2015-08-30, 21:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Skulle inte förvåna mig det minsta om Ryno gör en totalflopp. Dominant stundtals. Ruskigt dåligt annars.

Ungefär så känner jag också. Tror att jag tippar honom som årets flopp i tipset. Har förvisso varit skadad och så under försäsongen, men jag tycker han ser riktigt seg ut asså.
Citera
2015-08-30, 21:55
Moderator
Gromguttens avatar
Storhamar klara før vidare spel efter två urstarka bortasegrar mot først Sparta Prag och sedan Servette. Oilers har, trots knapp førlust mot Kalpa, god chans att ta sin plats också. Kul.
Citera
2015-08-30, 22:41
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Storhamar klara før vidare spel efter två urstarka bortasegrar mot først Sparta Prag och sedan Servette. Oilers har, trots knapp førlust mot Kalpa, god chans att ta sin plats också. Kul.

inte helt klara alla lagen kan komma på 6 poäng. men mycket bra läge för 2 norska lag vidare hoppas dom får Frölunda.
Citera
2015-08-31, 08:28
Medlem
havreees avatar
Citat:
Skulle inte förvåna mig det minsta om Ryno gör en totalflopp. Dominant stundtals. Ruskigt dåligt annars.

Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Ungefär så känner jag också. Tror att jag tippar honom som årets flopp i tipset. Har förvisso varit skadad och så under försäsongen, men jag tycker han ser riktigt seg ut asså.
Ryno hade ju en i stolpen precis innan målet också. Jag håller med om att han sett seg ut hittills men jag tyckte ändå Micke och han hittade varandra bättre i senaste matchen. Jag har inte helt gett upp att det kan bli succé där än.
Citera
2015-08-31, 08:53
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
inte helt klara alla lagen kan komma på 6 poäng. men mycket bra läge för 2 norska lag vidare hoppas dom får Frölunda.

Om Servette vinner mot Storhamar så måste de gøra det med lite marginal, de måste också førlora på øvertid mot Sparta. Vid alla andra resultat går Storhamar vidare.

Oilers är nog lite mer beroende av vad Kalpa hittar på, inte minst i sista matchen. Men det är klart, vinner de på torsdag så är de ju klara.
Citera
2015-09-03, 13:01
Medlem
havreees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Kan svenska lag få varandra redan i 16-delen?

Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kotte
Utan att veta med säkerhet så ja med tanke på att det spelar åtta svenska lag med i turneringen. Skulle alla gå vidare så är ju sannolikheten mycket stor att två svenska lag stöter på varandra redan då.
http://www.championshockeyleague.net/news/playoff-draw-next-tuesday-find-all-info-here/1244/

All info inför lottningen.
Citera
2015-09-03, 16:31
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av havreee
http://www.championshockeyleague.net/news/playoff-draw-next-tuesday-find-all-info-here/1244/

All info inför lottningen.

lottas hela slutspelsträdet direkt?
Citera
2015-09-03, 21:31
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
lottas hela slutspelsträdet direkt?

Citat:
Will there be any more playoff draws for subsequent rounds?

No. Once the 32 teams are drawn against each other, a knock-out bracket will determine the match-ups for all rounds leading to the final.

Verkar så.
Citera
2015-09-03, 21:50
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siryessir
Verkar så.

hur svårt ska det var lotta i mellan Åttondel och Kvart osv?
Citera
2015-09-04, 10:39
Bannlyst
Stabil insats av Frölunda igår! Chansen är stor att laget kan gå hela vägen i år!
Citera
2015-09-05, 10:46
Medlem
Citat:
Stor chans att han gör det tillsammans med Haugen.
Citera
2015-09-05, 13:14
Medlem
OlleVieros avatar
Luleluffarna skämde ut sig som vanligt. Är det inte på läktarna så är det på isen.

http://www.expressen.se/sport/hockey/kaosscener-nar-lulea-forlorade-mot-fribourg/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in