Citat:
Ursprungligen postat av
krackelerar
Känner du henne som kan påstå att hon är en vidrig människa?
Jag tror inte hennes närmaste, barn och barnbarn tycker att hon är vidrig, har svårt att tro det.
Du accepterar inte rätten att utrycka olika åsikter, du är en vidrig människa. Tvi fan!!
Du har fel, jag är extremist när det kommer till att man ska få uttrycka sig hur som helst, så länge det inte är förtal såklart.
Men ja, jag tycker hon är en vidrig människa – men det är som alla förstår (utom du?) ett subjektivt påstående. Att hennes släktingar tycker annorlunda gör inte min åsikt mer rätt eller fel, men det kanske kan ge en nyans till min åsikt.
Hon är en rasistisk tant som lever på förtidspension till följd av en påhittad sjukdom. Inte min idol precis. Med det inte sagt att hon inte är sjuk – elallergi o.dyl. finns förstås inte på det sättet den sjuke vill göra gällande, utan det är en psykosomatisk åkomma. Kanske är även det psykologiska besväret berättigande för förtidspension, men då är frågan på vilka premisser hon sjukskrivits.
Återigen – hon ska ha all rätt i världen att skriva som hon gör även anonymt. Expressen gör fel som hänger ut en pensionerad privatperson och begår karaktärsmord mha personliga påhopp osv.