Citat:
Ursprungligen postat av
PeoFallmo
Jo det vet väl alla att AJ är mästare i en hemlig grupp som styr och ställer allt som händer på Kinnekulle. Där sitter han och gör inget annat än planerar brott och räknar på hur mycket pengar han kan lägga på att få utländska gästarbetare att gömma resterna efter gruppens "roliga timme".
Till sin hjälp har han åklagaren i Skövde som sin enda uppgift är att leda bort misstanke från denna grupp. Även polis ingår i gruppen och vägrar konsekvent att utreda gruppen. Skövdepolisens motto är :" Don't bite the hand that feeds you".
5 augusti var gruppen på en bussresa för en skogspromenad i Upplands Väsby.
Jo minsann. Det är så svåra och viktiga frågor att det borde ha varit prio ett på att ha undersökt detta.
Herregud va!!!
Herregud- jag tror minsann du kommit på nåt på spåret här!
Skämt åsido, jag hade skrämmande nog inte blivit särskilt förvånad om någon av de mer paranoida här inne hade anammat dina teorier!
Nej nån måtta på spelulationerna får det väl ändå vara. När det pekas på Lisas pappa, och påstås saker helt utan några som helst belägg, då är gränsen nådd.
Jag för min del är övertygad om att polisen och åklagaren har utrett alla de andra "misstänkta".
Och en del här inne får nog tyvärr börja förbereda sig på att stå i hörnet med en jättestor dumstrut, - ovanpå sin foliehatt.