2015-08-26, 10:47
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jag skrev bara att det "skulle kunna vara". Att de säkrat spår kan röra sig om en fimp eller prilla och jag vet inte om det fortfarande är tretton poliser som jobbar med fallet.

Är det sant är det ju inte klokt - våldtagen två gånger av olika gärningsmän, stackaren...
Och jag svarade bara för att du avslutade "skulle kunna vara" med ett frågetecken.

Visst har du helt rätt i det du skriver rörande spåret samt antalet poliser. Förhoppningsvis får vi svaret på dom frågorna ganska snart.

Ja, stämmer detta så är det ju rent för jävligt. Stackars, stackars kvinna.
Citera
2015-08-26, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpppspark
"Dom" borde inte ens vara i landet, och varje gång en jävla våldtäktsneger våldtar så borde hela asylboendet eldas upp och folket där kastas ur landet. Det får vara nog nu, medborgare borde skyddas i första hand mot alla "mörka krafter" vi släpper in, som har ihjäl och ärrar oss svenskar till höger och vänster.

Varför inte bara elda upp hela världen så är alla problem ur världen?

Du har noll ballans i ditt resonemang och därför kan jag inte ta dig på allvar. Låt oss med medel IQ eller högre sköta tänkandet medans du stödjer våra förslag,för dina egna förslag fungerar inte. Att låta dig vara med och bestämma vore som att låta en tvååring skruva i bilen när motorn hackar.
Citera
2015-08-26, 11:04
Medlem
Angående att dom som ligger bakom vandringen har hotats med våld, finns det någon källa?

Edit: såg nu att det finns en artikel i ekuriren men eftersom jag inte är eller vill bli plus-kund så kan jag inte läsa den. Någon vänlig själ som är plus-kund och kan citera artikeln?
Senast redigerad av Youarestupidasfuck 2015-08-26 kl. 11:13.
Citera
2015-08-26, 11:13
Medlem
flikkan1891s avatar
Igår, på SVT Sörmland, hade man ett kort reportage om våldtäckterna. Efteråt hade man ett betydligt längre reportage om "dom stackars boende på Mälarblick som får bo där så länge".

Fy fan, jag mår illa!
Citera
2015-08-26, 11:34
Medlem
Om offrets vittnesuppgifter är som i tidningarna så måste det vara en sjukt skev människosyn hos förövarna.

Om avskrädet är från flyktingförläggningen bör det vara lätt hitta de skyldiga.

Sen skall eländet bevisas vilket är svårare även med våldsamma, mindre begåvade människor inblandade.

Manifestation mot våld inställt pgr av hot.
Verkar inte vara pk att protestera på lagligt viss. Aphjärnor.
Senast redigerad av BlixtarDunder 2015-08-26 kl. 11:37.
Citera
2015-08-26, 11:44
Medlem
Glowstickss avatar
Många som skriver att det är första gången det händer men det är det faktiskt inte. Jag är för min del säker på att det hänt tidigare även i Sverige men jag hittar bara det här http://www.friatider.se/valdtogs-tva-ganger-samma-natt .

Man kan tycka att det låter otroligt men hela jävla utvecklingen i det här landet är otrolig. Jag hoppas att alla dessa tusentals offer och deras annhöriga en dag får upprättelse och att det görs en stor jävla utredning om hur man lät detta hända. Hur media kunde hålla tyst om de här övergreppen mot ursprungsbefolkningen. Hur myndigheter kan låta det här fortgå, år efter år.
Sverige med alla sina feminister. Feminister som aktivit deltar i att tysta ner övergrepp om GM har fel bakgrund.

Eftersom de här människorna är så grymt överrepresenterade när det gäller våldsbrott i allmänhet och sexualbrott i synnerhet finns det väl skäl att tro att det faktiskt är brottslingar som "flyr" till Sverige. Eller människorna i de här länderna så benägna att våldta. Jag tror inte det.

Det måste bli ett slut på det här jävla vansinnet snart!

Vilka är det egentligen som ligger bakom "vandringen"? Förbannade svenskar eller samma vanliga hjärntvättade zoombies som ska demonstrera mot "rasism".
Citera
2015-08-26, 11:53
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jag skrev bara att det "skulle kunna vara". Att de säkrat spår kan röra sig om en fimp eller prilla och jag vet inte om det fortfarande är tretton poliser som jobbar med fallet.

Är det sant är det ju inte klokt - våldtagen två gånger av olika gärningsmän, stackaren...

Visst låter det i princip osannolikt - men det är inte första gången det händer..

Citat:
När den unge mannen kom springande trodde den bakbundna kvinnan att hon äntligen skulle få hjälp efter den brutala våldtäkten.
Men även "hjälparen" våldtog henne.
I går åtalades den 19-årige Kungsmarksbon, mot sitt nekande, för grov våldtäkt.
http://www.sydostran.se/karlskrona/b...inna-valdtogs/
Citera
2015-08-26, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glowsticks
Många som skriver att det är första gången det händer men det är det faktiskt inte. Jag är för min del säker på att det hänt tidigare även i Sverige.

Det beskrivs ett sådant fall Wennstams "Flickan och skulden".
Citera
2015-08-26, 11:57
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Youarestupidasfuck
Edit: såg nu att det finns en artikel i ekuriren men eftersom jag inte är eller vill bli plus-kund så kan jag inte läsa den. Någon vänlig själ som är plus-kund och kan citera artikeln?
Observera att det enligt regel 1.02 inte är tillåtet att citera hela artiklar. Korta citat däremot är OK.

/Mod
Citera
2015-08-26, 12:03
Medlem
13! poliser arbetartydligen "frenetiskt" med detta, vad hör man, ingenting, fy fan för sån jävla mörkläggning! Denna totalkapsejs av landet Sverige måste få ett slut snart, men det lär ju fortsätta ett tag till tills bostadsbubblan spricker, sen blir det väl mer eller mindre inbördeskrig/laglöst.
Citera
2015-08-26, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turbovulc
13! poliser arbetartydligen "frenetiskt" med detta, vad hör man, ingenting, fy fan för sån jävla mörkläggning! Denna totalkapsejs av landet Sverige måste få ett slut snart, men det lär ju fortsätta ett tag till tills bostadsbubblan spricker, sen blir det väl mer eller mindre inbördeskrig/laglöst.

Jag är inget fan av polisen och att media minst sagt skymmer verkligheten står jag fullständigt bakom,men du verkar tycka att polisen har en skyldighet att avrapportera under pågående utredning. Det har dom inte och bör inte ha heller.

Det kan finnas flera anledningar till att polisen inte går ut med tex signalement och historiskt har det visat sig ge bättre resultat när grisarna har haft is i magen och hållt på information.

Kan du öht ge argument varför polisen ska gå ut med mer information just nu,annat än att du bara vill veta? (Kom ihåg att utredning tids nog blir offentlig oavsett vad dom kommer fram till.)
Citera
2015-08-26, 12:39
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Youarestupidasfuck
Jag är inget fan av polisen och att media minst sagt skymmer verkligheten står jag fullständigt bakom,men du verkar tycka att polisen har en skyldighet att avrapportera under pågående utredning. Det har dom inte och bör inte ha heller.

Det kan finnas flera anledningar till att polisen inte går ut med tex signalement och historiskt har det visat sig ge bättre resultat när grisarna har haft is i magen och hållt på information.

Kan du öht ge argument varför polisen ska gå ut med mer information just nu,annat än att du bara vill veta? (Kom ihåg att utredning tids nog blir offentlig oavsett vad dom kommer fram till.)
(min fetning)
Nja, det är inte sant. Blir det inget åtal, så blir inte heller utredningen en offentlig handling.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in