Citat:
Ursprungligen postat av
MrFold
Det där sa du ju precis i början också när vi hade ännu mindre fakta än nu. Då erkände du också att det i grunden handlade om att du anser dig ha en fantastisk förmåga att bedöma och läsa av folk rent psykologiskt och att du utifrån den (hur det nu var möjligt för en person du bara läst lite basfakta om på nätet) kommit fram till att han måste vara oskyldig. Sen la du iofs till att det var en massa olika saker mer (Vad nu det skulle kunnat vara med det lilla vi visste), men ville inte då heller berätta vad.
Jag antar att du fattar att det inte är direkt till fördel för din trovärdighet va?
Mitt fetande.
Är det det här 30 Juni, 2015 inlägget du menar:
Det hela började med att jag skrev så här om åklagaren:
Citat:
Ursprungligen postat av Theforeigner
Ja vi får se vad det är han har för teknisk bevisning, tycker dock att jag förnimmade dåligt självförtroende i åklagarens röst när han i dag intervjuades.
T34Panzer svarar mig så här:
Citat:
Kan du utveckla detta lite? Jag tyckte mest han lät ovillig att släppa ifrån sig fler detaljer än nödvändigt.
ps OT- preteritum av förnimma heter förnam
Och jag svarade:
Citat:
"Kan inte utveckla det ytterligare annat än att jag är mycket bra på att avläsa människors egentliga sinnestilstånd på bla. deras röstläge, samt blir bland vänner familj och kollegor kallad den levande lögndetektor"
Så nu när du läser det igen fattar du då hur hur du svartmålar och snedvrider vad jag har skrivit, och hur du tydligen inte har förmågan att uppfatta att lögndetektor delen var skriven med ett glimt i ögat.
Du är en sorglig typ du Mr Fold.
Här är länk om du inte tror mig:
(FB) 17-åriga Lisa försvann 2015-06-07 i Lidköpingstrakten. (Sammanfattning i trådstart)