Citat:
Ursprungligen postat av
Klasina
Han rör ihop många olika saker där till en väl smakrik soppa. Ska man göra en poäng om Zara Larsson och näthatet hon råkat ut för kommer kanske poängen bättre fram om man försöker hålla sig till ämnet och inte blanda in allt annat hemskt som händer i Sverige just nu. Det blir lite att han lägger allt i knät på den stackars flickan.
När det gäller Zara Larsson så är hon jätteung, i en känslig ålder, och jag tycker att hon för tidigt har hamnat i något som ingen vet om hon klarar av ens, på barrikaderna på grund av internet och när hon fajtas där får hon applåder från alla håll. Jag tycker någon borde ta ett snack med Zara Larsson och säga att hon ska ta det lite lugnt för att skydda sig själv. Även om hon har rätt i sak så kan hon ju inte få ordning på alla idioter på nätet och ju mer hon härjar desto mer matar hon alla troll. Jag får lite obehagliga känningar att hon kan ha lite problem. Synd om det ska bli en Björn Gustavsson av henne, som snart får sitta i Skavlan och berätta om sitt sammanbrott.
Ibland skall man inte göra saker mer komplicerade än vad de är. Han har förmodligen dragit en lina på något kändisparty i sommar, stött på Zara, fått ett akut begär av att sätta på henne och därför i ett par timmars tid försökt imponera på henne genom att skryta om sin möjligheter till mediegenomslag samt om vilken förträfflig skribent han är.
Sannolikt har Zara inte velat ha sex med honom den kvällen, då hade han aldrig dragit upp henne i sin så kallade ledarkrönika, men en dunkel förhoppning hos Virtanen gör att han tror att om han går upp till bevis på åtminstone hälften av vad hans kokainpåverkade hjärna skickade ut genom käften på honom den kvällen så finns det en smal chans att han innan han dör kan få ligga sked med Zara Larsson.
Därav hans krönika.