Citat:
Ursprungligen postat av
Iloveknox
Nu är man nere igen. Känns nästan skönt!
Förlorat ca 40 000 idag och ca 20 000 under sommarn. jag har typ 12k kvar nu och jag känner inte längre något sug efter att spela. Jag gjorde en rejäl avbrännare och spelade som en galning hela dagen. Poker, blackjack roulette, slots. Adrenalinet pumpade som satan hela dagen och när jag gulat kontot så grät jag en skvätt och nu sitter jag här, fattigare än innan sommaren när jag började jobba igen.
Närmare bestämt 30 000 fattigare än innan jag började jobba. Man skulle kunna se det som att jag jobbat mer eller mindre gratis i 6 månader. Jag skulle kunnat gått på soc utan att spela och ändå ha mer pengar kvar än vad jag har nu..
Om man ska analysera mig, så fick jag lite av en kick just. Jag känner att jag vill här ifrån.. flytta till en annan stad. Innan kunde jag bara tänka på spel och jag mådde sjukt dåligt. Jag har i princip legat och kvidit mig i 1 vecka av ångest och vart helt orkeslös.
Nu när jag bränt ca 40k känner jag mig lite mer levande. Jag ägnar inte mina tankar åt mina pengar, men jag kan ju iofs inte göra så värst mycket. Livet är helt enkelt helt jävla värdelöst, tror jag är för dum för att göra nått bra av mina pengar.. haha har aldrig kommit på en enda sak som jag kan göra med mina pengar som är lite mer stimulerande och lyxigt än att köpa mat och betala räkningar.
Livet är liksom inte som jag vill att det ska vara.. Det suger helt enkelt. Nu om någon har orkat läsa så här långt, så tänker ni säkert att jag borde söka hjälp, men den hjälp jag behöver finns inte för mig..
Jag kommer inte på någonting vettigt jag skulle kunna göra med mitt liv även om jag skulle bli spelfri.
Det enda jag kan göra är att gråta ut på flashback..
Gick precis för tredje gången under detta år in på denna tråd då jag ännu en gång behöver hjälp med vad som utvecklats till ett grovt spelmissbruk.
Jag beklagar verkligen din förlust och kan relatera till exakt hur du känner och vad som har hänt.
För ca 3 månader sen hade jag ca 60000 SEK, som nu är brända på slots.
Jag har spelat lite fram och tillbaka under de senaste åren och gjort relativt stora vinster och aldrig riktigt förlorat innan på grund av hur jag spelat. Jag har alltid pumpat in mer pengar och aldrig accepterat en förlust för att gå vidare, utan har alltid jagat tillbaka mina förluster vilket jag lyckats väldigt bra med.
Jag har säkerligen förlorat 20-25000 SEK under en och samma session, för att sedan vinna tillbaka allt och mer än så minst 10 gånger. Varje gång har jag lovat mig själv att aldrig spela igen och pustat ut för att jag vann tillbaka allt.
För 2 månader sen så hände det värsta, vilket jag trodde var slutet för min lilla spelkarriär.
Det började med att jag vann 10000 SEK med en insats på 9 SEK, för att sedan nästa vecka vinna 10000 SEK till (girigheten gör att man som vanligt vill ha mer och mer). Detta gjorde mig väldigt glad och jag köpte en resa till mig och tjejen och presenter, lyxade till det helt enkelt.
Men inte var jag nöjd där, utan jag ville ha mer. Började på fyllan att spela hej vilt på en enarmad bandit där jag först vann 1000 SEK. Det tyckte jag var nonsens, så fortsatt att spela. Förlorade 35000 på mindre än 2 dagar. Sen kom paniken, depressionen, insikten som satt kvar ett bra tag tills jag nyligen flyttade hem igen.
1 månad senare var jag tillbaka på slotsen och låg back med ca 20000 SEK, för att sedan vinna tillbaka 30000. PHEW! Aldrig mer slots igen tänkte jag såklart. Men denna vinst, väckte åter igen speltrollet i mig, girigheten om att vinna mer så klart. Började att registrera mig på olika sidor igen för att ta del av bonusar och att vinna mer vilket gick ganska bra. Vann ca 5000 SEK tilll.
Sen häromdagen så hamnade jag på en otroligt kall slot där jag förmodligen nu gjort över 20000 SNURR på och förlorat 27000 SEK. Jag har inte råd med att mata denna maskin mer, pengarna är mer eller mindre slut och jag är arbetslös dessutom. Denna slot som annars brukar ge mig en hel del, har varit iskall och det är en s k "High Variance" slot från MicroGaming med 96% RTP (Return to Player).
Jag frågade kundtjänsten om vad min RTP låg på och han svarade 82%. Det är skrämmande lågt för över 20000 spins, vilket också betyder att storvinsten förmodligen ligger nära in på. Men jag vågar inte fortsätta längre. Detta är extremt mycket pengar för mig, jag är som sagt arbetslös och kan inte jobba för tillfället på grund av sjukdom. Ett tips; lira aldrig för pengar när du är sjuk, deprimerad eller desperat för det är då det går åt helvete.
Allt jag jobbat för det senaste året är nu bortspelat och det värsta är att jag för tillfället inte bryr mig. Jag har tappat kontrollen och värdet av pengar helt och hållet. Jag ville inte köpa något, jag behöver inget, pengar ger mig ingen lycka. Men det hade varit grymt bra att ha dessa slantar i framtiden för en insats till lägenhet eller om jag ska studera. Nu är det kört oavsett.
Det sjuka är att jag inte ens vet varför jag spelar, det handlar snarare om att jag vunnit stort så många gånger och tycker att det är "lätta pengar" och underhållande. Jag förlorade de senaste 27000 med endast 15 SEK spins, vilket också är absurt. Jag rollar alltså inte extremt höga siffror utan åkte på den maximala oturen.
Spelar jag några tusen till spins så kommer jag säkerligen nå upp till min RTP på 96%, men det innebär ändå att huset tar 4% av 15 SEK gånger 30000 spins vilket är: 15000 SEK i avgift. Så jag är en stor förlorare trots allt.
Har ca 10000 kvar, funderar på att bränna de också, chansa att vinna tillbaka allt, men samtidigt så läser jag om folk som just spelat Immortal Romance och bränt över 70-80000 innan de fått en större vinst, vilket jag inte har råd med. Jag får väl ta tag i det en annan gång, förhoppningsvis aldrig, om jag kan glömma denna förlust och lägga det bakom mig.
Så jag ger upp detta, och hoppas att inte ångesten kommer och tar mig (för närvarande känner jag inget alls, är likgiltig för det mesta). Misstänker att jag är deprimerad.
Jag har i alla fall räknat på vinster och förluster genom åren och har kommit fram till att jag gått från att ligga ca 65-70000+ under 2 år av små spelande, till att förlorat allt, fått ett sänkt självförtroende, smått självmordsbenägen samt att min familj och flickvän nu vet vilken torsk jag är.
Ska ni spela, spela aldrig för att vinna pengar utan spela för att det är kul! Satsa små belopp och sätt upp gränser. Gör ni inte det, ja då kommer ni förmodligen att vinna stort, för att sedan spela bort allt om inte mer förr eller senare. Jag läste en del om intressant statistik angående spelande vilket nämner att 90% av pengar-relaterade vinster spelas bort inom 1 år. Så det är lönlöst om du inte är en riktig chef. De flesta vill alltid ha mer och mer, och sen sitter man i träsket efter en längre tids spelande.
Trött blir jag också på alla dessa reklamer som ständigt sänds på TV, radio och visas här på Flashback. Hur fan ska man då ta sig ur detta? När man vunnit stort många gånger, så är man ofta positivt inställd till en vinst på en gång, men så enkelt är det inte alltid. Det gäller att ha en extremt stor bankrulle. 1000x insatsen brukar räcka men tydligen inte denna gång då jag nu lyckats bränna 27000 med 15 SEK i insats. Funderar på att installera BetFilter men det har jag inte råd med nu.
Lycka till alla där ute, glöm aldrig att pengar inte gör dig lycklig, de ger dig makt och inget annat.
Tack för mig,