Citat:
Ursprungligen postat av
FreedomDeep
Hämtat från trådstarten (inlägg 1)...
"I denna tråd diskuterar vi om organiserad gang stalking förekommer. Notera dock att inlägg som INTE handlar om just detta kommer raderas obönhörligen; detta är inte platsen för diskussion om "troendes" sjukdomar..."
Kanske borde inlägg likt nedan raderas?
Ja de vill väl ha en ny bil eller så i belöning för att tysta ned svåra folkrättsbrott. Ganska genomskinligt men ibland lite sporrande då jag har nämnt mer än jag hade tänkt från början , visserligen omskrivningar men jag har släppt på mer än jag tänkt utan att lämna namnen än så länge
Men visst då dessa 5-6 stycken börjar så blir det tröttsamt och texter begravs i högen som få kommer orka leta efter förutom att det skrämmer nog bort andra drabbade , och jag tror inte att de kan vara så många som varit med om liknade som jag varit med om i alla dess delar.
Jag höll tyst också och visade ofta inte att jag blev berörd så de kan trott att jag var så pass trög så att de måste byta taktik för att få reaktioner så jag har gott om namn och annan information om dem
Som nu på senaste jobbet så var jag med om ett sammanträffande redan inför anställningsintervjun (sammanträffandet rörde en anmälan jag gjorde 8 år tidigare ) och ytterligare en då jag kände igen släktskapet på en på jobbet som hängde ihop med ett yttrande utav en 9 år tidigare som hade bäring på länken som jag nyligen hittade med mitt namn i .
Jag vet inte hur förslagna dessa är för på jobbet så har det stadigt blivit försämringar och man ser att det är meningen oftast med extra jobb och dålig tider och det vore ju lätt för mig att misstänka den som är lik en sedan tidigare och det kanske är det som är meningen och om den är ovetandes och jag säger d-j stalker eller så så blir det ju jag som blir idioten.
Det har varit övermäktigt på jobbet men då jag hade först klart med karriären så härdade jag ut men fick sedan det bortsopat utav af utan bra förklaring. jag hade gjort bra på prover och var godkänd så.
Fick senare två antydningar till jobbet till från två bostäder så helt klart är det lur och det har konektion med en tredje bostad( där även den som var lik en på jobbet bodde en kort tid som nyinflyttad ) där ena utav dessa bostäder köptes upp utav samma ägare.
Ju mer händelser desto svårare för utomstående att hänga med och det är ju en fördel och syftet för dessa trakasserare.