2014-05-09, 00:04
Medlem
padddans avatar
Sälja halvt olagliga prylar

Vart vänder man sig då blocket avvisar mina annonser?

Rör sig om diverse handvapen, mest balisonger då jag tyckte det var fränt i bokhyllan när jag var yngre.

Är det darknet som gäller eller finns det några andra alternativ?
Citera
2014-07-01, 09:40
Bannlyst
blocket bilder

Visste inte riktigt vart denna tråd borde ligga och jag hittade ingen tråd om blocket support

Man får en bild gratis på blocket men lägger man till 20 kr så får man extra bilder, är detta 20 kr per extra bild tro eller 20 kr för att får ha fem st bilder?
Någon som vet?
Citera
2014-07-01, 09:55
Medlem
raajtans avatar
Ville tro att det är 20 kr för 5st bilder.

Om man tänker på logiken bakom, så hade ingen orkat lägga upp en blocket annons, om det kostade dem 100 kronor ++ varje gång man la upp annonser.
Citera
2014-07-01, 09:56
Medlem
Customizes avatar
Det är 20:- för 5 bilder

Annonskostnad + 20:- för alla extrabilder
Citera
2014-07-01, 19:47
Avslutad
Provar Sista utvägen.

Hobby --> Sista utvägen - för ämnen som saknar eget forum
/Moderator
Citera
2014-10-05, 00:22
Medlem
_stardust_s avatar
Blocket konto

Hej, försökte tänka ut vilken kategori detta kunde hamna i men slog till på denna.
Jag satte in en annons på blocket ikväll och ett blocket konto skapades. När jag loggat in där så såg jag hur många som hade kollat på annonsen samt att jag såg att där var ett mail... men jag kan ju inte öppna det och det går inte till den vanliga adressen heller... vad ska jag göra. Tacksam för hjälp.
Citera
2014-10-07, 21:36
Medlem
Om du menar där det står Visningar Mejl och På sidan, så är det till din mail du ska gå till.
Citera
2015-02-15, 12:19
Medlem
Hur uppfattar ni blocket?

Visste in vart jag skulle starta denna tråd-

Tjena!

Håller på med ett skolprojekt just nu och vi ska "göra om" blocket.
tänkte höra vad ni har för uppfattning kring deras hemsida osv.
Vi ska göra om designen och userinterface:n

1. Vad tycker ni är bra med blocket?
2. Vad är dåligt med blocket?
3. Hur uppfattar ni blocket? t.ex. Bonnigt, ouppdaterat, trevligt, användarvänligt osv.
4. Vad hade ni velat ha för funktioner?
5. vilka funktioner hade ni velat ta bort?
Citera
2015-04-01, 04:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hokkestadt
Vet inte om det finns en gräns, men det finns kineser som säljer pekare på 1,5 W…
Jag har en blå laser på 5000mw. Den bränner sig igenom en vägg i trä på 2-3 minuter. Ni kan läsa i Aftonbladet förra året om ett beslag i Arlandatullen. Det var en blå laser som var på 5000mw. Vid kontroll av statens provningsanstalt blev dom mycket förvånade. Den lasern är fullständigt livsfarlig. Det finns länder som säljer dessa helt öppet. Den har en oändlig räckvidd det är bara ögat som stoppar.
Citera
2015-08-26, 09:08
Medlem
Varför prutar folk på blocket?

Vet ej vart jag ska posta detta inlägg men jag förundras över människors ohövliga beteende att pruta på blocket.

Lägger jag ut en vara på blocket till ett pris som jag önskar så vill jag väl inte sälja den för mindre. Om jag vill ha en snabb affär så kommer jag ju lägga ut varan till en lägre kostnad, annat vore ju dumt.

Jag är ofta med om att människor lägger skambud och jag förstår inte det beteendet. Sverige är väl inte en kultur där man prutar?
Citera
2015-08-26, 09:11
Medlem
http://www.blocket.se/stockholm/Dromsoffa_62279579.htm?ca=11&w=3

Det här tycker jag är ett ganska roligt exempel på någon som fattat galoppen.
Citera
2015-08-26, 09:16
Medlem
Wunbs avatar
Jag tror att väldigt många lägger ett högre pris än vad dom igentligen vill ha, just för prutmånen. Klart man prutar man vill ju betala så lite som möjligt.
Skambud klarar man ju sig dock utan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in