2015-08-16, 16:44
Medlem
Gillar denna substans som fan. Även tjejen gillar då ja går på den. Relativt lugn för mig. Har iofs bara intagit 2g totalt vid 3 olika tillfällen, nu när ja får hem min storladdning ska ja exprementera rejält,
Tog å köpte nästa hela s-i's lager. Vill verkligen fortsätta på denna så köpte 30g

Kan bli en rolig vecka
Citera
2015-08-16, 17:28
Medlem
Beställde nu nyligen, paketet kommer skickas imorgon och jag får det förmodligen på tisdag. Skulle polisen kunna knacka på då det blir olagligt på tisdag. Tog ej rekommenderat brev.

Edit: Jag vet ju att det är bara att neka och säga att jag inte har fått något brev eller vet vad det är. De kan väl inte få husis pga något sådant samt en så pass liten dos också.
Senast redigerad av Dicevy 2015-08-16 kl. 17:31.
Citera
2015-08-18, 13:35
Medlem
Spacemodes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattvrak
Det slår inte samma sekund givetvis, jag skrev ju sekunden/sekunderna efteråt. Hur som helst så slår det på som fan.

Tycker det går alldeles utmärkt att köra på i dagar, nasalt som iv. Dock snorar näsan igen efter ett tag, och denna är värre än andra katinoner på den biten. Det blir därför svårt att överhuvudtaget få i sig det i näsan efter ett tag, men nån effekt tycker jag inte det tappar utan den är precis som de flesta katinoner tycker jag. Bara höja dosen ju.
Tycker denna slutar fungera efter några doser.

Citat:
Ursprungligen postat av Dicevy
Beställde nu nyligen, paketet kommer skickas imorgon och jag får det förmodligen på tisdag. Skulle polisen kunna knacka på då det blir olagligt på tisdag. Tog ej rekommenderat brev.

Edit: Jag vet ju att det är bara att neka och säga att jag inte har fått något brev eller vet vad det är. De kan väl inte få husis pga något sådant samt en så pass liten dos också.
Ja mitt brev kom typ en dag försent och halvöppnat
Citera
2015-08-19, 04:00
Medlem
Spacemodes avatar
Nu när detta är klassat så hoppas jag att det kommer en ny lika explosiv katinon... Ska väl snåla på sista grammen o låta serotoninet återhämta sig.
Detta funkar inte att hot raila
Citera
2015-08-22, 15:47
Medlem
Amarantis avatar
0.75 gram kvar av denna. Sparar nog detta till en konsert om två veckor så att serotoninet kan återhämta sig lite som Spacemode skrev två inlägg upp. Gjorde misstaget att ta 0.15 gram i tisdags och 0.25 gram två dagar senare (fördelat i två bomber med 2 timmars intervaller). Gav mig inget annat än liite mer energi men knappt märkbart.
Citera
2015-08-22, 18:30
Medlem
Gonville.Bromheads avatar
http://www.folkhalsomyndigheten.se/amnesomraden/tillsyn-och-regelverk/klassificering-av-missbrukssubstanser/substanser-under-utredning/

Varför hittar jag inte 3-CMC. Har det kommit datum om klassificering?
Citera
2015-08-22, 19:57
Medlem
noobz1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gonville.Bromhead
http://www.folkhalsomyndigheten.se/amnesomraden/tillsyn-och-regelverk/klassificering-av-missbrukssubstanser/substanser-under-utredning/

Varför hittar jag inte 3-CMC. Har det kommit datum om klassificering?
Den klassades den 18:nde.
Citera
2015-08-23, 22:28
Medlem
Amarantis avatar
Ingen som har denna inrikes trots att den blivit klassad? Aromers batch var hur jävla potent som helst men dom har ju inte kvar den såklart, inte heller några av dom andra stora shopparna. Men alltid värt att fråga.
Citera
2015-08-23, 22:38
Medlem
Harmynts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amaranti
Ingen som har denna inrikes trots att den blivit klassad? Aromers batch var hur jävla potent som helst men dom har ju inte kvar den såklart, inte heller några av dom andra stora shopparna. Men alltid värt att fråga.

Refererar dig till följande inlägg då man inte får posta shoppar här av vad jag förstår. (FB) Drogshoppar - Centralstimulantia

Varsågod
Citera
2015-08-23, 22:40
Medlem
G.Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amaranti

Den finns på rcbodega.com dem skickar fortfarande.
Citera
2015-08-24, 09:01
Medlem
chemlegal har varken skickat eller svarat på mail och jag beställde och betalade i söndags/måndags så dom är röda tills jag får mitt paket, bara så alla vet!
Citera
2015-08-24, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weedissweet
chemlegal har varken skickat eller svarat på mail och jag beställde och betalade i söndags/måndags så dom är röda tills jag får mitt paket, bara så alla vet!
Sluta beställ knark om du inte vet hur posten funkar cl är gröna har själv köpt från dom 10 gånger
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in