2015-08-25, 00:31
Medlem
SlenderMans avatar
spelade bort 15 000 på 4 timmar idag... så nu var det slut spelat för min del.

dom 15 var rena vinst pengar lyckades spela upp mej från 100 kr upp till 15k i omgångar under några dagars spelande... satan va detta känns skit asså

ska börja mitt liv som 100% spelfri nu (inte ens för gratis pengar/spinns) för ja tycker det triggar :/
Citera
2015-08-25, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlenderMan

dom 15 var rena vinst pengar lyckades spela upp mej från 100 kr upp till 15k i omgångar under några dagars spelande... satan va detta känns skit asså

ska börja mitt liv som 100% spelfri nu (inte ens för gratis pengar/spinns) för ja tycker det triggar :/

De svider
Citera
2015-08-26, 11:55
Medlem
dunka in 500 för första gången på säkerligen 5 månader lr ngt innan bara 100-200 per månad. men ska ut med frun på en resa. shit same tyckte jag... å när jag vart såpass duktig... men iaf sluta med vinst på 5000 så resan blir gratis. MEN HELVETE VA DE TRYCKER PÅ I FINGRRNA FÖR ATT JAG SKA AVBRYTA. för å sedan torska allt. hahaha har fanimej glömt hur jobbigt de är... 24 timmar sedan inte tryckt avbryt än ska fan klara de denna gången.
Citera
2015-08-26, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banen
dunka in 500 för första gången på säkerligen 5 månader lr ngt innan bara 100-200 per månad. men ska ut med frun på en resa. shit same tyckte jag... å när jag vart såpass duktig... men iaf sluta med vinst på 5000 så resan blir gratis. MEN HELVETE VA DE TRYCKER PÅ I FINGRRNA FÖR ATT JAG SKA AVBRYTA. för å sedan torska allt. hahaha har fanimej glömt hur jobbigt de är... 24 timmar sedan inte tryckt avbryt än ska fan klara de denna gången.

bra jobbat
Citera
2015-08-26, 15:14
Medlem
Än är dom kvar dom jävlarna tar aldrig bort så man inte kan avbryta stått där i 24 timmar nu haha. dom vet att jag är speltorsk antagligen.
Citera
2015-08-26, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banen
Än är dom kvar dom jävlarna tar aldrig bort så man inte kan avbryta stått där i 24 timmar nu haha. dom vet att jag är speltorsk antagligen.

Håll i för fan!
Ge dig inte!
Citera
2015-08-27, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MokkoLokko
Håll i för fan!
Ge dig inte!

kan fortfarande avbryta ngt måste va fel... men men har inte gjort de men svettas nästan av lusten å torska dom hahah ne fan de är ju sjukt spel abs så de skriker om de. ändå har jag gått + typ 10000-12000 på travet denna månaden på mina små lir.... travet spårar inte ur .
Citera
2015-08-27, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlenderMan

Jag har gjort exakt samma sak som dig, och det värsta är att man inte köper något annat alls när man vinner större summor, man bara spelar bort allt, se det här som en vändpunkt i ditt liv, slotsen är ett satans påfund och kommer aldrig leda till något gott. Lycka till, och Pm:a om du vill prata vidare.
Citera
2015-08-27, 20:19
Medlem
Så har även jag spelat bort typ hela lönen. brände 7 lakan av egna pengar sedan igår...
Vad ska man göra nu då? om bara piss laget gjort ett mål så hade man flera tusen + men nej då spel jävulen vägrar!!! Tack o adjö!½
Citera
2015-08-27, 20:46
Medlem
sonofnatures avatar
Om vi säger att man vinner 1 miljoner kronor. Kommer ni sitta å spela då ?

I slutändan spelar man ju ändå upp vinster.

Så frågan om ni hade byggt upp ett bättre liv för pengarna eller fortsatt spela i trans till pengarna e slut?

Vi missbrukare blir aldrig nöjda.
Därför vad man än vinner så kommer
Man ändå sitta där i trans anser jag.

Därför finns det ingen mening med att spela för att vinna pengar. För pengarna kommer ändå försvinna.

Spänning i spel är en stor del av spelet.
Men frågan e om spänningen e värd att förlora å åter förlora pengar. Pengar som ändå behövs till annat.

Om jag vinner 100.000 idag. Så kommer jag tyvärr fortsätta spela till 0. Kanske inte idag men imorgon eller någon annan dag.

Att samhället har såpass mycket reklam om spel är för mig ett väldigt sjukt och ondskefullt samhälle.
Ett samhälle som ej e på människans sida. Ett samhälle som vill bryta ner folket.

Jag lider med alla er som förlorat pengar. Men även om ni vunnit ikväll så e dom borta snart.
Citera
2015-08-27, 23:01
Medlem
...
Citera
2015-08-28, 00:14
Medlem
hade jag vunnit en miljon hade jag snabbt betalt av varenda krona jag är skyldig sedan åratal tillbaka.
inga spel skulder, men iaf sen hade jag nog börjat spela för mina 950000 jag har kvar. efter det hade jag nog varit så torsk så jag hade börjat låna eftersom jag då är ren i registren. me lär aldrig vinna en mille heller hoppas nästan att jag inte gör de.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in