En fråga jag ej fått svar på är om det finns någon grupp som driver dessa frågor i Sverige till domstol?
Även om det är folk från underrättelse tjänster så får väl inte dessa gå över de mänskliga rättigheterna enligt lag och tex försvåra normal sjukvård genom att tex sno och ändra labbresultat eller droga någon eller hota , väcka på nätter bara för att nämna några
Vanliga organisationerna som övervakar de mänskliga rättigheterna har väl så pass mycket i världen att göra så att de hinner inte titta på ett så utvecklat land som Sverige och där ska ju polisen vara helt ok, men om nu andra tex förvanskar tex läkar undersöknings resultat och styr det till att det är psykiskt så vad ska polisen tro och ens utreda.
Jag tycker att blotta misstanken om att zersetzung utförs mot folk i Sverige borde genast leda till en sanningskommission då det är så grava brott mot en person och det i organiserad form. Ta bara en som snackar skit om någon på skoj och denne förlorar en befordran eller något annat och kanske inte ens vet om lögnen.
Tycker att detta är genomgående en feg grupp och det är nog en anledning till att de inte kommer ut då de även ger fördelar till sina "svågrar" .
Jag busade en del då jag var yngre men så hände en sak där jag var bered att möta hot från ett gäng mot några. Jag gav dem min adress och väntade , en masa saker hände och jag tänkte bla på att små hyss är dumt att göra , det tar bara andras tid som kunde använts bättre så jag valde att ta itu med en kronisk åkomma jag hade haft sedan då jag var yngre, men trotts att undersökningar visade på klara besvär så blev blodprover bra , tom tidigare prover som skulle inte kunna ändras då dessa var kroniska , blev senare bra och det har varit ett helsike med läkare, på läkare därför började jag spela in dem och sedan började nya hot och störningar på nätter (och jag har jobbat hårt under tiden) och en massa trakasserier och falska omdömen och detta har pågått nu snart 20 år och jag har både hatat dem och samtidigt undrar vad de pysslat med och tänkt att de är mentala luffare som inte kan ta ett normalt jobb och där kunna köpa nya bilar , hus etc , men även tänkt på några av de udda orden man fått höra under åren och testade 2006 att mejla ett ställe , fick inget svar men min mejl raderades totalt en tid efter.
Samma ärende jag mejlade om hittade jag som sagt en länk nyligen på och med mitt namn grovt vinklat åt ett håll tillsammans med en annan så all denna feghet som jag tänkte kan de verkligen vara så fega att de hoppar på folk under åratal bara för att 1 Tysta ned vad man sätt 2. Ha ett säkert objekt att hämta lön för och inte behöva gå på aktiva brottslingar , kan ha varit punkt 1 och även en utredning som länken handlade om.
Frågan är varför kallade inte på förhör då jag mejlat dem?
De skulle kunna vara att de ville bara kolla för sin egenskull att jag inte visste något om utredningen då dessa har verkligen visat de kan vara den utredningens egentliga mål och sedan vispat runt och hoppats på att man ska trilla av pinn på jobben med nya arbetskamrater.
Kan även vara sadister eller som jag uppfattade det vid ett tillfälle i början stressade /pressade , hörde en nämna något väldigt udda ett par gånger också och som försökte ändra en persons efternamn med nej så var inte namnet utan så och jag har sätt vad som stod....
Så återigen finns det någon specialinriktad juristgrupp som tar sig an tortyr brott som sker i
Sverige?. Tortyr finns ju inte i lagen lägligt nog , men de borde nu kunna rädda några åtalspunkter innan tiden rinner ut helt och sedan så kanske något människorätts organ i EU ville titta på resten och kanske kunna döma på även tortyr och människorättsbrott.
Jag har inte ordat under åren så mycket, bara gjort en klagan här och där för att inte trovärdigheten ska försämras, men helst inte ville dra in sådana man jobbat hos eller brudar som var med denna grupp i början , lite svårt för rådjursögon och tights

Men jobben ska nog klara sig nu så jag kan ta hela bladet från munnen .