2015-08-10, 14:47
Medlem
För cirka 8 år sedan kom jag i kontakt med den nu 29-åriga kvinnan. Det jag vet om henne är att hon var intresserad av längdskidor och hade gått skidgymnasium i Torsby. Då verkade hennes liv ganska normalt; delade lägenhet i stan med en kompis, okej familj, normala vänner, ingen drogproblematik (vad jag vet). Hon gillade att festa och var lite av en dramaqueen, men den beskrivningen stämmer in på många i den åldern. Minns att jag tyckte att hon inte var speciellt trevlig och hade för mycket hybris i förhållande till sitt intellekt. Efteråt vet jag att hon har arbetat på Systembolaget i Arvika/Charlottenberg under flera år.
Citera
2015-08-10, 14:51
Medlem
torstenhingstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natsuki
För cirka 8 år sedan kom jag i kontakt med den nu 29-åriga kvinnan. Det jag vet om henne är att hon var intresserad av längdskidor och hade gått skidgymnasium i Torsby. Då verkade hennes liv ganska normalt; delade lägenhet i stan med en kompis, okej familj, normala vänner, ingen drogproblematik (vad jag vet). Hon gillade att festa och var lite av en dramaqueen, men den beskrivningen stämmer in på många i den åldern. Minns att jag tyckte att hon inte var speciellt trevlig och hade för mycket hybris i förhållande till sitt intellekt. Efteråt vet jag att hon har arbetat på Systembolaget i Arvika/Charlottenberg under flera år.

Det är också min bild.
Men längesedan jag såg henne.
Förvånad över att hon hade kontakt med en sådan person som MGM.
Citera
2015-08-10, 15:28
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hippykiller
Fan vilken ful kvinna.
Hon kan ha varit avundsjuk på brottsoffrets skönhet och ville göra sig av med konkurrensen

Hur ser hon ut?
Citera
2015-08-10, 15:53
Medlem
XeniaOnatopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Hur ser hon ut?
Hennes facebooksida har försvunnit under dagen.
Citera
2015-08-10, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starless99
Nån vänlig själ som vill göra en sammanfattning?

Anna var 25 år, död. Misstänkt GM Al*xand*r 27(?!) år. Lillasyster Nadi* ca 20 år är misstänkt för skyddande av brottsling, den mannen som oxå är det vet jag inte men kanske hennes pojkvän.
Emm* 29 år är misstänkt för medhjälp till mordbrand. (Alex, Nadi* o emm* har drogproblem, sistnämnda mest piller å röka)

GM har tre systrar 20, 29 och strax över 30. Endast yngsta som misstänks ha med brottet att göra. Emm* haft en sexuell relation med båda de yngre systrarna (hon är alltså lesbisk).

Token som skrek utanför huset är BO's syster 27 år.
Citera
2015-08-10, 16:39
Medlem
Och det är Alex*nder och nadi*s mamma som tatuerat in Annas namn och döds år på armen.
Citera
2015-08-10, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arvikaarskit
Och det är Alex*nder och nadi*s mamma som tatuerat in Annas namn och döds år på armen.

Döds år på Armen?
Vet du vilket datum dom tatuerade in?
Jävla pack familj från Arvika eller?
Citera
2015-08-10, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starless99
Döds år på Armen?
Vet du vilket datum dom tatuerade in?
Jävla pack familj från Arvika eller?

Blev tydligen färdig då när bilden började cirkulera. Ja jävla packfamilj så att säga.
Stod Anna -15 och Viktor-14 (det är ett ex sen tidigare till 20 åring systern, de hade gjort slut iaf 1 år innan han avled) " svärson å svärdotter "
Citera
2015-08-10, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arvikaarskit

Stämmer bra.
Citera
2015-08-18, 22:01
Medlem
Citat:
Nya bevis i mordet på Anna Feldt

Citat:
Nyligen gjorde man en brandplatsundersökning. Då kom det fram nya bevis som kan ställas mot mannen i 25-årsåldern.
– Det viktigaste är att vi vet att motorbensin användes och att branden var anlagd. Vi tror att branden har startat av att han har hällt ut motorbensin i anslutning till fastigheten, säger Niclas Wargren.

Vad säger den misstänkte om bevisen?
– Han medger själv att han varit på platsen för att lämna något föremål, men att inte hade något ont uppsåt. Han säger att han kan förklara hur det har gått till.

http://www.expressen.se/gt/nya-bevis-i-mordet-pa-anna-feldt/
Citera
2015-08-19, 04:05
Medlem
2wires avatar
Vad säger gärningsmannens föräldrar om sonen och mordet? Har dom uttalat sig och hur förhåller dom sig till anklagelserna mot sonen?
Citera
2015-08-19, 04:07
Medlem
2wires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stpungen
Det måste va riktigt ovanligt att den ev mördarens mamma tatuerar in offrets namn och om det nu visar sig att 29-åringen är hennes dotter blir det hela riktigt sorgligt.... Mamman kan inte ha det lätt i en liten stad där alla känner alla, det är nog lätt att det blir riktigt fel...sorglig historia...
Verkar helt sjukt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in