2015-09-01, 16:42
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av preben12
Tottenham gör några helt okej värvningar i Son, N'Jie,Trippier, Alderweireld och Wimmer men att gå in i säsongen utan en enda defensiv mittfältare och med endast en anfallare i truppen är oförsvarligt dåligt.

Kane kommer vara utbränd i början av november.

Långt ifrån OK om de vill nå topp 4.
Citera
2015-09-01, 16:46
Medlem
Shanklygatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gincan
Van Gaal har trumfkortet, antingen kritar De Gea på ett nytt kontrakt elelr så får han spendera hela säsongen på läktaren och missar då garranterat sin landslagsplats till EM i Frankrike. De Gea paller inte och kritar till slut på.

Tror nog De Gea kan hålla sin plats i Spanien på att endast spela landskamperna. Vilka är hans konkurrenter i landslaget? Casillas har väl slutat i landslaget?
Citera
2015-09-01, 17:01
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shanklygates
Tror nog De Gea kan hålla sin plats i Spanien på att endast spela landskamperna. Vilka är hans konkurrenter i landslaget? Casillas har väl slutat i landslaget?

Att hantappar sin plats tror jag inte men jag har samtidigt svårt att se honom vara given som förstaval vid så lite speltid.
Citera
2015-09-01, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av preben12
Tottenham gör några helt okej värvningar i Son, N'Jie,Trippier, Alderweireld och Wimmer men att gå in i säsongen utan en enda defensiv mittfältare och med endast en anfallare i truppen är oförsvarligt dåligt.

Kane kommer vara utbränd i början av november.

Vi är så körda. Ett monumentalt misslyckande detta. Fruktansvärt arg och besviken.
Citera
2015-09-01, 17:22
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shanklygates
Casillas, Rico och De Gea är målvakter i det spanska landslaget.
Men nej, De Gea kommer inte bli petad frän landslaget.

Real Madrid kommer vinkla detta som att det är Uniteds fel. Och vice versa, allt för att få De Gea irriterad. Båda klubbarna förlorade på detta, men framförallt United. De kunde få en ny, väldigt bra målvakt och 30-40 miljoner euro. Nu har de noll euro och en otroligt irriterad världsmålvakt.
Citera
2015-09-01, 17:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Casillas, Rico och De Gea är målvakter i det spanska landslaget.
Men nej, De Gea kommer inte bli petad frän landslaget.

Real Madrid kommer vinkla detta som att det är Uniteds fel. Och vice versa, allt för att få De Gea irriterad. Båda klubbarna förlorade på detta, men framförallt United. De kunde få en ny, väldigt bra målvakt och 30-40 miljoner euro. Nu har de noll euro och en otroligt irriterad världsmålvakt.

Jag litar inte på korta målvakter i PL. Valdes skulle vara hur bra som helst enligt alla - blev totalt överkörd i luften och gjorde t.om bort sig i U21-serien. 183 cm Navas funkar inte i PL, simple as that. Ja, De Gea var också svag i luftrummet, men hade åldern och längden på sin sida och kunde utveckla det.

Annars håller jag med dig i stort att det förmodligen inte är optimalt från någon sida. Roligt var det i alla fall och blir en intressant säsong med två missnöjda målvakter.
Senast redigerad av speedi- 2015-09-01 kl. 17:33.
Citera
2015-09-01, 17:27
Medlem
kumlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Att hantappar sin plats tror jag inte men jag har samtidigt svårt att se honom vara given som förstaval vid så lite speltid.
Hur ställer du dig som supporter till klubben att en spelare som uppenbarligen inte vill vara kvar kommer, förmodligen, få vara ordinarie som målvakt?
Citera
2015-09-01, 17:46
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foool13
Klubbarna som har sagt nej stenhårt och "taken a stand" verkar inte sälja..

Ingen Stones till Chelsea.
Ingen Berahino till Spurs.
Ingen Wanyama till Spurs.

Bra sommar för principer.

Kanske är en ny sign med de nya PL tv pengarna och allt...

Levy har tydligen lagt ett fjärde bud på Berahino.
Citera
2015-09-01, 17:47
Medlem
Skranks avatar
Det som oroar mig litegrann är att Van Gaal är så pass galen/hård att han lätt skulle kunna bänka DDG nu fram tills Januari alternativt till nästa sommar för att DDG visat sig illojal. Behöver inte bli så men skulle inte förvåna mig.
Citera
2015-09-01, 17:49
Medlem
bannaintekalasfilms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrank
Det som oroar mig litegrann är att Van Gaal är så pass galen/hård att han lätt skulle kunna bänka DDG nu fram tills Januari alternativt till nästa sommar för att DDG visat sig illojal. Behöver inte bli så men skulle inte förvåna mig.

Skulle vara riktigt dumt av LVG.
Citera
2015-09-01, 17:53
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gincan
Van Gaal har trumfkortet, antingen kritar De Gea på ett nytt kontrakt elelr så får han spendera hela säsongen på läktaren och missar då garranterat sin landslagsplats till EM i Frankrike. De Gea paller inte och kritar till slut på.
Tror du verkligen LVG är så fruktansvärt utstuderat envis att han på ett sånt här sätt tvingar en spelare som egentligen vill lämna klubben att skriva på ett nytt kontrakt bara för att han (van Gaal) vill?

Att pröjsa Di Maria-summor för Anthony Martial är en sak, men att tvinga David De Gea att stanna (krita på nytt kontrakt) på det sätt du påstår vore ett verk värdigt en riktig psykopat...
Senast redigerad av junaz 2015-09-01 kl. 17:56.
Citera
2015-09-01, 18:11
Medlem
Seppo1337s avatar
Stor komik nu när Berahino twittrar att han inte tänker spela för WBA, samtidigt som Tottenham fått sitt fjärde bud nekat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in