2015-09-01, 01:34
Medlem
theanthropologists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kemi77
gang stalking är inget ovanligt.... har själv blivit gang stalked.... i min ungdom av föräldraföreningen mot narkotika och senare i livet av några jävligt mycket farligare nuff said..
Vilket år stalkades du av FFMN? Kan du berätta mer?
Citera
2015-09-01, 04:22
Medlem
Harfagers avatar
OK , vi är inte så många här skrivandes som varit utsatt för detta som kan dela foton och har man inte haft kopior på bevisen på olika USB, molntjänster så kan det ju bli farligt om någon vill stoppa dem , har man väl laddad upp det så är man säkrare för då måste det vara en olycka man drabbas av då det inte utreds så mycket då

Men finns det någon större grupp som har jurister man kan dela foton med ?

Helst Zersetzung och GS , då MC förutom viska då man sover så att man får en pik likt dejavoue ,känns inte som en grupp jag skulle ens tro på med min begränsade erfarenhet av dessa och då bara det jag läst. men vist efter så skulle jag vilja göra några experiment.

Mer en grupp som vill veta namnen på de som håller på med zersetzung och där GS , streat thetaers med fler metoder ingår i, i Sverige eller i norden , Europa och sist världen
Citera
2015-09-01, 05:22
Medlem
Gangstalking eller något liknande förekommer på arbetsmarknaden helt klart eftersom arbetslösa mobbas via arbetsmarknaden i samarbete med AF.
Klart det måste finnas något slags koppliing som vidmakthåller detta system vid liv någon typ av nätverk som utbyter information om arbetslösa individer och förhindrar dem till arbeten.
Detta land är till grunden djupt korrumperat för att visa sin skenhelighet har man börja att importera folk till landet för att dölja och motivera en forstsatt kränkning av den arbetslösa befolkningen.
Citera
2015-09-01, 09:46
Medlem
Denna tråd spretar åt alla håll. Allt från GS till mobbning via misstro på myndigheter och dess utövning. Nu senast såg jag ett inlägg där man påstår att GE pågått i flera hundra år, andra sedan födseln vilket torde vara 50,60 talet tills de so hävdar 10 år.

Metoderna skiljer sig åt på ett frapperande sätt, vissa hävdar att det är ett fåtal frivilliga i form av grannsamverkan som utan några egentliga ekonomiska resurser utför kvalificerad GE.

Andra är lika övertygade om att det är staten via SÄPO,MUST med stora resurser och traditionell teknik.

Slutligen så har vi alla konspirationsteorier moder NWO,FBI,CIA osv som med obegränsade resurser och med teknik som är så extremt utvecklad så den endast finns i fiction, allt från hyper data till tanke läsning.

Alla TI har sin historia och väljer vilken GE modell de har efter sig. Den som ger exempel på GS triggar direkt igång andra TI, så systemet är självvenererande.

Det som håller ihop alla TI är att alla påståenden att UPPLEVD GE kan bero på droger eller psykiskohälsa genast avvisas och skapar aggression.

Det som alla här som inte är utsatta för GS febrilt försöker få svar på är tre enkla frågor
1. Vad är GE för organisation /grannsamverkan eller super NWO/
2. Då det pågått så länge med så många dagligen kan vi få något,några tydliga bevis
3. Varför har GS VALT TI som enligt er själva är marginaliserade i samhället vad vill de uppnå

- hur löser vi frågeställningen i tråden -existerar äGS

Jag tror att alla TI i Sverige borde samlas och komma överens om punkt 1 till 3 ovan, så det blir en tydlighet i vad det är vi pratar om.

För att stärka trovärdigheten i konferens resultatet borde det finns med en oberoende psykolog och det borde tas prover för att spåra droger. Denna person kan TI med fördel själva få välja.

Jag tror personligen att det inte finns någon vilja alls hos TI att ordna en konferens och om det mot förmodan blev av skulle man inte lyckas att skapa koncensus i en enda fråga.

Min uppfattning efter att noga läst alla trådar om GS är helt enkelt att TI vill få bekräftelse på att GS. Finns och helst slippa alla frågor om bevis och annat. Det må skriver vill man att läsarna ska tro på utan att ställa relevanta frågor.

Om jag har rätt i ovanstående så är det stora misstaget TS gjort är att skriva på FB, TI skulle skapa en sluten diskussionsgrupp där endast TI fick delta och där kunde man låta GS vara sanning och trigga varandras berättelser.

Jag har inte tid att googla men om man ser hur många personer i Sverige som pga psykisk ohälsa och som följd av drogmissbrukare som lider av denna typ av GS så stämmer det väl med de antal som här är övertygade TI.

Vad kan vi göra för att lösa tråd ens frågeställning...........

Samla alla TI
Citera
2015-09-01, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Denna tråd spretar åt alla håll. Allt från GS till mobbning via misstro på myndigheter och dess utövning. Nu senast såg jag ett inlägg där man påstår att GE pågått i flera hundra år, andra sedan födseln vilket torde vara 50,60 talet tills de so hävdar 10 år.

Metoderna skiljer sig åt på ett frapperande sätt, vissa hävdar att det är ett fåtal frivilliga i form av grannsamverkan som utan några egentliga ekonomiska resurser utför kvalificerad GE.

Andra är lika övertygade om att det är staten via SÄPO,MUST med stora resurser och traditionell teknik.

Slutligen så har vi alla konspirationsteorier moder NWO,FBI,CIA osv som med obegränsade resurser och med teknik som är så extremt utvecklad så den endast finns i fiction, allt från hyper data till tanke läsning.

Alla TI har sin historia och väljer vilken GE modell de har efter sig. Den som ger exempel på GS triggar direkt igång andra TI, så systemet är självvenererande.

Det som håller ihop alla TI är att alla påståenden att UPPLEVD GE kan bero på droger eller psykiskohälsa genast avvisas och skapar aggression.

Det som alla här som inte är utsatta för GS febrilt försöker få svar på är tre enkla frågor
2. Då det pågått så länge med så många dagligen kan vi få något,några tydliga bevis
3. Varför har GS VALT TI som enligt er själva är marginaliserade i samhället vad vill de uppnå

Jag tror att alla TI i Sverige borde samlas och komma överens om punkt 1 till 3 ovan, så det blir en tydlighet i vad det är vi pratar om.

För att stärka trovärdigheten i konferens resultatet borde det finns med en oberoende psykolog och det borde tas prover för att spåra droger. Denna person kan TI med fördel själva få välja.

Jag tror personligen att det inte finns någon vilja alls hos TI att ordna en konferens och om det mot förmodan blev av skulle man inte lyckas att skapa koncensus i en enda fråga.

Min uppfattning efter att noga läst alla trådar om GS är helt enkelt att TI vill få bekräftelse på att GS. Finns och helst slippa alla frågor om bevis och annat. Det må skriver vill man att läsarna ska tro på utan att ställa relevanta frågor.

Om jag har rätt i ovanstående så är det stora misstaget TS gjort är att skriva på FB, TI skulle skapa en sluten diskussionsgrupp där endast TI fick delta och där kunde man låta GS vara sanning och trigga varandras berättelser.

Jag har inte tid att googla men om man ser hur många personer i Sverige som pga psykisk ohälsa och som följd av drogmissbrukare som lider av denna typ av GS så stämmer det väl med de antal som här är övertygade TI.

Samla alla TI

Tänkte bara kommentera den delen av ditt inlägg där du gör kopplingar till att TI's skulle vara detta till följd av drogmissbruk. Jag är en TI och har aldrig under hela mitt liv ens testat droger. Så därför är det viktigt att påpeka att denna slutsats som du drar är felaktig.
Citera
2015-09-01, 12:25
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen

Samla alla TI

Det var därför som jag föreslog att man kan jämföra bilder som man tagit för att se om de är samma personer eller om det är släktingar då de verkar hålla dessa grupper tight.

Och att skriva öppet har en skyddande effekt då även en liten störd djävel av dessa kan ställa till stora problem med tex väckningar , och skräms av att nu kan det vara på gång att få stå för dessa trakasserier

Om du sedan tar dig tid att läsa om Zersetzung , hiden eivel så borde även du kunna förstå att vissa av metoderna är för att du ska veta och att det ska låta som ett skolexempel från en psykisk diagnos för andra.

Du har varit med om ett bankrån och de som inte vill att de ska komma fram hävdar att du ljuger och har bra fantasi etc och vad ska du svara på det ? Samma sak här.

Om nu några skulle haft hjärnspöken så är det bra att man tar fram metoder för dem så att de kan se helt klart att det inte var något.

Jag efterlyser nu bilder för om fler har haft samma "gang" efter sig så är det lättare för ett jurist team att ta detta till Domstol i Sverige och i EU

Sedan Halloween , håll din drogtester och doktorer för dej själv.

Att "Nu senast såg jag ett inlägg där man påstår att GE pågått i flera hundra år, andra sedan födseln vilket torde vara 50,60 talet tills de so hävdar 10 år."

så är det samma med att bankrån har hänt under hundratals år och att det i varje tids epok varit värdefullt att se om det är samma bankrånare vid olika bankrån, samma som jag nu vill se bilder på dessa torterare för att få ett ännu bättre mönster för det verkar lögn i helvete att engagera en jurist nu som säker blivit bearbetade utav foliehattar och GS ar och även folk som ser i syner.

Så ni som har bilder eller ett signalement, jag kanske har ett foto som överensstämmer som jag sänder ogoogelbart till er då flera foton har jag hämtat från deras fb sidor och på nätet i övrigt och mina egentagna maskerar jag lite.
Senast redigerad av Harfager 2015-09-01 kl. 12:46.
Citera
2015-09-01, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Tänkte bara kommentera den delen av ditt inlägg där du gör kopplingar till att TI's skulle vara detta till följd av drogmissbruk. Jag är en TI och har aldrig under hela mitt liv ens testat droger. Så därför är det viktigt att påpeka att denna slutsats som du drar är felaktig.
Däremot tappade du väl din sista uns av trovärdighet när du avslöjade att du tror att jorden är platt och kallar verkligheten för "matrix".
Citera
2015-09-01, 20:34
Medlem
theanthropologists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erak
Däremot tappade du väl din sista uns av trovärdighet när du avslöjade att du tror att jorden är platt och kallar verkligheten för "matrix".
Jag tror att jorden är rund men jag har aldrig kollat på något sätt eller gjort någon systematisk sammanställning av fakta som ska utesluta andra alternativ. Att rosalotus kanske menar att jorden är plattbehöver inte betyda att hon ljuger eller av andra skäl saknar trovärdighet.

Att hon (i vår tid) har den uppfattningen kanske visar på en egenskap hos henne som är en bidragande orsak till att hon blir förföljd?
Citera
2015-09-01, 21:57
Medlem
FreedomDeeps avatar
För att återgå till ämnet…

Boken Guinea Pigs: Technologies of Control av John Hall (2014), innehåller bl.a. kapitel om;
Nonconsensual experimentation, MKULTRA, Remote influencing, Remote neural monitoring, Auditory harassment, Directed energy, Targeted individuals, Mind doctors, Surveillance state, The hidden agenda m.m.
Därtill innehåller boken ett kapitel om organized stalking. I detta kapitel nämns bl.a. en undersökning utförd av US. Department of Justice mellan 2005-2006. I undersökningen framkom att över 3 miljoner människor var offer för stalking (och nästan lika många för harassment). Enligt studien definierades stalking som beteende riktat mot en viss person i avsikt att få denne att känna rädsla. Många gånger var förövarna bekanta till offret men inte alltid. En av tio gånger var så inte fallet. Vidare rapporterade 130 000 offer att de fick sparken eller var ombedda att lämna sitt jobb på grund av förföljelsen.

I en annan studie, genomförd av Freedom from Covert Harassment and Surveillence, framkom att offren för denna typ av brott var relativt slumpvist valda. Sådant som ras, religion, yrke eller kultur verkade inte vara av vikt. De enda två gemensamma nämnarna var kvinnligt kön och en hög förekomst av sexuellt tvång, underlättade av våldtäktsdroger såsom rohypnol eller GHB.

Vidare, enligt författaren är termen organized stalking att föredra framför stalking, gang-stalking eller cause-stalking då det på ett mer korrekt sätt reflekterar fenomenets sanna natur; ”Organized stalking is the harassment of an individual by people unknown to them for the sole purpose of inducing psychological trauma. It is perpetrated by individuals from within their community working in concert with each other to achieve a desired goal and is centrally directed and organized”.
Vad gäller organized stalking så består det av en komplex myriad av olika handlingar från förövarnas sida. Exempelvis; 1) att följa efter offret dygnet runt oavsett vart de reser, 2) att uppehålla sig runt deras bostad eller affärer de besöker, 3) att bryta sig in i offrets bostad, vanligtvis för att vandalisera och gå igenom deras tillhörigheter – sällan för att stjäla, 4) att trakassera offret muntligt eller med vulgära gester på allmänna platser, 5) att genomföra karaktärsmord genom att sprida rykten om offret till grannar eller arbetsgivare, 6) att orsaka skada på offrets fordon/personliga tillhörigheter, 7) att bombardera offret med högljudda ljud runt dennes hem eller arbete.

Offrets grannar kan ofta fås att medverka genom att man övertygar dem om att man är någon form av legitim myndighetsföreträdare. Tomma lägenheter eller lägenheter i närheten används ofta som bas för tortyren. Klagomål till lagens företrädare ignoreras ofta eller så hänvisas offret till den psykiatriska vården, vilka är felutbildade i ämnet varför diagnosen blir schizofreni eller vanföreställningssyndrom. Att miskreditera offret - genom att få till stånd en diagnos gällande en mental störning – är sannolikt det ultimata målet för förövarna.
Citera
2015-09-01, 22:30
Medlem
FreedomDeeps avatar
Tillägg till föregående inlägg (hämtat från samma kapitel). Vad gäller organized stalking så är denna typ av stalking inte ny utan har sina rötter i FBI och deras COINTELPRO (en akronym för Counter Intelligence Program). Mellan 1956 och 1971 utförde FBI operationer där syftet var att infiltrera och sätta stopp för vissa sociala och politiska grupper då dessa ansågs som hot mot den nationella säkerheten. Taktikerna som användes då är identiska med de som används idag av olika organized stalking-grupper.

Författaren menar att dagens organized stalking dels grundar sig i formell COINTELPRO-träning och efterapning av taktikerna från kriminella grupper.
Citera
2015-09-01, 22:37
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
För att återgå till ämnet…

Boken Guinea Pigs: Technologies of Control av John Hall (2014),

John Hall, är inte det samma snubbe som brukar snacka om satellite terrorism, mind control och voice to scull? Och att det är "the US goverment" som ligger bakom allt?

Han är med andra ord en förespråkare för spåret med Illuminati/NWO/CIA/NASA's högteknologiska GS-terrorism mot hederliga och frihetstörstande amerikanska medborgare.
Citera
2015-09-02, 01:42
Medlem
Harfagers avatar
En fråga jag ej fått svar på är om det finns någon grupp som driver dessa frågor i Sverige till domstol?

Även om det är folk från underrättelse tjänster så får väl inte dessa gå över de mänskliga rättigheterna enligt lag och tex försvåra normal sjukvård genom att tex sno och ändra labbresultat eller droga någon eller hota , väcka på nätter bara för att nämna några

Vanliga organisationerna som övervakar de mänskliga rättigheterna har väl så pass mycket i världen att göra så att de hinner inte titta på ett så utvecklat land som Sverige och där ska ju polisen vara helt ok, men om nu andra tex förvanskar tex läkar undersöknings resultat och styr det till att det är psykiskt så vad ska polisen tro och ens utreda.

Jag tycker att blotta misstanken om att zersetzung utförs mot folk i Sverige borde genast leda till en sanningskommission då det är så grava brott mot en person och det i organiserad form. Ta bara en som snackar skit om någon på skoj och denne förlorar en befordran eller något annat och kanske inte ens vet om lögnen.

Tycker att detta är genomgående en feg grupp och det är nog en anledning till att de inte kommer ut då de även ger fördelar till sina "svågrar" .

Jag busade en del då jag var yngre men så hände en sak där jag var bered att möta hot från ett gäng mot några. Jag gav dem min adress och väntade , en masa saker hände och jag tänkte bla på att små hyss är dumt att göra , det tar bara andras tid som kunde använts bättre så jag valde att ta itu med en kronisk åkomma jag hade haft sedan då jag var yngre, men trotts att undersökningar visade på klara besvär så blev blodprover bra , tom tidigare prover som skulle inte kunna ändras då dessa var kroniska , blev senare bra och det har varit ett helsike med läkare, på läkare därför började jag spela in dem och sedan började nya hot och störningar på nätter (och jag har jobbat hårt under tiden) och en massa trakasserier och falska omdömen och detta har pågått nu snart 20 år och jag har både hatat dem och samtidigt undrar vad de pysslat med och tänkt att de är mentala luffare som inte kan ta ett normalt jobb och där kunna köpa nya bilar , hus etc , men även tänkt på några av de udda orden man fått höra under åren och testade 2006 att mejla ett ställe , fick inget svar men min mejl raderades totalt en tid efter.
Samma ärende jag mejlade om hittade jag som sagt en länk nyligen på och med mitt namn grovt vinklat åt ett håll tillsammans med en annan så all denna feghet som jag tänkte kan de verkligen vara så fega att de hoppar på folk under åratal bara för att 1 Tysta ned vad man sätt 2. Ha ett säkert objekt att hämta lön för och inte behöva gå på aktiva brottslingar , kan ha varit punkt 1 och även en utredning som länken handlade om.
Frågan är varför kallade inte på förhör då jag mejlat dem?

De skulle kunna vara att de ville bara kolla för sin egenskull att jag inte visste något om utredningen då dessa har verkligen visat de kan vara den utredningens egentliga mål och sedan vispat runt och hoppats på att man ska trilla av pinn på jobben med nya arbetskamrater.

Kan även vara sadister eller som jag uppfattade det vid ett tillfälle i början stressade /pressade , hörde en nämna något väldigt udda ett par gånger också och som försökte ändra en persons efternamn med nej så var inte namnet utan så och jag har sätt vad som stod....

Så återigen finns det någon specialinriktad juristgrupp som tar sig an tortyr brott som sker i Sverige?. Tortyr finns ju inte i lagen lägligt nog , men de borde nu kunna rädda några åtalspunkter innan tiden rinner ut helt och sedan så kanske något människorätts organ i EU ville titta på resten och kanske kunna döma på även tortyr och människorättsbrott.

Jag har inte ordat under åren så mycket, bara gjort en klagan här och där för att inte trovärdigheten ska försämras, men helst inte ville dra in sådana man jobbat hos eller brudar som var med denna grupp i början , lite svårt för rådjursögon och tights Men jobben ska nog klara sig nu så jag kan ta hela bladet från munnen .
Senast redigerad av Harfager 2015-09-02 kl. 02:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in