2015-08-01, 15:30
Medlem
TimTebows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fbduden
Hej,
Jag, pappa och brossan har tänkt åka o se Barcelona - Real på Camp nou i april.
Någon som har erfarenhet av detta?
Kan man säkra en biljett redan?

Tacksam för svar
Det beror på vad du är villig att betala. Ge mig 50 000kr per biljett så kan jag lova er biljetter.
Citera
2015-08-07, 11:56
Medlem
Bert-Ljungs avatar
Halloj Flashback! jag och en polare funderar på att åka till Spanien i september och se vårt kära Real Madrid live för första gången (Real-Granada 20/9). Boende och flyg har vi hittat men nu är det matchbiljetterna kvar. Googlar man kommer det upp ett antal sidor som säljer men jag undrar vilka hemsidor ni rekommenderar?

Tackar för svar!
Citera
2015-08-26, 18:54
Medlem
Hej!

Tänkte kolla Arsenal - Spurs 8 november senare i höst.
Hur får man tag i biljetter enklast? Till vilka bör man vända sig?

Vill gärna sitta på långsidan men då hittade jag den här infon...
"Säsongsbiljetter är plast-kort som det står ett namn på och heter du inte så som det står på plast-kortet kommer du att nekas inträde. Arsenal har t ex inga fotbollsbiljetter till allmänheten på långsidan, köper du biljetter på långsidan är de säsongsbiljetter."
Citera
2015-08-27, 19:20
Medlem
Kommer det vara svårt att få tag på biljetter till MFFs matcher mot Real och PSG? Vad tror ni biljetterna skulle gå på, när man måste man vara ute i tid?
Citera
2015-08-27, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zipziz
Kommer det vara svårt att få tag på biljetter till MFFs matcher mot Real och PSG? Vad tror ni biljetterna skulle gå på, när man måste man vara ute i tid?
De enda sättet du kommer att få tag på dem är i andra hand. Och alla biljetter som säljs på Blocket för överpriser och till icke-MFF:are kommer folk se till att få bortplockade och makulerade. Så chansen att du ska få tag i några biljetter är ganska liten, skulle jag säga.
Citera
2015-08-27, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommunistfittan
De enda sättet du kommer att få tag på dem är i andra hand. Och alla biljetter som säljs på Blocket för överpriser och till icke-MFF:are kommer folk se till att få bortplockade och makulerade. Så chansen att du ska få tag i några biljetter är ganska liten, skulle jag säga.

Varför är det så svårt att få tag på biljetter i övrigt?
Citera
2015-08-27, 19:37
Medlem
TimTebows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommunistfittan
Varför kommer folk se till att det blir så? Kan väl inte vara omöjligt om man lägger ut en annons om att man vill köpa biljetter så får säljarna kontakta en istället.
Citera
2015-08-27, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TimTebow
Varför kommer folk se till att det blir så? Kan väl inte vara omöjligt om man lägger ut en annons om att man vill köpa biljetter så får säljarna kontakta en istället.

Kommer inte MMF släppa sina biljetter som vanligt till folk som vill köpa? Jag vet inte hur det fungerar, ni får gärna upplysa mig om hur det fungerar istället för att komma med slappa och tomma inlägg!
Citera
2015-08-27, 19:52
Medlem
Citat:
Kommer inte MMF släppa sina biljetter som vanligt till folk som vill köpa? Jag vet inte hur det fungerar, ni får gärna upplysa mig om hur det fungerar istället för att komma med slappa och tomma inlägg!

Biljetterna släpps i paket, du kan alltså inte köpa biljett till enbart en match via MFF.
Citera
2015-08-27, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mpunkt
Biljetterna släpps i paket, du kan alltså inte köpa biljett till enbart en match via MFF.

Okej. Det går inte köpa bara för en match utan man måste köpa både tur och retur- matchen?

Har det alltid varit så?
Citera
2015-08-27, 20:08
Avslutad
Citat:
Okej. Det går inte köpa bara för en match utan man måste köpa både tur och retur- matchen?

Har det alltid varit så?

Man köper biljetter till alla tre hemmamatcher. Men du ska nog inte hoppas för mycket tyvärr. Minns bara förra året vilket kaos det var att få tag på biljetter. Tur att man är medlem.

Japp så var det förra året.
Citera
2015-08-27, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Man köper biljetter till alla tre hemmamatcher. Men du ska nog inte hoppas för mycket tyvärr. Minns bara förra året vilket kaos det var att få tag på biljetter. Tur att man är medlem.

Japp så var det förra året.

Tack för ett för bra svar. Vet du vad biljetterna brukar kosta på svarta marknaden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in