Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-09-02, 21:43
Medlem
christallqhulaaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Ja, förstår inte riktigt problemet. Har man blivit tilldelad sängplats, varm mat o springer lös på city o drogar o begår brott har man förverkat sin chans att få bli svensk medborgare för gott.

Jävla slynglar som var bråkiga, farliga o såg ned på samhället, det märktes. Lider med er sthlmare som får leva med denna dagliga misär.

det är ju bra att dom springer omkring i city bland överklassen.dom kan ju börja göra inbrott på östermalm så moderatpacket får lite skön berikning.
Citera
2015-09-02, 21:44
Medlem
christallqhulaaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loliraver
Ja, dom har ju flytt från ett krig eller liknande så dom har rätt att ta del av det Sverige har att erbjuda.

Jag förstår inte hur 90% av flashback tänker när dom påstår att invandrare är dåliga för sverige.

Som någon skrev så är invandrare bra för vår ekonomi, vilket gör att alla ni som hatar invandrare borde betala mer i skatt.

det är inget krig i marocko det är socialturister.
Citera
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stopthekilling
Vilket krig pågår i Marocko? Är inte det ett ganska rikt land?

Polisariokriget tog väl slut 1976 om jag inte min fel.
Det finns svinrika folk (Pashan av Marrakesh t ex)men de flesta är nog att betrakta som fattiga eller mycket fattiga med våra mått mätt.
Citera
Medlem
missionarydaughters avatar
dom vill ju bara ha help och få pängar
Citera
2015-09-02, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stopthekilling
Vilket krig pågår i Marocko? Är inte det ett ganska rikt land?

Nu ställer jag frågan till dig men vem som helst får svara.
Varför har marockaner så dåligt rykte ? Hört alla ord men ett är rövarband.
Citera
2015-09-02, 21:48
Medlem
flikkan1891s avatar
Jag tänker på om dessa "barn" kanske för med sig några sjukdomar o grejer in i Sverige? Fast det gäller ju alla som kommer över våra gränser. Hur ser den kontrollen ut?
Citera
2015-09-02, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missionarydaughter
dom vill ju bara ha help och få pängar

Ja, och helpen ska vara uppehållstillstånd och pängarna ska vara jobb.
Men var ska de bo då ? På gatan ? Det krävs lite mer än pängar och papper på att man får vara i landet - de verkar de inte kunna ta till sig.
Citera
2015-09-02, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flikkan1891
Jag tänker på om dessa "barn" kanske för med sig några sjukdomar o grejer in i Sverige? Fast det gäller ju alla som kommer över våra gränser. Hur ser den kontrollen ut?

räkna med O koll.
Citera
2015-09-02, 21:52
Bannlyst
Det väl bara gripa fanskapet, sedan skicka hem dem ingen. Det är en fara för allmänheten då det rånar och begår brott, men som vanligt klara inte våra politiker av att upprätta och lag ordning, anarki skall råda.
Citera
2015-09-02, 21:54
Medlem
flikkan1891s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
räkna med O koll.

Fan va... nice... det är ju helt jävla galet ju!
Citera
2015-09-02, 21:57
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpecialEdition
Jag stängde ner skiten efter en stund av kärringar som tycker det är sååååå synd om de små brottslingarna. Hoppas det är deras barn som blir rånade och misshandlade av dessa "pojkar".

Det kan man nog gissa att det är, de uppfostrar inte sina barn om vilka människor man ska hålla järnkoll på ute på stan, dvs. MEA-folk, zigenare, pikeys, afghaner, turkmener, uigurer osv.

Det är ju samma sorts naiva flickor som blir våldtagna av såna här för att deras naiva mammor säger att det är "fiiiiina pojkar" "det är baaaaaaaaaaaaarn" "he a gud bhoy he dindu nuffin" "Black lies matter".

Det är de som är naiva nog att ens ha något att göra med blattarna och som inte håller koll på stan och som inte går beväpnade eller har självförsvarskunskaper så de kan försvara sig.

Citat:
Ursprungligen postat av christallqhulaaa
det är ju bra att dom springer omkring i city bland överklassen.dom kan ju börja göra inbrott på östermalm så moderatpacket får lite skön berikning.

De snor deras klockor och plånböcker redan. Så de blir ganska duktigt berikade MEN de lider av samma PK-sjuka som de andra så de ser det som "enskilda invidiver" alla andra är "he's a guud boy, he dindu nuffin".

Citat:
Ursprungligen postat av flikkan1891

Du kan läsa den här tråden så ser du att kontrollen är frivillig:
(FB) Invandringsrelaterade sjukdomar och ohyra i Sverige

dvs. alla djungelsjukdomar kan komma och skapa epidemier, mitt tips är att inte ha samröre med utlänningarna alls om du kan undvika det och tvätta händerna ofta, speciellt när du kommit hem och peta dig inte i ansiktet med händerna när de är otvättade.
Senast redigerad av P4n0pl147h305 2015-09-02 kl. 22:03.
Citera
2015-09-02, 21:59
Lite lustigt med killen som sa att han var 14 och verkade mer som 35 år i sättet att tala och föra sig, journalisten såg ut som 35 och betedde sig och pratade som en 14 åring. Det verkade inte gå att få fram vilken typ av hjälp från soc de önskar sig. HVB hem med fri mat och logi verkade de inte intresserade av iaf. Lite samma syndrom som charterbussasylanterna som inte ville bo utanför storstan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in