Många som skriver att det är första gången det händer men det är det faktiskt inte. Jag är för min del säker på att det hänt tidigare även i Sverige men jag hittar bara det här
http://www.friatider.se/valdtogs-tva-ganger-samma-natt .
Man kan tycka att det låter otroligt men hela jävla utvecklingen i det här landet är otrolig. Jag hoppas att alla dessa tusentals offer och deras annhöriga en dag får upprättelse och att det görs en stor jävla utredning om hur man lät detta hända. Hur media kunde hålla tyst om de här övergreppen mot ursprungsbefolkningen. Hur myndigheter kan låta det här fortgå, år efter år.
Sverige med alla sina feminister. Feminister som aktivit deltar i att tysta ner övergrepp om GM har fel bakgrund.
Eftersom de här människorna är så grymt överrepresenterade när det gäller våldsbrott i allmänhet och sexualbrott i synnerhet finns det väl skäl att tro att det faktiskt är brottslingar som "flyr" till Sverige. Eller människorna i de här länderna så benägna att våldta. Jag tror inte det.
Det måste bli ett slut på det här jävla vansinnet snart!
Vilka är det egentligen som ligger bakom "vandringen"? Förbannade svenskar eller samma vanliga hjärntvättade zoombies som ska demonstrera mot "rasism".