2015-09-01, 22:15
Medlem
Droppas inte RORG i Act 1 längre? Får bara leorics pauldrons ;s
Citera
2015-09-01, 22:56
Medlem
Pf0llz0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fladdermask
Har delarna för de med inte testat än, håller på att köttar för fullt med mitt fulla helltooth set!

Men skall ta och testa den builden imorgon är planen

Är förövrigt redan paragon 300 och spelat 28tim.. Skapade karaktären för tre dagar sedan

http://www.diabloprogress.com/hero/fladdermask-2992/FladderSmask/65143927

Paragon 509 här
Nöter 4-man GR60 så bara sprutar in levels

Citat:
Ursprungligen postat av Oea
Jodå du har bara haft otur
Citera
2015-09-02, 00:11
Medlem
chullans avatar
Citat:
Har delarna för de med inte testat än, håller på att köttar för fullt med mitt fulla helltooth set!

Är förövrigt redan paragon 300 och spelat 28tim.. Skapade karaktären för tre dagar sedan

Paragon 300 på 28 timmar är dessvärre inte särskilt effektivt spelat. Är paragon 524 på 38 timmar. Vilket inte är särskilt effektivt spelat det heller.
Citera
2015-09-02, 00:23
Medlem
Vassknivs avatar
Vilken är roligast i late, Demon Hunter eller Wizard? Funderar även på en Barbarian.
Citera
2015-09-02, 00:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vasskniv
Vilken är roligast i late, Demon Hunter eller Wizard? Funderar även på en Barbarian.

Vad menar du med "late"? Är det höga grifts som ni pushar? Är det solo grifts? Speed grifts? Bounties/rifts?

Vi kan ju inte veta vad du tycker är roligt. Men eftersom barbs + monks är de enda som accepteras i grupper nu för tiden så är det nog roligast, för att bara lira solo är inte så kul.
Citera
2015-09-02, 00:51
Medlem
Vassknivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illsuionist
Vad menar du med "late"? Är det höga grifts som ni pushar? Är det solo grifts? Speed grifts? Bounties/rifts?

Vi kan ju inte veta vad du tycker är roligt. Men eftersom barbs + monks är de enda som accepteras i grupper nu för tiden så är det nog roligast, för att bara lira solo är inte så kul.

Gillar fräcka spells, kan inte mycket om late game i Diablo. Haha
Citera
2015-09-02, 01:37
Medlem
Fladdermasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chullan
Paragon 300 på 28 timmar är dessvärre inte särskilt effektivt spelat. Är paragon 524 på 38 timmar. Vilket inte är särskilt effektivt spelat det heller.
Har dock säkert lagt 5-7timmar på att boost folk i de community jag är med
Citera
2015-09-02, 09:01
Medlem
Secondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maurodax
Jag kör Manajumas + Arachyr. Enda problemet är att hälften av skillsen inte proccar eller buggar.

Typ kycklingens explosion exploderar inte alltid.

Roligaste setet hittills! Tyvärr inte det mest effektiva.

Allt T7 och under smälter med mitt nuvarande gear, allt ovanför 1 shotar mig.
Går sjukt fort att köra bountys/rifts.

Men om du vill klättra i GR så rekommenderas Helltooth.

Dem första 1000 i Leaderborden kör Helltooth.

Kör Helltooth nu, missade precis GR 60 igår med två polare, måste ha lite mera flyt med den gearen vi har för att det skall gå. Laggar satan med Helltooth ibland bara, lite trist. Solo har jag nog inte mer än 54, men det var utan CoE i kuben, inte testat med den än

Rätt bra build för att farma T7, keys och bountys m.a.o. Måste försöka få tag på ett vapen i helgen så jag kan farma fler GR keys och bountys! Måste ha fler mats så ja kan lägga in all skit jag sparat i stashen i kuben

Citat:

Hoppas att hitta vapnet till helgen så jag kan testa den då!
Citera
2015-09-02, 09:05
Medlem
Secondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vasskniv
Gillar fräcka spells, kan inte mycket om late game i Diablo. Haha

Om du gillar "fräcka" spells så tror jag nog Wizard med Archon specc är bäst. Med Demon Hunter tokspammar du pilar över hela skärmen typ, Barbar är det mer kötta som gäller
Citera
2015-09-02, 12:23
Medlem
Någon som lirar monk? Vilken/vilka builds är bäst nu? Jag har inte kört på cirka 6 månader och då körde alla typ dashing strike builds
Citera
2015-09-02, 13:04
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oea

Jodå den droppar.
Citera
2015-09-02, 14:06
Medlem
Secondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stolten85
Någon som lirar monk? Vilken/vilka builds är bäst nu? Jag har inte kört på cirka 6 månader och då körde alla typ dashing strike builds

Det nya setet, som jag inte minns vad det heter, som ger bonus till Seven-sided Strike och exploding palm är, så vitt jag vet, den bästa just nu. Det var i alla fall den builden som monken använde när dom clearade ett Torment 10 rift under 2min
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in