2015-08-28, 22:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MentosFruitcore
Kul med ytterligare en svensk i Sunderland, han passar nog BPL rätt bra(Obligatorisk kommentar om landslagsgaranti ITT).

Håller inte med. Han är relativt långsam och ofysisk och väger inte upp det med någon bländande teknik eller så. Dåligt tempo i sig. Luktar flopp lång väg.

snillet: Det har hela tiden varit Uniteds ståndpunkt att man KAN släppa om Real kommer med ett bud på kring £30M, så det är absolut inte omöjligt.

Vad ska man säga om Evans? Förmodligen rätt beslut, Han var väldigt lovande, och väldigt bra ett tag. Men skador satte stopp och han har haft det tungt under LvG. Rätt tidpunkt att släppa, och så får man helt okej betalt. Bra värvning för WBA, absolut. Trist trots allt. Sympatisk och smart kille, egen produkt och stort Unitedfan. Det intressanta är nu om hans snygga fru slutar jobba på MUTV!
Senast redigerad av speedi- 2015-08-28 kl. 22:12.
Citera
2015-08-28, 22:28
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedi-
..Vad ska man säga om Evans?..
Att det alltid varit tydligt att det är WBA/Sunderland/Villa-nivån han varit duglig för, kanske?

Jag såg det och du är ju så galet mycket kunnigare så du måste ha sett det långt tidigare.
Citera
2015-08-28, 23:28
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
Jag är verkligen ingen fan av varken Toivonen eller Sunderland men det vore rätt kul om Toivonen blev den där otippade supervärvniningen som fick laget på rätt köl.

Jag har aldrig riktigt förstått vilken som är Olas position..? Släpande forward, kanske? Vad ska han då ha för typ framför sig? Vag jävla spelare. Hoppas det går bra!
Instämmer. Har ju visserligen mest sett honom i landslaget( ) och där känns det som han helt saknar spetsegenskaper.

Ni som har bra koll på Ola, vilka är hans styrkor?
Citera
2015-08-28, 23:29
Medlem
4522s avatar
Coman klar för Bayern på lån med €20-25 millar i köpklausul. Det verkar råda delade meningar om den är tvingande eller inte.
Senast redigerad av 4522 2015-08-28 kl. 23:33.
Citera
2015-08-28, 23:33
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Instämmer. Har ju visserligen mest sett honom i landslaget( ) och där känns det som han helt saknar spetsegenskaper.

Ni som har bra koll på Ola, vilka är hans styrkor?

Han har tämligen fina fötter för att vara så lång. Ett bra tillslag och en väldigt underskattad touch. Hyfsad spelintelligens. En småfin andraforward/släpande anfallare.

Om han passar i PL? Tveksamt. Det beror mycket på hur han används. Lyckas Sunderland hålla uppe spelet, och låter Toivonen spela i mellanytan istället för att stångas med mittbackar av engelsk art, så kan det bli helt okej.
Citera
2015-08-29, 09:55
Moderator
zanteras avatar
Citat:
GUNNERS COMPLETE STRIKER SIGNING!

Arsenal have completed the signing of 15-year-old striker Harry Clarke from Ipswich Town, according to The Sun.

Citera
2015-08-29, 12:30
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Coman klar för Bayern på lån med €20-25 millar i köpklausul. Det verkar råda delade meningar om den är tvingande eller inte.
Blev han tvingad att byta till Bayern?
Citera
2015-08-29, 12:39
Medlem
Mastodontishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Blev han tvingad att byta till Bayern?

Haha, som jag förstår det är det delade meningar mellan källorna på hurvida det är ett direkt köp, ett lån med köpeoption eller lån med köpetvång.

Bild som brukar ha koll på Bayern säger att det är ett direkt köp för €20m. Det håller jag som troligast, för när senast lånade Bayern in en spelare (och inte bara det, en stor talang dessutom...).
Citera
2015-08-29, 13:06
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mastodontish
Haha, som jag förstår det är det delade meningar mellan källorna på hurvida det är ett direkt köp, ett lån med köpeoption eller lån med köpetvång.

Bild som brukar ha koll på Bayern säger att det är ett direkt köp för €20m. Det håller jag som troligast, för när senast lånade Bayern in en spelare (och inte bara det, en stor talang dessutom...).

Var ju lite spekulationer om att Bayern köper honom för att Juventus ska få råd med Draxler.
Citera
2015-08-29, 14:19
Medlem
Giggsys avatar
Blackett ser ut att lånas ut till Celtic.
Citera
2015-08-29, 14:35
Medlem
NirvanAs avatar
Denis Suarez går till Villareal från Sevilla permanent, Barcelona har dock buy-option t.o.m 2017 och även first option. Hoppas de tar tillbaka honom nästa sommar.
Citera
2015-08-29, 15:27
Medlem
snillet_1s avatar
Inter och Wolfsburg har kommit överens angående Perisic, som nu är i Milano för medicinsk undersökning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in