Citat:
Ursprungligen postat av
Haschpundaren
Ja, jag tycker inte att det är okej att trakassera journalister eller politiska kommentatorer, oavsett sida.
Däremot verkar de flesta av JC's sympatisörer tycka det är okej att hon har odemokratiska metoder, medans det är jättehemskt och fel om någon annan har det.
Det är samma skit för mig. Politiska kommentatorer. Finns ingen som helst principiell skillnad.
Den enda som är förlorare är det politiska debattklimatet, knappast någon av de inblandade aktörerna, då dom är av exakt samma skrot och korn.
Påstår man något annat är man ju kraftigt partisk eller bara naiv.
Vad svamlar du om? Det var ju
hon som blev trakasserad av journalisterna, vilket var anledningen till att hon skrev om det överhuvudtaget. Har du ens läst texten?
Vad har JC gjort som är "odemokratiskt" om jag får fråga? Du verkar inte riktigt förstå innebörden av ordet, vad det verkar.
De som är förlorare är regim- och invandringskritiker som JC, vilket i förlängningen betyder att "debattklimatet" blir lidande. Men det är ju helt uppenbart bara den ena sidan av debatten som är lidande part. Stödjer du etablissemangets åsikter, så har du absolut ingenting att förlora i dagsläget.