Citat:
Så om det finns massa överflödig befolkelse som behöver dö som du säger, varför inte skicka agenter att förgifta massa människor, istället för att trakassera personer i över 20 år och hoppas att dom tar livet av sig. Fattar du tiden och pengarna som läggs ned på detta som du hävdar? Du fattar väl att det inte är hållbart
Ang tid och pengar det kostar :
Om du översätter detta till att i stället skita i vanlig bonna heder och i folks väl och ve för att tjäna pengar så fattar du kanske enklare.
Jag fick en person att sälja sin aktier i ett oljebolag som var på tapeten för några år sedan då de exploaterade endast, utan att ge något tillbaka. Det tycker jag är ohederligt och de tjänade mycket pengar på detta .
Att jag blev utsatt är för att jag kan sätta dem alla , jag har varit nära döden i olyckor flera gånger sedan dessa började och jag kunde inte förstå varför detta började med dessa runt.
Men de har inte råd att lita på någons heder ,jag tänkte absolut inte säga något om dessa först och ville notera så lite som möjligt om namn telefonnummer mm för att inte ofrivilligt sätta dem genom att försäga mig.
Jag försökte ordna upp allt runt mig då jag misstänkte att dessa var poliser allihopa och ville inte ta deras tid senare men har sätt utstuderade händelser som att tex då en läkare gjorde en adekvat undersökning av mina långvarig besvär genom att ta en röntgen och säga att det helt klart beror på detta för att sedan avsluta allt och skriva något annat i journalen.
Jag såg lite smärtfylld ut och kisade mot solen etc , använde sömnmedel för att somna då detta smärtar mm och de såg nog sin stora chans att förklara det som psykiska problem samtidigt som de var på en varje dag på nätter , jobb etc för tat trötta ut en en mer .
Jag har videodagböcker där jag ser hur jag såg ut innan behandling och operation (besvären är långt i från bra men den eviga smärtan har minskat betydligt) med spända anletsdrag och trött min förövrigt. Tycker någon att dessa ska förbli outredda ?
Såg en hög politiker som tittade på mig i början av detta på en buss och med senare yttranden och andra på "bussen möten " med samma politiska färg så behöver jag verkligen stöd för att utredda detta och deras valarbetare har nog väldigt bra betalt för att sitta på nätet och idiotförklara alla som nämner något om deras valboskaps fösnings tekniker.
Den höga politikerna kan varit där av en slump men visst med alla yttranden och annat så misstänkte jag att det kunde vara väl skyddat av dem. Förövrigt den länk jag var nämnd och grovt vinklad i rör ganska mycket samma politiska färg.
Jag hade ingen direkt politisk åsikt på den tiden detta började bara att logik, förnuft och rätt riktad välmening borde gälla och denna färg som jag nämnt har tappat bort sig och skor sig enbart själva numer så ...
Senast redigerad av Harfager 2015-09-03 kl. 14:37.
Senast redigerad av Harfager 2015-09-03 kl. 14:37.