2015-08-24, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kapcylisten
Sluta beställ knark om du inte vet hur posten funkar cl är gröna har själv köpt från dom 10 gånger

FÖRRA måndagen drogs pengarna, inte denna, så röda tills jag fått svar eller post!
Citera
2015-08-24, 09:42
Medlem
SoSolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weedissweet
chemlegal har varken skickat eller svarat på mail och jag beställde och betalade i söndags/måndags så dom är röda tills jag får mitt paket, bara så alla vet!

+1

Betalade för över 2 veckor sedan. Inget svar via e-post och ingen vara har dykt upp! Varning RÖDA tillsvidare!!

Någon som beställt från RC-Bodega? Skickas från Sverige? Gröna?
Citera
2015-08-24, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoSold
+1

Betalade för över 2 veckor sedan. Inget svar via e-post och ingen vara har dykt upp! Varning RÖDA tillsvidare!!

fy fan då blev man av med över 1000 spänn, det står att dom skickar från norra europa på hemsidan så kanske är inrikes
Citera
2015-08-24, 11:49
Medlem
G.Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoSold
+1

Jag har beställt från RCBodega och varit väldigt nöjd. Leverans tog bara 2 dagar efter betalningen och det var poststämplat i Sverige så dem bör skicka inrikes.
Citera
2015-08-24, 18:10
Medlem
Sumangars avatar
Citat:
fy fan då blev man av med över 1000 spänn, det står att dom skickar från norra europa på hemsidan så kanske är inrikes

Japp samma här, såg också att chemtrader är nedlagd vilket jag tror dom ägde också.
Citera
2015-08-24, 18:58
Medlem
Det får bli lite äkta räka istället, om jag har tur blir det bra kvalitet, över 700 spänn grammet fy fan
Citera
2015-08-25, 14:57
Medlem
Citat:
Det får bli lite äkta räka istället, om jag har tur blir det bra kvalitet, över 700 spänn grammet fy fan

skrev fel, under 500 var det! =)
Citera
2015-08-25, 21:33
Medlem
Tjena!
Någon som vet vad som händer med chemlegal? Lade en större beställning på över 2000 spänn igårkväll (24/8) och idag ligger sidan nere och dom svarar inte på mail heller..

Jag kan ju inflika att jag beställt från denna shop många ggr innan utan större problem så jag hoppas verkligen inte de helt plötsligt scammat mig för då har jag ett helvete framför mig.

Tacksam för svar och spekulationer!
Citera
2015-08-26, 00:22
Medlem
DampNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitwitter
Tjena!
Någon som vet vad som händer med chemlegal? Lade en större beställning på över 2000 spänn igårkväll (24/8) och idag ligger sidan nere och dom svarar inte på mail heller..

Jag kan ju inflika att jag beställt från denna shop många ggr innan utan större problem så jag hoppas verkligen inte de helt plötsligt scammat mig för då har jag ett helvete framför mig.

Tacksam för svar och spekulationer!

Scam, torsk? Ingen vet och kommer med stor sannolikhet aldrig få veta heller.
Du får trösta dig med att du inte är ensam om det, en del har fått pengarna tillbaka och att du lärt dig något.
Citera
2015-08-26, 13:47
Medlem
ziggykatts avatar
CL fortsatte ju att sälja preparat som blev klassade den 18:de. Så mest troligt att dom åkt fast. Fick även jag pengarna tillbaka. Verkar som deras bank returnerar alla insättningar på deras konto men det kan ta upp till 3 bankdagar innan ni får pengarna tillbaka. Så vänta och se, tror det löser sig för dom flesta. Problem kan ju dock uppstå om ni beställde något av dom klassade preparaten. Då kanske myndigheter beslagtar era pengar. Detta vet jag inget om utan bara spekulerar.
Citera
2015-08-26, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggykatt
CL fortsatte ju att sälja preparat som blev klassade den 18:de. Så mest troligt att dom åkt fast. Fick även jag pengarna tillbaka. Verkar som deras bank returnerar alla insättningar på deras konto men det kan ta upp till 3 bankdagar innan ni får pengarna tillbaka. Så vänta och se, tror det löser sig för dom flesta. Problem kan ju dock uppstå om ni beställde något av dom klassade preparaten. Då kanske myndigheter beslagtar era pengar. Detta vet jag inget om utan bara spekulerar.

Ok! Tackar för ditt svar och spekulationer. Bara att hålla tummarna på att man får pengarna tillbaka då.
Citera
2015-08-27, 01:53
Medlem
Oh-Ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G.B
Jag har beställt från RCBodega och varit väldigt nöjd. Leverans tog bara 2 dagar efter betalningen och det var poststämplat i Sverige så dem bör skicka inrikes.

Även jag grönar RCB*dega och deras 3-CMC. Fina kristaller och snabb leverans, även mitt stämplat som inrikes.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in