2015-08-16, 18:06
Medlem
Www.thaimassageguide.se

Citat:
Ursprungligen postat av CharlieMcChair
Är massageklinikerna utannonserade på nätet eller hut hittar ni till de olika ställen? Ska till Göteborg imorgon, aldrig varit där innan.
Citera
2015-08-16, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hee-man
Var på thaimassage idag, ganska snygg tjej. Hon satt riktigt nära så jag nästan fick skrevet i ansiktet. Sa flera gånger att jag var snygg å undrade om jag hade tjej. Nästan direkt när jag skulle vända mig och ligga på rygg så fråga hon om "extra", 300 spänn.
Hon ville att jag skulle komma igen oxh gav sjukt kåta blickar till mig hela tiden. Hon ville verkligen ha teh D.

Du är nog smittad nu ..gula febern ...det är så den sprids..med smicker, extra och en cliffhanger som du inte kan motstå :-)
Detta är vanebildande och rekommenderas inte för folk som lätt hamnar missbruk, har svag karaktär eller dålig ekonomi..
:-) ;-)
Citera
2015-08-16, 19:32
Medlem
Hee-mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter123456
Du är nog smittad nu ..gula febern ...det är så den sprids..med smicker, extra och en cliffhanger som du inte kan motstå :-)
Detta är vanebildande och rekommenderas inte för folk som lätt hamnar missbruk, har svag karaktär eller dålig ekonomi..
:-) ;-)

Haha jo kan förstå det! Planerar ett nytt besök snart
Citera
2015-08-17, 14:19
Medlem
Någon som har några tips på bra salonger i Linköping med omnejd?
Citera
2015-08-19, 18:03
Medlem
Någon som kan tipsa om bra massage i Närke?
Citera
2015-08-24, 00:33
Medlem
B-types avatar
Var på 'massage' på en känd bordell söder om söder och förhandlade efter oljeskyfflandet till mig en b2b för sjuhundra. Väldigt snygg tjej som ville sälja bombom för två tusen. Vilket jag inte hade med mig och jag tycker ändå att det är för mycket.
Då föreslår hon att jag ska gå till bankomaten efteråt och komma tillbaka sen för att betala. Jag nekar ändå. Men vad hade hänt om jag satt på henne och sedan aldrig kommit tillbaka dit? Någon som gjort något sådant och har alla fingrarna kvar?
Citera
2015-08-24, 07:37
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-type
Var på 'massage' på en känd bordell söder om söder och förhandlade efter oljeskyfflandet till mig en b2b för sjuhundra. Väldigt snygg tjej som ville sälja bombom för två tusen. Vilket jag inte hade med mig och jag tycker ändå att det är för mycket.
Då föreslår hon att jag ska gå till bankomaten efteråt och komma tillbaka sen för att betala. Jag nekar ändå. Men vad hade hänt om jag satt på henne och sedan aldrig kommit tillbaka dit? Någon som gjort något sådant och har alla fingrarna kvar?
En gång hade jag endast pengar till massage, hade inte ens tanke på extratjänster den dagen, men tjejen var så snygg att jag ville ha mer. Vi gjorde upp om ett pris och de höll mina nycklar som säkerhet medan jag var vid bankomaten. Självklart hade jag ingen tanke på att smita ens om de inte begärt något att hålla i medan jag var borta. Först ville de ha mobilen, men det kunde de ju glömma (sa att jag behövde föra över pengar). Så jag tvekar på att de släpper iväg någon till bankomaten utan säkerhet.
Citera
2015-08-24, 09:28
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
En gång hade jag endast pengar till massage, hade inte ens tanke på extratjänster den dagen, men tjejen var så snygg att jag ville ha mer. Vi gjorde upp om ett pris och de höll mina nycklar som säkerhet medan jag var vid bankomaten. Självklart hade jag ingen tanke på att smita ens om de inte begärt något att hålla i medan jag var borta. Först ville de ha mobilen, men det kunde de ju glömma (sa att jag behövde föra över pengar). Så jag tvekar på att de släpper iväg någon till bankomaten utan säkerhet.

Jag vet flera blåögda penningkåta brudar som släpper i väg kunder till bankomaten för att sedan aldrig se dom mera.
Man måste nog vara försiktig med " Ilak-Ilan" gubbar, för det verkar uteslutande vara dessa som blåser tjejerna. Allt enl deras egen utsago
Citera
2015-08-24, 09:44
Medlem
Snorkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69

Jag har fått lämna mobilen innan när det blivit Dyrare än planerat.. självklart måste man göra rätt för sig annars kan man ju bli anmäld om dom har lite koll..
Citera
2015-08-24, 10:08
Medlem
Citat:

Skulle aldrig falla mig in att blåsa dessa damer,
dels så har dom bättre koll på sina kunder än vad många tror,
thai kretsarna är inte så stora som ni tror !
Det pratas mer än vad ni tror mellan massörerna,
Har varit med om att en massör pratar lite små skit om sina tidigare kollegor,

nästa stund lägger dom upp nån fin bild på facebook från nån fest där dom skålar tillsammans
tänk på det !!
Citera
2015-08-24, 13:01
Medlem
Dax att utforska bästa thaimassagen i Örebro. Kommer behöva en skön oljemassage efter en lång arbetsdag.
Citera
2015-08-24, 13:08
Medlem
Citat:

Det känns ungefär som att stjäla! Får man en "tjänst", så gör man rätt för sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in