2015-09-02, 07:16
Medlem
genushexans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thai-massagen
Förbjudet att köpa men inte att sälja. Frågar massören så är det inget brott, men tackar du ja, så är det ett fullbordat brott.
Exakt, och frågan är hur mannen har agerat innan "erbjudandet" kom. Det kan inte uteslutas att även detta är straffbart, även om det säkert är mer svårbevisat, och då kommer man tillbaka till den svåra kväckfrågan - att de höga beviskraven gör det alltför svårt att fälla sexualbrottslingar.
Citera
2015-09-02, 09:46
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av genushexan
Exakt, och frågan är hur mannen har agerat innan "erbjudandet" kom. Det kan inte uteslutas att även detta är straffbart, även om det säkert är mer svårbevisat, och då kommer man tillbaka till den svåra kväckfrågan - att de höga beviskraven gör det alltför svårt att fälla sexualbrottslingar.

Det är inte högre beviskrav för sexköp än för något annat brott. Snarare är det så att sexköpare konfronterade av polisen ofta erkänner och går med på ett strafföreläggande för att slippa rättegång. I många fall hade ett nekande resulterat i att utredningen hade lagts ner i brist på bevis och mannen hade aldrig hamnat i tingsrätten.
Citera
2015-09-02, 12:55
Medlem
Citat:

Hur mannen agerat...att mannen får erektion tex.. skulle kunna straffbart menar du ...
Citera
2015-09-02, 13:19
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter123456
Hur mannen agerat...att mannen får erektion tex.. skulle kunna straffbart menar du ...

När detta blir straffbart så är de väl bara att emegrera de finns ju killar som går med " fjäder" hela dar, och då skall dessa alltså straffas? Tillåt mig småle.
Citera
2015-09-02, 16:45
Medlem
Starobrnos avatar
Citat:
Du tar till många hårda ord i denna tråd, men ok, kritik ska vara svidande.

1 - Sexköp/prostitution är tillåtet i stora delar av världen. Har stora delar av världen fel?

2 - Amnesty jobbar mot Sveriges tämligen unika lagstiftning. Du har Amnesty emot dig ...

Och vad gäller sydostasiatiska fruntimmer så finns det hyggligt många som drömmer om att bli knullade av en arisk man. För att vi har hygglig kuk/hygien/plånbok etc. Du är ett klart större offer än brudarna på salongen för dom skrattar hyggligt ofta.
Citera
2015-09-02, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starobrno
Du tar till många hårda ord i denna tråd, men ok, kritik ska vara svidande.

1 - Sexköp/prostitution är tillåtet i stora delar av världen. Har stora delar av världen fel?

2 - Amnesty jobbar mot Sveriges tämligen unika lagstiftning. Du har Amnesty emot dig ...

Och vad gäller sydostasiatiska fruntimmer så finns det hyggligt många som drömmer om att bli knullade av en arisk man. För att vi har hygglig kuk/hygien/plånbok etc. Du är ett klart större offer än brudarna på salongen för dom skrattar hyggligt ofta.

Mitt andra inlägg på denna diskussionsforum, Guldstjärna till Starobrno för ett klart och träffande inlägg.
Jag var med i en gosskör en gång på 20 pers. Jag var den ende som hittade rätt tonart från början av sången till magisterns pianoackopenjemang. M.a.o. bara för alla gör och tänker på ett sätt, så behöver det inte vara det rätta. Tillbringade själv denna e.m. med en ljuvlig, spirituell och vacker kvinna på salong. Snacka om att vara trygg och sexig i sig själv, något de svenska medsystrarna är eoner ifrån. Trånga åsiktskorridorer och genusslaveri här i landet. Så lågt i tak, så man får ryggskott.
Citera
2015-09-02, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plojboy
Jag frågar efter extra varje gång. Slutar alltid med att jag blir, utskrattad, hånad och sparkad på.
Sist slängde de ut mig på gatan, med huvudet före. Helt naken. Har fortfarande inte fått tillbaka
mina kläder.

Nu tror jag att du driver men jag har faktiskt varit med om det på en salong där de slängde ut killen i båset bredvid. Hon som masserade mig berättade vad som hänt, berömde mig för att vara gentleman som aldrig frågade om sådant för att minuten senare fråga om jag ville ha extra massage!
Citera
2015-09-02, 19:10
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hurdy
Mitt andra inlägg på denna diskussionsforum, Guldstjärna till Starobrno för ett klart och träffande inlägg.
Jag var med i en gosskör en gång på 20 pers. Jag var den ende som hittade rätt tonart från början av sången till magisterns pianoackopenjemang. M.a.o. bara för alla gör och tänker på ett sätt, så behöver det inte vara det rätta. Tillbringade själv denna e.m. med en ljuvlig, spirituell och vacker kvinna på salong. Snacka om att vara trygg och sexig i sig själv, något de svenska medsystrarna är eoner ifrån. Trånga åsiktskorridorer och genusslaveri här i landet. Så lågt i tak, så man får ryggskott.

Femstjärnigt inlägg, dessutom med lite humor
Citera
2015-09-05, 19:21
Medlem
Babbeloves avatar
betala med kort på ett thai ställe, bör jag vara orolig? betala inte ens för något "extra"
Citera
2015-09-05, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babbelove
betala med kort på ett thai ställe, bör jag vara orolig? betala inte ens för något "extra"

Ja, du ska vara rädd för att det dras pengar från ditt konto... Något annat behöver du inte vara rädd för...
Citera
2015-09-05, 19:50
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babbelove

Du behöver inte vara orolig, oavsett vad du betalat för

Jag skulle inte vara orolig även om jag glömde plånboken..
(kanske om jag glömde guldet)

Det är en liten värld och thaimänniskor är inte mer korpaktiga än vad de behöver och kan vara
Citera
2015-09-07, 21:17
Medlem
Hur är er erfarenhet med 30 min oljemassage? Får man ändå frågan om extra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in