2015-08-24, 13:11
Medlem
B-types avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Det känns ungefär som att stjäla! Får man en "tjänst", så gör man rätt för sig.

Tycker jag med. Men priset hon begärde var för högt ändå. Helt okej b2b i alla fall.
Citera
2015-08-24, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-type
Tycker jag med. Men priset hon begärde var för högt ändå. Helt okej b2b i alla fall.

700kr. för b2b är inte dyrt! De två tusen kunde du säkert fått ner. Allt är förhandlingsbart.
Citera
2015-08-24, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-type
Var på 'massage' på en känd bordell söder om söder och förhandlade efter oljeskyfflandet till mig en b2b för sjuhundra. Väldigt snygg tjej som ville sälja bombom för två tusen. Vilket jag inte hade med mig och jag tycker ändå att det är för mycket.
Då föreslår hon att jag ska gå till bankomaten efteråt och komma tillbaka sen för att betala. Jag nekar ändå. Men vad hade hänt om jag satt på henne och sedan aldrig kommit tillbaka dit? Någon som gjort något sådant och har alla fingrarna kvar?

Hade ett långt samtal med en tjej som sa att 9 av 10 icke svensk födda inte går inte att lita på. Dom sprang ut ifrån salongen innan vattnet kom fram, så var det bekräftat!
Citera
2015-08-24, 23:16
Bannlyst
Ni kanske inte tror det men FS för 700 är inga problem om du inte ser ut som hej kom och hjälp mig. Jag drömmer eller fantiserar inte. Stå på Er, jag lovar dom ger med sig. Vid snabb googling (har inte provat) så finns det ju fritt med alternativ till FS för 700 kr på annat håll allt över 800 är ett rån
Citera
2015-08-25, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xxtralarge
Ni kanske inte tror det men FS för 700 är inga problem om du inte ser ut som hej kom och hjälp mig. Jag drömmer eller fantiserar inte. Stå på Er, jag lovar dom ger med sig. Vid snabb googling (har inte provat) så finns det ju fritt med alternativ till FS för 700 kr på annat håll allt över 800 är ett rån

Priser på "extra" står knappast utsatt här i Sverige.
Citera
2015-08-25, 11:04
Medlem
Håller med xxlarge….det gäller att hålla efter priset.
de små liven tror att de sitter på guldgruva men samtidigt är det
så många andra i samma ärende så ge inte efter bröder….
Citera
2015-08-25, 11:06
Medlem
jag brukar träffa några andra tjejer…inte Thai som gillar det dom gör för en 5 hunka
Citera
2015-08-25, 18:10
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xxtralarge

Jag håller på att bearbeta mitt favoritställe för tillfället.
De begär 1500 för FS, men en av dem sa "boka in en halvtimme så ska du få det för 750kr, en halvtimme kostar 250kr.

Har någon varit med om att det blir billigare HE vid kortare massage?
Citera
2015-08-25, 22:16
Medlem
Är priserna ni uppger med eller utan grundpriset för massagen?
Citera
2015-08-25, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HasseAnd
Är priserna ni uppger med eller utan grundpriset för massagen?
Det är priser till tjejen, då har du redan betalat för själva massagen/tiden.
Citera
2015-08-26, 08:02
Medlem
Ett tips
sluta o diskutera priser ÖPPET här på forumet, (om ni nu vill ha kvar denna bransch)

finns ju PM
är inte så svårt för berörda myndigheter att luska sig hit o luska ut vilka salonger det pratas om,
sen gör dom tillslag, o dom kommer i höst är min magkänsla
Citera
2015-08-26, 09:48
Medlem
En fråga, BTB är det samma sak som naket HJ eller BJ ? Om inte vad är skillnaden ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in