in