Citat:
Ursprungligen postat av
Vierstein
Det var som jag trodde, du trollar bara. Inget av det som du påstår är fakta som kan du belägga utan är bara dina egna antaganden. Tro inte på alla rykten utan invänta FUP i stället. Det är ingen brådska. Skapar man en egen verklighet och håller benhårt på att det är sanningen riskerar man att bli tilldelad en foliehatt av oss andra när sanningen kommer fram. Ju hårdare man håller på sin egen "sanning" som till slut visar sig vara felaktig, desto större storlek på foliehatten. Ödmjukhet är en fin mänsklig egenskap. Du glömde att skriva vad motivet var. Alla mord behöver inte ha något motiv. Vad var motivet i Engla-fallet? Vad var motivet i Toni Alldén-fallet?
Det är ingenting jag glömt utan utelämnat det medvetet.
Engla blev mördad av en sjuk person och är inte mycket att säga om det, utan att det var mycket tragiskt.
Toni Allden var på älgjakt och fick mobilsamtal, därför en person behövde hans hjälp, han åkte dit och hade geväret med sig och allting blev kaos och urartade sig.
Jag tror inte på några rykten utan analyserar själv och brukar komma rätt.
Jag bryr mig inte om foliehattarna som ni delar ut, det borde du förstå.
Till alla mord finns det motiv, om det inte är en sjuk person i farten.
Den stora frågan i det här fallet är NB skyldig eller inte ?
Jag ställer frågan på vilket sätt och med vad transporterade NB i så fall om han är skyldig Lisa eller kroppen från stället där mopeden fanns till fyndplatsen ?
Varför har ingen brottsplats hittats om NB är skyldig?