Citat:
Ursprungligen postat av
SpecialEdition
Jag stängde ner skiten efter en stund av kärringar som tycker det är sååååå synd om de små brottslingarna. Hoppas det är deras barn som blir rånade och misshandlade av dessa "pojkar".
Det kan man nog gissa att det är, de uppfostrar inte sina barn om vilka människor man ska hålla järnkoll på ute på stan, dvs. MEA-folk, zigenare, pikeys, afghaner, turkmener, uigurer osv.
Det är ju samma sorts naiva flickor som blir våldtagna av såna här för att deras naiva mammor säger att det är
"fiiiiina pojkar" "det är baaaaaaaaaaaaarn" "he a gud bhoy he dindu nuffin" "Black lies matter".
Det är de som är naiva nog att ens ha något att göra med blattarna och som inte håller koll på stan och som inte går beväpnade eller har självförsvarskunskaper så de kan försvara sig.
Citat:
Ursprungligen postat av
christallqhulaaa
det är ju bra att dom springer omkring i city bland överklassen.dom kan ju börja göra inbrott på östermalm så moderatpacket får lite skön berikning.
De snor deras klockor och plånböcker redan. Så de blir ganska duktigt berikade MEN de lider av samma PK-sjuka som de andra så de ser det som "enskilda invidiver" alla andra är
"he's a guud boy, he dindu nuffin".
Citat:
Ursprungligen postat av
flikkan1891
Jag tänker på om dessa "barn" kanske för med sig några sjukdomar o grejer in i Sverige? Fast det gäller ju alla som kommer över våra gränser. Hur ser den kontrollen ut?
Du kan läsa den här tråden så ser du att kontrollen är frivillig:
(FB) Invandringsrelaterade sjukdomar och ohyra i Sverige
dvs. alla djungelsjukdomar kan komma och skapa epidemier, mitt tips är att inte ha samröre med utlänningarna alls om du kan undvika det och tvätta händerna ofta, speciellt när du kommit hem och peta dig inte i ansiktet med händerna när de är otvättade.