Citat:
Ursprungligen postat av
Gefundenes F
Kan vara en möjlighet om vi har 500 000 invandrare boende i tältläger i Skåne. Det är enorma mängder på väg genom Europa och när de upptäcker att det är ganska trångt i Tyskland. Danmark vägrar ge dem asyl då kommer dom hit. Vi släpper ingen vidare till Norge utan registrerar dem här.
Nästa vår är vågen av flyktingar större därför att Turkiet sätter fart på dem mov, mov on, vad det nu heter på Turkerikiska?
Vi har redan fyllt allt som kan fyllas, utom ladorna som behövs för höet till korna då blir det tältläger. Om Sd får 37,9% i valet 2018, moderatena har 15% och Sossarna 19% då kastar de in handduken och låter oss som är måna om Sverige lösa problemet som de har skapat.
Det är så det kommer att bli, när det inte är hållbart längre. Då smiter sjuklövern från notan! DÖ eller inte DÖ. Var säker på att Sd;s tid kommer när det blir riktig stora problem.
Jag tror man kommer försöka ta sommarstugorna innan man ens tänker på att lägga invandrarna i tältläger. Man har redan skickat upp några testballonger, tex lokalpolitikern i Halmstad. Tidningarna har ju också skrivit några halvhjärtade försök att få folk hyra ut sommarstugor.
Den dagen man gör detta är spelet över. Det känns inte som det är så jäkla långt bort längre.
Igår pratade jag med en lantbrukare. Han nämnde att hans svärmor var sjuk och låg på sjukhus. Sedan avhandlade vi människor vi kände som förvisso varit äldre men generellt varit friska och som på kort tid i sjukvårdens händer avlidit i några fall inom en dag eller två. Att han, frun och svärmodern var de enda svenskarna i en övrigt överfull sjukhusavdelning. Att han röstat på C tidigare, men att C nu är åtahelvetefel. Att han inte vågar säga att SD har rätt till folk han inte känner. Att 40-50% av de där han bor röstar SD. Att det börjar se jävigt dystert ut. Vi har känt varandra länge. Nu vet jag var han står och han vet exakt var jag står. Det var ännu ett av alla de befriande samtal jag haft senaste åren.
Jag gissar att SD kommer ha över 30% i Sentio (och Yougov) innan jul och de kommer tydligt vara största parti. 30%, största parti, över 2,5 år till valet och en invandring som som bara ökar.
En skarp handgranat kastades mot en polisbuss i veckan. Vad händer när 4-5 poliser ligger i köttslamsor på gatan? Skottlossning på allmän plats, bomber mot myndighetshus och handgranater mot poliser låter mer som krig än utmaningar med integrationen av ungdomsgäng i fattiga utanförskapsområden.